My Design #5 Autumn Tea Light Holder

my design
Kijk mee hoe je heel simpel je eigen Autumn Tea Light Holder kunt maken
. /Watch how you can make your own Autumn Tea Light Holder.



Een paar dagen geleden postte ik een artikel over Autumn decoratie. De kaars op de foto kan niet aangestoken worden omdat dan de hele zijkant in brand vliegt, het is echt een sierkaars. Best jammer, want ik vind sfeer verlichting echt bijn de herfst horen. /A few days ago I posted an article about Autumn decoration. Unfortunately the candle on the photo can not be lighted, the candle would go on fire. It is a show candle. To bad because I love the candle light in Autumn!

Autumn decoration
De kaars! /The candle!
AutumnTea holder 1
De spullen die je nodig hebt: bladeren, theeligthouders of een (augurken) pot, boomschors, veren, touw of lint, lijm, snijmat en breekmesje /The appliances: Leafs, tea light holders or a jar, bark, feathers, rope or ribbon, glue, a knifemat and hobbyknife.
AutumnTea holder 2
Zet de boomschors om de pot en doe er een elastiekje om, dit houdt alles bij elkaar. Maak nu het touw of lint erom vast. En dan ben je klaar! /Put the bark around the jar, use an elastic to hold it together. Put the robe or ribbon around it.  And than you’re finished!
AutumnTea holder 3
Plak de blaadjes voorzichtig vast met lijmstift. Maak van tevoren de blaadjes een beetje vochtig. Als de blaadjes droog zijn, zijn ze te hard en zullen ze breken. /Stick the leafs carefully with gluestick. Before you start make the leaves a bit moist. I’t will make them flexible.

AutumnTea holder 4

AutumnTea holder 5
Herfst is in de kamer! :D /Autumn is in the air! :D
AutumnTea holder 6
Ik hou ervan om natuurelementen terug te zien in mijn decoratie. Meeste spullen heb je al in huis of kan je in je achtertuin of in het bos vinden. /I love to see nature-elements in my decoration. Most appliances you will found in your garden or in the forest.

Best makkelijk toch? En deze sfeerlichtjes kun je wel een kaarsje in branden! :D /Piece of cake, right? These tea light holders you can light up! :D

Gebruik jij vaak natuur-elementen in je decoratie? /Do you use nature-elements in your decoration?

Ik hoop dat jullie deze My design leuk vonden en dat ik je heb geïnspireerd om je eigen Autumn tea light holder te maken!
/I hope you liked My design and I hope I inspired you to make your own Autumn tea light holder!

Bedankt voor het langskomen, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
/Thanks for stopping by! Don’t forget to leave a comment!

See  you soon!

Isabel Cristina

20 responses to “My Design #5 Autumn Tea Light Holder

  1. SUPER mooi zeg. Prachtige foto’s maak je ook! Echt een heel leuk artikel. Ik krijg echt de kriebels om ook zo creabea bezig te gaan.,

  2. Dit heb je super mooi gedaan! Het ziet er heel sfeervol uit. Leuk dat je er een DIY van hebt gemaakt. Ik heb zelf ook een kleine herfst decoratie gemaakt met denneappels, kastanje, eikels en een mini pompoen, maar niet zo leuk als jouw decoraties. Alles heb ik zelf in de natuur gevonden ;-) Ik heb ook een Halloween pompoen staan in de huiskamer. Die maa ik elk jaar.

♡ E-mail adres wil not shown in comment

