Childhood Memories; Clothing

childhood memories 1Jeugdherinneringen, een kledingstuk waarvan ik niet snap waarom ik dat ooit wilde hebben! /Childhood memories, a piece of clothing I will never understand why I wanted it so badly!



Misschien herken je het wel, je bladert in een foto album met allemaal foto’s van vroeger. Leuk! Totdat je een foto tegenkomt die je het liefst wilt verbranden want, “Wat heb je in godsnaam aan!?”.  /Maybe it happend to you too. You are looking in your photoalbum! So much nice pictures until you see a picture you don’t want to see! Because, “What are you wearing!?”

Mij overkwam iets soortgelijks, tijdens het opruimen kwam ik mijn favoriete item tegen van toen ik een jaar of 4 was. (Een vreselijk item waar ik stiekem geen afstand van kan doen.) Het was mijn veel gedragen witte slakjes-panty! Ja, een witte panty met slakjes erop! /It happend to me. I was cleaning up my stuff and found an item I wore when I was 4 years old. (A stupid item, but I can’t throw it away.) It was my well-worn white-snails-pantyhose. Yes, a white panyhose with snails on it!

childhood memories 3
Toen ik mijn moeder vroeg waarom ze mij dit ooit aan heeft getrokken zei ze dat ik hem zelf had uitgekozen en moést hebben! Ze heeft nog geprobeerd mij tegen te houden, maar dat was een mislukte actie! En toen herinnerde ik het me weer… Die slakjes panty moest ik hebben, ik wilde er zelfs 2 hebben, voor als er één stuk was of in de was zat… /When I asked my mom why she put this pantyhose on me she said “You picked this item yourself, you wanted to have this!”. She tried to stop me, but it didn’t work!  And them I remembered, I wanted that white-snails-pantyhose so badly! I even wanted two of them, in case one got damaged or had to be in the washing machine…

childhood memories 2
Ik weet niet hoe ik er op kwam, maar ik moet die witte-panty-met-slakjes wel héééél leuk hebben gevonden! Maar wees gerust, je zult mij nooit meer in zo’n soort panty zien, hahaha. ;-) Ach ja, ik zal niet de enige zijn, toch?! :D /I really don’t know why I liked this item sooo much. I must really loved that white-snails-pantyhose. But don’t worry, you will never see me in a pantyhose like that, hahaha ;-) But I don’t think I am the only one with a hideous item, right? :D

Had jij vroeger ook zo’n kledingstuk? Iets waarvan je nu denkt “Hoe heb ik dit ooit kunnen dragen?”. /Did you have a piece of clothing  like that too? Something you don’t understand why you ever worn it?

Bedankt voor het langskomen, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
/Thanks for stopping by! Don’t forget to leave a comment!

See  you soon!

Isabel Cristina

7 responses to “Childhood Memories; Clothing

♡ E-mail adres wil not shown in comment

