Liebster Award

Liebster awardIk ben genomineerd voor een Liebster Award, heel lief! Klik verder voor mijn 11 facts about me, de vragen aan mij én mijn vragen voor andere bloggers. /I am nominated for the Liebster award, so sweet! Click to see 11 facts about me, the questions to me and my questions.

Liebster Award; Liebster is een Duits woord en betekent ‘liefste’, ‘schat’ en ‘lieveling’.
De Liebster Award is een soort tag/award die je kan krijgen wanneer je minder dan 200 volgers hebt via Bloglovin. Je krijgt 11 vragen, het is dan de bedoeling dat jij hem dan weer doorgeeft aan 11 andere bloggers. /Liebster award; Liebster is the German word for “dear”, “darling”, “sweetheart”. The Liebster Award is a tag/award you can get when you have less than 200 Bloglovin followers. You get 11 questions from a blogger, and give 11 other bloggers 11 questions.

Beantwoord de vragen en vertel 11 facts over jezelf. /Answer the questions and tell 11 facts about yourself.

11 Facts about me:
1. Chocolade verslaafde 
/Chocolate addict
2. Houd niet van kokos
/Don’t like cocos
3. Gek op kerst
/Love christmas!
4. Zou de hele dag kunnen knutselen
/Can craft all day long
5. Alle haarelastiekjes altijd kwijtraak, gewoon weg?
/Lose every hairelastics, just gone?
6. Slither fobie
/Slither phobia
7. Perfectionist
/Perfectionist
8. Houd niet van autorijden
/Don’t like to drive a car
9. Gaat liever films kijken dan naar de disco
/Reather watch a movie than go to the disco.
10. Slecht in vreemde talen
/is bad in foreign languages
11. Slecht in opschieten..
/Can’t hurry up..

The questions:
Waarom ben jij begonnen met bloggen?
/Why did you started with blogging?
Om mijn oudste biologische zus een kijkje in mijn leven te geven. Toen ik 8 maanden oud was ben ik geadopteerd en samen met mijn andere zus naar Nederland gekomen. In de zomer van 2009 heb ik na 18 jaar mijn familie weer ontmoet. Sindsdien hebben we contact via Skype, whatsapp en facebook. Ondanks alle middelen is het toch best lastig om contact te houden omdat je te maken hebt met een tijdsverschil van 6 uur. In het begin kreeg ik wel eens de vraag “Waarom reageer je niet, ben je boos?” maar dan lag ik gewoon te slapen omdat het midden in de nacht was. Door te bloggen kan ze toch zien hoe ik leef, wat ik leuk vind en wat mij bezig houdt. /I wanted to show my oldest biological sister how I live. I am adopted with my sister when I was 8 months old. In the summer of 2009 I went back to Colombia to meet my family again. Since that time we have a lot of contact via Skype, whatsapp and facebook. But there is 6 hours difference what makes it a bit difficult. In the first months of whatsapp I got a few questions of “Why do you not response, are you mad?”. I was just sleeping, because it was in the middle of the night. By blogging I want to show how I live, what I like and what I am doing.

Wat vind jij zo leuk aan bloggen? /What do you like about blogging?
Mijn creativiteit kwijt kunnen en mijn zus te laten zien wat mij bezig houdt. /I like to share my creativity and show my sister how I live.

Wat zijn je hobby’s? /What are your hobby’s?
Bloggen, foto’s maken, DIY’s maken en knutsel-projecten! Ik ben nu bezig met een heel leuk project, ik kan niet wachten om het te laten zien. /Blogging, taking pictures, making DIY’s and craft-projects! My latest project is almost finished! I can’t wait to show it!

Wat doe je in het dagelijks leven?  /What do you for living?
Momenteel ben ik werkloos, it sucks. Maar, ik blijf positief! /I’m jobless, it sucks. But, I stay positive!

Wat is je grote droom? /What is your dream?
Mijn eigen tassen of kledinglijn uitbrengen. Zo lang als ik mij kan herinneren ben ik bezig geweest met ontwerpen van accessoires, tassen, of het restylen van basic kleren. Het lijkt mij echt tof om iemand met een Isabel Cristina tas of kledingstuk te zien lopen. Ik weet niet of het realistisch of haalbaar is, maar ik zou het wel héééél leuk vinden! :D /I would like to start my own bag or clothing –line. As long as I can remember, I always designed bags, accessories, clothes or restyled basic clothes. It would be asome if someone would  walk with a Isabel Cristina design! I don’t know if it’s realistic, but I really like the idea of my own line! :D

Wie bewonder jij en waarom? /Who do you admire the most and why?
Mijn moeder, ik bewonder haar omdat ze altijd zo positief is. /My mother, I admire her because she is always positive.

Wat zijn je favoriete blogs? /What are your favorite blogs?
Kenza & Negin

Waar haal jij je inspiratie voor het bloggen vandaan? /Where do you get your inspiration for blogging?
Uit mijn omgeving of dingen die ik meemaak. /Things around me and things I expierence in life.

Wat vinden mensen in je omgeving er van dat je blogt? /What do people think about you blogging?
Haha, ik heb het alleen mijn moeder en beste vriend verteld. Geen idee hoe de rest zou reageren. /Haha. Well, I haven’t told anyone except my mom and a good friend. I have no idea how the others would think about my blog.

Hoe combineer jij je blog met werk en privé leven? /How do combinate your life with blogging, work and personal life?
Lijstjes maken en goed plannen. In het begin was het nog even wennen, maar het gaat steeds beter. /Making lists and planning everything. It was struggling at the beginning, but it keeps getting better.

Had jij al eens eerder van deze tag/award gehoord? /Have you ever heard about the Liebster award?
Ja, ik heb wel eens eerder van de Liebster award gehoord. Ik vind het leuk dat ik ben getagd, en wil Dita daarvoor bedanken! /Yes, I’ve heard of it before. I want to thank Dita who nominated me for this award!

The bloggers I nominate for the Liebster award:
LisaWat deelt Lisa?
Abigaël Joliebibi
MaaikeJust a girls weblog
AmberEnjoy the little things
Monique Writing monique
Nanda & SabrineInfinity Lifestyle
Elise The beauty suitcase
BeautyLash
Jana Amor for fashion
Kelly Elegantic
Dorien This is Dorien

Beste bloggers, ik zou het leuk vinden als jullie deze awards doorgeven, maar het is natuurlijk niet verplicht!

My questions:
1. Hoe lang ben je al aan het bloggen? /How long do you blog?
2.Waarom ben je begonnen met bloggen? /Why did you started with blogging?
3. Wat is je beste eigenschap? /What is your best skill?
4. Wat is je grootste blunder? /What is your biggest blooper?
5. Waar kun je niet zonder leven? /Is there anything you can’t love without?
6. Wat staat er bovenaan je wishlist? /What item is on top of your wishlist?
7. Wat is jouw droom? /What is your dream?
8. Wat is je favoriete webshop? /What is your favourrite webshop?
9. Wat is het mooiste moment uit je leven? /What is the best moment of your life?
10. Wat is het duurste item dat je ooit hebt gekocht? /What is the most expensive item you ever bought?
11. Naar welke plek op aarde zou je graag ooit naartoe willen? /Which place on earth do you want to visit at least once in your life?

Rules of the Liebster Award:
1. Vertel 11 dingen over jezelf.
2. Beantwoord de 11 vragen die de persoon die jou getagd heeft, heeft bedacht.
3. Tag 11 andere bloggers die minder dan 200 Bloglovin volgers hebben.
4. Bedenk 11 nieuwe vragen voor de bloggers die jij tagt.
5. Stel deze bloggers op de hoogte van het feit dat ze getagd zijn.
6. Je mag niemand taggen die jou al getagd heeft.
/
1. Write 11 random facts about yourself.
2. Answer 11 questions posted by the presenter
3. Nominate 11 bloggers who you feel deserve this award and who have less than 200 followers.
4. Ask your nominees 11 questions.
5. Tell the bloggers they are taged
6. You are not allowed to tag the person who taged you.

Bedankt voor het langskomen, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
/Thanks for stopping by! Don’t forget to leave a comment!

See  you soon!

Isabel Cristina

24 responses to “Liebster Award

  1. Wat lief dat je mij genomineerd hebt! Ik ben echt net begonnen met mijn blog, maar ben inmiddels al meerdere malen voor deze award genomineerd. Toch doe ik niet mee, ik weet dat het voor beginnende bloggers is, maar ik wil eerst alles een beetje op orde hebben;) Ik wens jou in ieder geval heel veel succes! Liefs

  2. Gefeliciteerd met je nominatie! En ik denk echt dat je een hele goede naam hebt om een tassen/kledinglijn te hebben, Isabel Cristina klinkt echt als een goede merknaam! :)

  3. Lief dat je mij hebt genomineerd! Ik ben nog maar net begonnen met mijn blog, dus dit is een hele leuke verassing! Dankjewel.

    Ik heb je verhaal gelezen en vind het heel mooi en creatief dat je op deze manier contact houdt me je familie. En Isabel Cristina is zeker een goede naam voor een tassen/kledinglijn.

    Xxx

  4. gefeliciteerd met je nominatie! Lief dat je je moeder bewondert, dat vindt ze vast leuk om te horen! En ja ..die elastiekjes….waar blijven die dingen toch?! hahaha ;)

  5. Super bedankt voor de nominatie! Ik vind het altijd fijn om te horen dat mensen mijn blog lezen :D Ik ben al wel een keertje genomineerd geweest en toen had ik er ook al een artikel over gemaakt, dus ik ga geen nieuw artikel meer maken over deze award. Maar ik wil je wel super hard bedanken! En hopelijk vind je het niet zo erg! Nog eens bedankt <33

♡ E-mail adres wil not shown in comment

