Decoration Haul

Over twee weken is het dan zo ver, mijn kamer krijgt een make-over! Heel erg zin in! /Over two weeks I am getting a makeover for my bedroom! I’m very exited!


Om eerlijk te zijn heb ik genoeg spulletjes om mee te decoreren, maar ik kon het niet weerstaan om deze leuke spulletjes te laten staan. /To be honest, I’ve got enough stuff to decorate with, but I couldn’t resist to leave this adorable stuff behind!

Decoration haul 1
Ronde pot met strik van Riverdale, ±18 cm hoog, prijs €7,50 /Round jar with bow from Riverdale, ±18 cm high, price €7,50.
Decoration haul 2
Ronde pot met strik van Riverdale, ±14 cm hoog, prijs €3,99 /Round jar with bow from Riverdale, ±14 cm high, price €3,99.
Decoration haul 3
Zo schattig! Met kerst doe ik er een rode strik omheen. Ik weet alleen nog niet wat ik erin ga stoppen. ^^ /So adorable! With Christmas I replace the pink bow for a red bow. But I don’t know what I am gonna put in the jar. ^^
Decoration haul 4
Dit glazen sfeerlichtje vond ik bij de Kuidvat voor €0,99. Ik vond het heel goed matchen bij de glazen potjes van Riverdale. Hoogte 6 cm. /This glass mood light I found at Kruidvat for €0,99. It really match with the glass jars from Riverdale.
Decoration haul 5
De sfeerlichtjes lijken wat donkerder vergeleken de potjes maar dat is in werkelijkheid niet zo. /The mood lighting looks a bit darker than the jars but in real life they look the same.

Ik hou van decoreren en verander elk seizoen mijn decoratie. Pas jij je decoratie aan per seizoen?
/I Love decorating, every season I change my decoration. Do you change your decoration every season?

Bedankt voor het langskomen, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
/Thanks for stopping by! Don’t forget to leave a comment!

See  you soon!

Isabel Cristina

17 responses to “Decoration Haul

  1. Ah superschattig, ook leuk dat je er voor de kerst een rood lint omheen wilt doen! Misschien kun je er van die oudhollandse snoepjes voor de sier in doen?

  2. Leuk bijelkaar op een dienblad met een paar denneappels en dan de potten vullen met snoepjes in herfstkleuren en oranje kaarsjes….wow!

  3. Wauw! Echt helemaal mijn stijl! Ik had die glazen sfeerlichtjes ook al gezien maar niet gekocht omdat ik al iets heb wat er op lijkt.:)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

