My Design #3 Collar Chain

Collar Chain 1Benieuwd hoe je je eigen Collar Chain kan maken? Blijf lezen!
/Do you want to know how you can make your own Collar Chain? Keep reading!



Je ziet het steeds vaker, een Collar Chain. Ik vind het echt leuk! Hier een makkelijke manier om je eigen Collar Chain te maken.
/You see them often, the Collar Chain. I like it a lot! Here is a easy way to make your own Collar Chain.

 Collar Chain 2Alle spullen die je nodig hebt: Blouse, ringetjes, oorbellen, ketting en tangetjes. /All the stuff you need: Blouse, chains, rings, earrings and tweezers.
Collar Chain 3 Trek de bloes aan. /Put on the blouse.
 Collar Chain 4Beslis hoe lang je ketting moet worden. /Decide how long your chain should be.
Collar Chain 5 Maak de ketting vast aan een ringetjes. /Attached the chain on a ring.
Collar Chain 6 Duw de oorbel voorzichtig door de kraag. /Push the earring gently trough the collor.
 Collar Chain 7Steek de ketting door de oorbel heen en zet het achterkant van de oorbel erop. Doe dat ook met de andere kant. /Insert the chain through the earring and put the back of the earring on his place. Do the same with the other side.
Collar Chain 8 Tadaaa! Makkelijk toch? :D /Tadaaa! Isn’t it easy? :D
Collar Chain 9 Nog een voorbeeld. /Another example.
 Wat vind jij van de Collor Chain? Vind jij het leuk?
/What do you think of the Color Chain? Do you like it?

Ik hoop dat jullie deze My design leuk vonden en dat ik je heb geïnspireerd om je eigen Collar Chain te maken!
/I hope you liked My design and I hope I inspired you to make your own Collar Chain!

Bedankt voor het langskomen, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
/Thanks for stopping by! Don’t forget to leave a comment!

See  you soon!

Isabel Cristina

18 responses to “My Design #3 Collar Chain

    • Als je heel voorzichtig de oorbel door je blouse heen steekt zul je geen draad beschadigen en ook geen blijvend gaatje overblijven. Ik heb het al een aantal keer geprobeerd en de gaatjes trekken allemaal weg.

  1. Ziet er heel leuk uit, en lijkt me best makkelijk.. ( Ja zeg ik nou wel maar als ik eraan begin mislukt het helemaal)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

