Telephone cases

Naamloos-3
Telefoon cases, ik ben er gek op! Ik heb een aantal leuke cases én webshops op een rijtje gezet. /Telephone cases, I love it! I’ve found a few cases and webshops I would like to share with you!



Telefoonhoesjes zijn natuurlijk niet alleen maar leuk, maar zijn natuurlijk ook voor het behoud van je telefoon. Ik vind het leuk om telefoonhoesjes af te wisselen want de meeste zijn namelijk niet duur! In het artikel My Design #1 heb je kunnen lezen hoe je je eigen unieke leren case kunt maken. /Telephone cases are not only pretty, they are also to protect your telephone. I like to change my case often, most of the cases are not expensive. In the article My Design #1 you can see how you can make your own leather phonecase.

Tegenwoordig heb je heel veel leuke telefoonhoesjes én heel veel webshops die ze verkopen. Typ “Telefoonhoesje” op google en er zijn 412.00 resultaten. Jep, dat zijn er een hoop. Omdat er zo veel webshops zijn kan ik mij voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet! Dus om je een beetje te helpen heb ik een aantal persoonlijke favoriete hoesjes en webshops voor je op een rijtje gezet! /There are so many nice webshops who offer nice telephone cases. Type “Telephone cases” on google and you get 412.00 results. A lot of results! I can imagine you can’t find a nice case because there so many shops to choose from! I would like to share a few of my personal favourites webshops and cases to help you to find your own case.

ohsohip
*Click on the name of the case to go to ohsohip.nl
1. Chanel nail polish case for iPhone 4s & 5 €12,95 2. Aztec iPhone 5 case €12,95 3. Infinity iPhone 5 case €12,95 4. Case with bow for iPhone 4s €6,95 5. Chanel nail polish case €12,95 for iPhone 4s & 5
.
Mobielbereikbaar
*Click on the name of the case to go to mobielbereikbaar.nl
1. Red crocodile case
for iPhone 5/5S €16,95 2.City Silicone case for HTC one €14,95 3. Bordeax with diamonds case for Samsung Galaxy S III mini €14,95 4. American flag case for Samung S III €12,95 5. Black crocodile wallet case for Samsung galaxy note III
miniinthebox
*Click on the name of the case to go to miniinthebox.com
1. Monkey for samsung galaxy s3  €4,58 2. Leaf case for iPhone 4/4S €9,83 3. Diamond case for samsung S4 €7,44 4. Retro camera HTC one V 5. Telephone case for iPhone 4/4S €3,67
smartphonehoesjes
*Click on the name of the case to go to smartphonehoesjes.nl
1. Paris design for iPhone 5/5S €12,95 2. Spike and studs case for iPhone 4/4S €13,95 3. Keep Calm for HTC one €9,95 4. Indian design for Samsung galaxy S3 €9,95 5. Diamonds case for Samsung galaxy S3 €29,95
Deal extreme
*Click on the name of the case to go to dealextreme.com
1. Elephant case for iPhone 4/4S €3,33 2. Flip open case for Samsung S4 €5,- 3. Aztec print for iPhone 4/4S €1,96 4. Shimmering powder for iPhone 5 €2,10 5. Make up case for Samsung i9500 €1,96

Gebruik jij telefoonhoesjes? / Do you use telephone cases?

Bedankt voor het langskomen, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
/Thanks for stopping by! Don’t forget to leave a comment!

See  you soon!

Isabel Cristina

13 responses to “Telephone cases

  1. Handig, ik ben nog op zoek naar een fijne telefooncase voor mijn nieuwe telefoon! Een aantal webshops kende ik nog niet, thanks voor de tips!

  2. Ik kijk altijd meteen op Ebay, lekker goedkoop en veel keuze voor mijn LG. Als ik al die iPhone-hoesjes zie, hoop ik altijd dat ze er ook voor mijn mobiel zijn! Ben zo gek op van die fun hoesjes!

  3. Enorm leuke hoesjes! Die van het make-up doosje is ook te koop bij de V&D, wel iets duurder, maar dan heb je ’em wel gelijk!
    Ik koop mijn hoesjes meestal bij de six of H&m als ik ze meteen nodig heb. Anders op eBay (:

  4. Leuke hoesjes zelf ben ik weg van http://www.miniinthebox.nl of etzy.com, het nadeel is bij etzy dat je vaak verschillende koopt en niet in 1 keer de verzendkosten betaald. miniinthebox vind ik daarom zeker een goed alternatief je kan alles aangeven en zo komen de resultaten makkelijk naar voren. Ik vind bij de eerste en de laatste beide nummer 2 heel leuk en ook vind ik bij de eerste nummer 4 heel leuk, maakt je telefoon schattig door het strikje!

♡ E-mail adres wil not shown in comment

