5 Things why i love the Netherlands!

5 things why i love

Stroopwafel

Stroopwafels! Nog lekkerder als ze warm zijn! /Stroopwafels! A Delicious cookie with syrup between the cookie layers. They taste even better when they are warm!

Het Nederlandse landschap! Het is mooi én Nederland heeft geen Bergen, dus ideaal om te fietsen! ;)
/ The landscape in the Netherlands! It’s beautiful and we don’t have mountains, good cycling landscape! ;)
Landschap
 Koningsdag

Koningsdag! De verjaardag van de koning vieren!  Ik vind het leuk als de stad is vol is met oranje mensen! /Kingsday! Celebrate the birthday of the king on april 27. I love it when all people wear the color orange! (This color is in last name of the royals)

Drop! Ik hou van bijna alle drop! Heerlijk!
/Drop, i love almost every drop! Delicious!

Drop
Sinterklaas

Sinterklaas! Het Nederlandse kinderfeest op 5 december. Zo leuk om al die kindjes zo enthousiast te zien! /Sinterklaas! Dutch children’s holiday on 5 december. I love to see all those excited children when they get presents from Sinterklaas and his helper Black Piet.

Waarom hou jij van Nederland?
/Why do you love the Netherlands?

Bedankt voor het langskomen, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
/Thanks for stopping by! Don’t forget to leave a comment!

See  you soon!

Isabel Cristina

3 responses to “5 Things why i love the Netherlands!

  1. Leuk en wat een grappig overzicht! Als ik het zo lees zie ik ook de dingen die je wel mist als je op vakantie ben.

    Liefde voor drop en warme stroomwafels. De kruimels puntzak op de markt is ook echt het proberen waard!

    En verder.. de Nederlandse feesten en festivals. En vergeet carnaval niet =)

    • Dank je! Haha ja het zijn voornamelijk dingen die ik mis als ik op vakantie ben. Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit carnaval gevierd (Ik kom uit het noorden) Maar het lijkt me wel heel leuk! :D Bedankt voor al je lieve berichtjes!

♡ E-mail adres wil not shown in comment

