My design #1 Leather (iPhone) case

Leather Case1
Hoe kun je je eigen unieke telefoon case maken?
/ How to make your own unique Leather (iPhone) case? Keep reading



Leather Case2

Alle spullen die je nodig hebt:
/ All the stuff you need:

Leather case3
Trek de telefoon case over en snij de resten eraf.
/ Trace your telephone case on the leather and cut it out with knife.

Leather case4
Voor een mooi effect heb ik de zijkanten bedekt met een pearl maker.
/ To have a wow effect i covered the sides with a pearl maker

Leather case5

Plak het leer stevig op de case. Leg de stenen op de juiste plaats voordat je ze vastzet met de hotfix applicator. /Stick the leather firmly to the case. Make shore the stone are on the right position before you use the hotfix applicator.

Leather case6
Klaar! Is het niet pretty? ;-)
/Done! Pretty? ;-)

Heb jij nog een leuk design idee?
/Do you have a brilliant design idea?

Bedankt voor het langskomen, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
/Thanks for stopping by! Don’t forget to leave a comment!

See  you soon!

Isabel Cristina

 

7 responses to “My design #1 Leather (iPhone) case

  1. hii
    ik ben dorien en ik begin net met bloggen (1 dag om precies te zijn) haha ik ben nog heel slecht dus

    maar ik vind jouw blog echt helemaal te gek dus ik zou je graag willen vragen of je mij een mailtje zou kunnen sturen naar lifestylebydorien@gmail.com
    met antwoord op de volgende vragen
    hoe bewerk jij je foto’s?
    hoe kun je in een tekst doen zo van op je home page niet een heel lap tekst maar met zo’n lees verder knop?
    wat zijn jouw tips?
    hoe word ik zou goed als jouw!?!?!?!?!

    alvast suuuuuper bedankt! loveyou dorien

    ps.sorry voor deze lap tekst

  2. Pingback: New in: Bag | Isabel Cristina·

♡ E-mail adres wil not shown in comment

