Welcome to my blog

Welkom
Hi Allemaal, wil je weten waarom ik ben gestart met bloggen? Blijf lezen!
/ Hi Everyone, do you want to know why i started with blogging? Keep reading!



Hi Allemaal!
Welkom op mijn blog! Mijn naam is Isabel Cristina en ben 23 jaar oud.
Deze blog schrijf ik voor mijn familie in Colombia in het bijzonder voor mijn oudste zus.

Toen ik acht maanden oud was ben ik geadopteerd uit Colombia.
In de zomer van 2009 heb ik de kans gehad om mijn biologische familie te ontmoeten. Mijn grootste droom kwam uit!

Sinds die tijd hebben we dagelijks contact. We kennen elkaar inmiddels al 4 jaar, maar ik zou ze graag een kijkje in mijn leven willen geven. Zoals mijn levensstijl, mijn gedachtes, happy moments en cultuur in Nederland.

Ik hoor je denken “Maar waarom dan niet in het Nederlands-Spaans bloggen?”. Die vraag is heel simpel: Ik kan namelijk geen Spaans, althans… ik kan het wel lezen maar niet spreken of schrijven. Talen zijn niet mijn sterkste punt, ik heb andere kwaliteiten! ;-) Mijn Nederlands en Engels zullen naar verloop van tijd ook beter worden. Ondanks mijn missende talenknobbel wil ik toch een poging wagen met deze blog.

Ik wens je veel plezier met het lezen van mijn blog!

See u soon!

Isabel Cristina

/ Hi Everyone!
Welcome to my blog! My name is Isabel Cristina and I am 23 years old.

I write this blog for my family in Colombia but especially for my oldest sister.

When I was eight months old I was adopted from Colombia.
In the summer of 2009, I had the chance to meet my biological family. My biggest dream came true!

Since that time we have daily contact. We know each other already four years, but I would like to give them look in my life. Like my lifestyle, my thoughts, happy moments and the culture in the Netherlands.

“But why don’t blog in Dutch-Spanish?”. That’s very simple: I can’t speak Spanish, well… I can read it but can’t speak or write it. I’m just not good with Languages. I have other qualities! ;-) My Dutch and English will be better, during my blog. Without my missing linguistic skills, I still give it a try with this blog.

I hope you enjoy reading my blog!

See you soon!

Isabel Cristina

5 responses to “Welcome to my blog

  1. Hoi Isabel Cristina!

    Ik wilde je mailen, maar je mail knop in het menu doet het bij mij niet. Vandaar dat ik het even zo doe. Ik vind jouw recept van het panbrood echt geniaal en ontzettend lekker (tenminste dat lijkt me). Mijn vraag is of ik jouw artikel mag herbloggen, met verwijzing naar jouw blog. Ik wilde je er wel even toestemming om vragen.

    Hoor het wel van je!

    Groetjes Anne

♡ E-mail adres wil not shown in comment

