Autumn Decoration

Autumn decoration
Kijk mee hoe je simpel je huis kan omtoveren in een herfst-sfeer. /Watch how you can create easy an autumn atmosphere.




Één van mijn favorieten bezigheden zijn fotograferen en decoreren, ik vind het echt leuk om dit te combineren.  :D /One of the things I like to do is photographing and decorating, I really liked it to combinate these two! :D

Vorig jaar hebben wij in de tuin Physalis Alkekengi ook wel Chineze Lantarentjes geplant. /Last year we have plant Physalis Alkekengi/Chineze laterns in our garden.

Physalis Alkekengi
In het voorjaar komen er hele schattige witte bloemetjes aan. /There are such sweet white flowers with spring!
Physalis Alkekengi
In het najaar, groeien de bloemetjes uit tot groene kelkjes die na een aantal weken oranje worden. /The flowers growing in autumn into green laterns. After a few weeks they will turn into the colour orange.
Physalis Alkekengi2
Afgelopen week heb ik ze afgeknipt en laten drogen. Als je ze niet laat drogen gaan ze omkrullen. De takken zijn ook te koop bij de bloemist. /Last week I have cut all the branches and let them dry. If you don’t dry them the branches will curl. You can buy the branches at a flowershop.
decoreren 3
Decoreren, ik zet het liefst alle spullen bij elkaar voordat ik ga beginnen. /Decorating, I put all the things together before I start with decorating.
decoreren 5
Voor de “Storm in Stolp” heb je een aantal spullen nodig, ik gebruikte blaadjes, decoratie vlas, kastanjes en andere herfst items. Dit kan je natuurlijk zelf bepalen. /For my “Storm in Glass Bell” you need a few supplies, I used leafs, decoration flax, chesnuts and other fall items.
decoreren 6
Om makkelijk de stolp te vullen heb ik de stolp op zijn kop in een vaas gezet. Hou tijdens het vullen rekening met het gewicht van kastanjes en blaadjes. Ze zijn natuurlijk zwaarder.. Open de vlaszak in een dienblad, het maakt nogal veel troep ^^ /To fill the stolp easy I used a vase. Think about the different weight of the leafs and chesnuts. Open the flaxbag in a tray, as you can see it’s a bit messy ^^
decoreren 7

Tadaaaaaa!

decoreren 8
Eind resultaat /End result

decoreren 9decoreren 10decoreren 11
Ik hoop dat je het leuk vond! / I hope you liked it!

Besteden jullie tijd aan decoreren? /Do you spend time on decorating?

Bedankt voor het langskomen, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
/Thanks for stopping by! Don’t forget to leave a comment.

See  you soon!

Isabel Cristina

6 responses to “Autumn Decoration

  1. Ze staan erg leuk in die vaas en de ‘storm in een stolp’ ga ik namaken maar dan in mijn taartstop. Goed idee! ;)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

