Love is in the air

All-you-need-is-kisses

Een tv programma waarbij ik altijd een traantje moet wegpinken! …van geluk!!!
/A tv program that makes me teary eyed!…happy tears!!!Keep reading :)



Sinds september zenden de makers van het programma All you need is love de variant Love is in the air uit waarbij ze over de hele wereld reizen om geliefden bij elkaar te brengen. Als kind kon ik mij al verheugen op de All you need is love kerst editie. /The creators of the program All you need is love has a new program called Love is in the air. This program can been seen since September on dutch television. They travel around the world to bring loved ones and family back together. As a child I looked forward to see the All you need is love Christmas edition.

Het doet mij altijd denken aan mijn familie in Colombia, ik heb ze al 4 jaar niet gezien en ik zou ze dolgraag weer willen zien. Helaas zijn de kosten voor mij te hoog om terug te gaan. All you need is love zou voor mij zeker een optie zijn om mijn Colombiaanse familie te zien. Ik heb tot nu toe nog nooit een brief geschreven naar de redactie maar misschien is het nu wel tijd om dat te
doen. /It reminds me of my own family in Colombia. I haven’t seen them for four years. I would love to see them but unfortunately I can’t afford it . All you need is love would certainly be an option for me to see my family again. I’ve never wrote them before but maybe it’s time to make the first step.

Heb jij familie, vrienden of geliefden in het buitenland wonen die je al een aantal jaar niet hebt gezien?
/Do you have family, friends or loved ones who live abroad and haven’t seen them for many years?

Bedankt voor het langskomen, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
/Thanks for stopping by! Don’t forget to leave a comment!

See  you soon!

Isabel Cristina

2 responses to “Love is in the air

  1. Ik woon nu zelf in het buitenland, en ik mis mijn ouders enorm. Heb ook net te horen gekregen dat ik door mijn nieuwe job mijn vakantie naar België met Kerst moet afzeggen, en da’s echt vreselijk :-(

♡ E-mail adres wil not shown in comment

