My Design #7 3D Decorating

my design 7Decoreren en knutselen zijn mijn favoriete bezigheden. Dus besloot ik ze te combineren en een hout kistje te bewerken met een 3D effect.

my design 7 3 my design 7 2

Op deze manier was ik bezig met wat ik leuk vond én maakte ik gelijk een uniek kistje met 3D effect. Kijk je mee?

Ik heb een hout kistje gebruikt, maar je kunt ook een glaasje gebruiken voor het 3D effect.
Ik heb een hout kistje gebruikt, maar je kunt ook een glaasje gebruiken voor het 3D effect.
Toen ik een jaar of 14 was heb ik dit houten bakje bewerkt met een soldeerbout. Het leek mij een leuk idee om mijn hartjes kistje ook met een soldeerbout te bewerken. (Dit kan natuurlijk niet op glas!)
Toen ik een jaar of 14 was heb ik dit houten bakje bewerkt met een soldeerbout. Het leek mij een leuk idee om mijn hartjes kistje ook met een soldeerbout te bewerken. (Dit kan natuurlijk niet op glas!)
Helaas kreeg ik niet het resultaat  waar ik op hoopte. De linkerhelft van het hartje is met de soldeerbout gedaan en de rechterhelft door mijn Action hotfix aplicator.
Helaas kreeg ik niet het resultaat waar ik op hoopte. De linkerhelft van het hartje is met de soldeerbout gedaan en de rechterhelft door mijn Action hotfix aplicator.
Mijn moeder kwam met het geniale idee om een metaal boortje vast te maken aan de soldeerbout. Ik kreeg het resultaat waar ik op hoopte! :D
Mijn moeder kwam met het geniale idee om een metaal boortje vast te maken aan de soldeerbout. Ik kreeg het resultaat waar ik op hoopte! :D (Ik kan mij voorstellen dat niet iedereen een soldeerbout heeft, maar het leek mij toch leuk om het te laten zien)
Eerst heb ik met potlood het hartje van mijn logo getekend op het kistje. Daarna heb ik kleine druppels gemaakt met mijn Pearl Maker. Deze kun je kopen in een hobbyshop.
Eerst heb ik met potlood het hartje van mijn logo op het kistje getekend. Daarna het hartje erin gebrand. Na het branden heb ik kleine druppels gemaakt met mijn Pearl Maker. Deze kun je kopen in een hobbyshop.
Als je niet beschikt over een Pearl Maker kun je ook parel stickers of losse parels gebruiken. Wel goed vastlijmen natuurlijk. Deze komen van de Xenos.
Als je niet beschikt over een Pearl Maker kun je ook parel stickers of losse parels gebruiken. Wel goed vastlijmen natuurlijk. Deze komen van de Xenos.
Als de Pearl Maker druppels en/of lijm goed zijn gedroogd, kun je beginnen met verfen. Ik heb een Acryl verf gebruikt, onegveer 3 lagen. Het droogt best snel.
Als de Pearl Maker druppels en/of lijm goed zijn gedroogd, kun je beginnen met verfen. Ik heb een Acryl verf gebruikt, ongeveer 3 lagen. Het droogt best snel.

my design 7 1

Tadaa! Best leuk resultaat toch?

Best leuk resultaat toch?
Best leuk resultaat toch?

Wat vind je van het 3D effect?

Ik hoop dat jullie deze My design leuk vonden en dat ik je heb geïnspireerd om je eigen 3D decoratie te maken!

Bedankt voor het langskomen, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!

See  you soon!

Isabel Cristina

23 responses to “My Design #7 3D Decorating

Feel free to leave a message! <3

