Christmas Decoration Haul

DSC_0997kopie

Zoals je in het vorige artikel hebt kunnen lezen, heb ik ook een aantal leuke kerst items gekocht.Ik laat ze graag aan je zien!/If you have read the last article, you would know I’ve bought some Christmas items, I would like to show them!

Er was zo ontzettend veel om uit te kiezen, maar ik heb rond de €10,- uitgegeven. Valt heel erg mee toch? :D /There was so much to choose from, but I only spend around the €10,-.

DSC_0995
Het eerste item, Vanille spray! Zooooo lekker! Vorig jaar kocht ik de rechterfles, ik ben er erg zuinig op geweest omdat de fles alleen maar te koop is tijdens het feest seizoen. De flesjes zijn anders, maar de geur is precies hetzelfde, heerlijk! Prijs €3,50 /The first item, vanilla spray! It smells soooo good! Last year I bought the right bottle. Unfortunately, the spray is only for sale in the holiday season. The bottles are different but the smell is the same. Price €3,50

 

DSC_0999DSC_1000
Zo leuk deze labels! Ze zijn er in het hout, met de tekst “Very Merry Christmas” of zonder tekst en leuke krijt-labels. Ze waren maar €0,40 per stuk, dus ik kon ze gewoon niet laten liggen! /Cute tags! Wooden tags with the text “Very Merry Christmas” on it or whithout any text and little chalk bord tags. They were just €0,40 each.

 

DSC_1002
Schattige glaasjes, het paarse strikje vind ik niet leuk maar die kan je er natuurlijk af halen. Ik heb ze gevonden op de sale afdeling voor €1,- per stuk /Cute tealight holders with lavendal ribbon. I don’t like the ribbon, but I can remove it! I’ve found this tealight holders for €1,- in sale.

 

DSC_0997
Kleine vogeltjes, ik heb er een zwak voor. Ze zijn zo schattig! In de tuin hebben wij een hele famillie koolmees wonen die we regelmatig kunnen spotten. Prijs €2,49. /Little birds, I love them. They are just so cute! In my backyard lives an entire tomtit family! Price €2,49

 

De eerste kleine kerstinkoopjes en het is nog geeneens december! Maar ik ben er erg blij mee :D /The first christmas items, and it’s not even december! But i’m very happy with my haul!

Heb jij ook kerstinkopen gedaan? /Have you also bought christmas items this year?

Bedankt voor het langskomen, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
/Thanks for stopping by! Don’t forget to leave a comment!

See  you soon!

Isabel Cristina

 

 

13 responses to “Christmas Decoration Haul

  1. Leuke spullen heb je gekocht. Vind de labels ook erg leuk :) heel knap dat je een keuze heb kunnen maken tussen al die spullen haha

What do you think?

