Ebay Jewelry under $5,-

Ebay
Sieraden zijn leuk, ze zijn nòg leuker als ze onder de $5,- zijn! ;-) Ik heb een aantal leuke items op ebay gevonden. /I like jewelry, I like jewelry even more when the price less then $5,- is! I’ve found some really nice ones on Ebay!



I love sieraden! Op Ebay vond ik héél veel leuke  sieraden voor bijna niks! Inclusief verzendkosten! :D /I love jewelry! On Ebay I found some really nice ones! With free shipping!

Klik op de foto om naar het item op Ebay te gaan. /Click on the picture to go to the item on Ebay.

Necklaces

ebay necklace

Statement Necklace $3,99

Ebay necklace

Necklace with coin $2,99

Ebay necklace

Gold necklace $0,99

ebay necklace

Necklace with lion $2,99

Earrings

oorbellen rond

Sweet earrings $1,88 (in 8 colours)

roze oorbellen

Gold earrings $4,24

hang oorbellen

Silver earrings $3,78

hartjes oorbellen

Heart earring $2,17

Bracelets

bracelets

Bracelets, each $0,99

armaband in doosje

Bangle bracelet $1,29

brede armband

Chain bracelets, each $0,99

cross bracelet

Cross bracelet, each $0,99

Ik vraag mij echt af hoe ze al deze items zo goedkoop kunnen aanbieden. De kwaliteit zal misschien niet heel goed zijn, maar voor dee paar euro’s zijn ze wel leuk toch? /I am wondering how they can make jewelry that cheap? The quality of the items will not be great, but they are cute and they are just a few dollars.

De ketting met het muntje en de oorbellen met het hartje heb ik een aantal weken geleden gekocht. Ik zal laten weten hoe de kwaliteit is. /Two weeks ago i bought the necklace with the coin and the earring with the hearts, I will let you know how the quality of the items are.

Tip voor shoppen op Ebay: Als ik iets zoek op ebay, klik ik links altijd standaard op “Free shipping”. Laatst had ik een heel schattig armbandje gevonden voor $2,-, helaas waren de verzendkosten meer dan $20,-! :-( Dat vind ik veel te veel! /Tip for buying on Ebay: I always click on “Free shipping” on the left side. Last week i’ve found a really cute bracelet for $2,- but the shipping costs were more than $20,-! Way to much for shipping costs! :-(

Heb jij wel eens sieraden gekocht via Ebay? /Have you ever bought jewelry on Ebay?

Bedankt voor het langskomen, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
/Thanks for stopping by! Don’t forget to leave a comment!

See  you soon!

Isabel Cristina

16 responses to “Ebay Jewelry under $5,-

  1. Waarom doe je dit nou weer? Ik had me net voorgenomen om niks meer op ebay te bestellen haha. Vooral die ketting wauw! Die laatste armband heb ik pas binnen gekregen, inderdaad niet hele goede kwaliteit maarja het kost ook niks. Leuk artikel!

♡ E-mail adres wil not shown in comment

