Bedroom Inspiration

Bedroom inspiration
Binnenkort krijgt mijn slaapkamer een make-over, Yeahh heb er zin in! /Soon my bedroom will get a makeover! Yeahh! I’m so excited!

Tijd om geïnspireerd te worden door tumblr en google! Ik heb een aantal hele leuke foto’s gevonden die ik graag met je wil delen. /Time to get inspired by tumblr and google! I’ve found some really nice pictures I would like to share with you!

Alle muren van mijn slaapkamer worden wit. Ik heb voor deze kleur gekozen omdat je alles met wit kan mixen.  Mijn decoraties zullen wel kleuren hebben, dus het zal niet te wit worden! Bijvoorbeeld, met de herfst zal ik de kleuren bruin en oranje gebruiken voor decoratie en met kerst de kleur rood en groen. /All my bedroom walls are getting white, I’ve chosen for this color because I can mix this color with every other color I want. I will use different color decoration, so it won’t be to white! For example, with fall I will use brown and orange accents, with christmas the color red and green accents.

Als eerst de witte slaapkamers met een roze, bruine of andere tint. /First the white bedrooms with pink, brown or other accents.

White with pink accent bedroom

image

Bedroom white with brown

image

image

Deze setting vind ik echt leuk! Ik heb zelfs hetzelfde bed! ^^ /I love this setting! I even have the same bed! ^^

Bedroom

Ik hou echt van planten in een kamer, het maakt een kamer echt af. Wat vind jij? /I really love plants in a room, it’s a finishing touch. What do you think?

Ook hou ik heel erg van rustieke elementen zoals op deze foto’s. /I also like rustic elements in bedrooms like these pictures.

Ok, this is to much rustic! ;-)

Ok, this is to much rustic! ;-)

rustic-bedroom14bg Photo_Video_98974761378302666644910_medium peppermags-Interior-Modern-Rustic-Bedroom-Picturemodern-rustic-bedroom-design-with-stone-wall-and-fireplacekopie 1b43210a234ckipsbay copyfoto 2 vz0xru1l
Zo veel inspiratie opgedaan! Als laatste nog een paar hele leuke en grappige slaapkamers die je echt moet zien! /So much inspiration! I would like to share some really nice and funny bedrooms, you have to see them!

How super cute is this?! :D

How super cute is this?! :D

A swing bed!

A swing bed!

foto 5 foto 1(1) foto 2(1)

Waking up in nature <3

Waking up in nature <3

foto 4(1)

Welke slaapkamer is jouw favoriet? /Which bedroom is your favorite?

Bedankt voor het langskomen, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
/Thanks for stopping by! Don’t forget to leave a comment!

See  you soon!

Isabel Cristina

13 responses to “Bedroom Inspiration

  1. Kamer 6 vind ik leuk, vooral het vloerkleed! En wat had ik als kind graag de Assepoester-kamer gehad! Succes met de make-over. :)

  2. Zalig al die foto’s! Kan ik echt bij wegdromen. Ik heb niet echt één favoriet, er zijn er zo veel bij die ik mooi vind!

  3. Prachtige plaatjes, ik kan uren bladeren in tijdschriften met dit soort foto’s van interieur! Ben benieuwd hoe je kamer gaat worden

♡ E-mail adres wil not shown in comment

