My Design #6 Knitted Scarf

Knitted scarfBen je benieuwd hoe je je eigen gebreiden sjaal kunt maken zonder breinaalden? Blijf lezen! /Do you want to know how you can make your own knitted scarf without knitting needles? Keep reading!
.
.
.
Om eerlijk te zijn is breien niet mijn ding, ik heb er het geduld gewoon niet voor. Maar toen ik een breiraam zag liggen bij de zeeman wilde ik de uitdaging toch aangaan! :D /To be honest, I don’t like knitting. I’m not patience. I had second toughts when I saw a loom knitting rake at zeeman. I accepted the challange!

Naamloos-1
The Appliances: Wool and a knitting loom set
Scarf 2
1. Breien zonder naalden lijkt een beetje op punniken, ken je het nog van vroeger? /1. Knitting without needles is the same as picture one. 2. Het breiraamsetje dat ik heb gekocht kun je voor €4,99 kopen bij Zeeman en bevat 4 breiramen, een naald en haak. 2. I’ve bought my loom set at a dutch store called Zeeman. A set of 4 looms, a needle and knitted needle.
3. Mijn wol heb ik gehaald bij Action voor €2,99 per stuk. Per bol 100 meter. Tip. Je kunt beter te veel wol dan te weinig halen. Niet geopende bollen kun je meestal terugbrengen!/I’ve bought my wool at Action for €2,99 each, 100 meter each. Tip, buy enough wool. Most of the time you can bring unopend wool back at the store.
knitted scarf
1. Maak de wol vast aan het uiteinde. /1. Attach the wool to the end. 2. Maak achtjes om de dubbele rijen. /2. Make an eight sign with wool around the loom. 3. Voor de eerste rij ga je weer terug waar je begon. /3. For the first knit row you have to go back where you started. 4. Hou de draad vast op het uiteinde. /4. Hold your wool tight on the end.
Knitted scarf
Pak de onderste draad en til hem over de bovenste heen. /Grab the lower wire and lift it over the upper wire.


Het is knap lastig om het uit te leggen via foto’s! Ik heb een hele handige video gevonden op youtube! ;-)
/I’ve found a video on youtube! I’ts not easy to explain how it works with pictures. ;-)

Scarf 3
Tadaaaa! The left one is made by my mother! :-D

Heb jij wel eens een gebreide sjaal gemaakt? /Have you ever made a knitted scarf?

Ik hoop dat jullie deze My design leuk vonden en dat ik je heb geïnspireerd om je eigen gebreide sjaal te maken!
/I hope you liked My design and I hope I inspired you to make your own knitted scarf!

Bedankt voor het langskomen, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
/Thanks for stopping by! Don’t forget to leave a comment!

See  you soon!

Isabel Cristina

<3 Special thanks to my mother, she made most of the pictures! :D

17 responses to “My Design #6 Knitted Scarf

  1. Haha, zo’n punnik klos had ik vroeger ook. Mooie sjaals voor de winter, die met die pareltjes is schattig!!!

  2. Ik zie mezelf dit helemaal doen, lekker knus op de bank, kaarsjes erbij en breien maar! Supertof, bedankt voor de tip over het breiraam :)
    Je sjaal is echt mooi geworden!

  3. Wat leuk zeg! Ik heb nooit geleerd om te breien, wel punniken, dus dit is wel een leuke middenweg.. en bovendien heb je dan een sjaal die niemand anders heeft :D

♡ E-mail adres wil not shown in comment

