The best of week #45

best of week 45kopieEr zijn altijd leuke momenten, graag laat ik je mijn mooiste, grappigste en leukste momenten zien van afgelopen week! Enjoy! /There are always nice moments, I would like to show my best, funniest, and nicest moments of the week! Enjoy!

Dolfijnpiet
Vorige zaterdag, hoort er eigenlijk niet bij maar was wel een leuk moment dat ik graag met je wil delen. Ik was aan het oppassen en Eline, mijn oppaskindje, vroeg of ik wilde “Meekleuren”. Zo lief! Ik dacht dat ik moest meekleuren met haar kleurplaat maar kreeg mijn eigen kleurplaat. Zo schattig! /Last saturday I was babysitting. The girl, Eline asked me if I wanted to join her with coloring. So sweet! I tought I had to help her, but I got my own drawing instead. So cute!
Whatsapp
Ik vond het zo schattig dat ik een foto ervan naar m’n moeder stuurde. Haha ik ging helemaal stuk om haar reactie! /I took a picture of it and send it to my mother. Her reaction: “Draw between the lines, my big girl! Xxx”
Secret project!
Afgelopen 1,5week ben ik bezig geweest met een heel leuk project! Kunnen jullie al raden wat het is? Wat minder leuk; ik schoot uit met mijn leernaald waardoor hij onder m’n nagel kwam. Je kunt misschien wel voorstellen dat het behoorlijk pijn deed… /Last 1,5 week I’ve been very busy with a nice project. Can you guess what it will be? Not very nice; a leather needle came under my nail. :-(   Maybe you can imagine how much pain I was in…
Opi Cracle nails
Op AnneSolveig´s blog had ik gelezen dat je de OPI Crackle nagellak ook zonder basecoat kan gebruiken. Ik heb er meteen een aantal ingeslagen! De nagellakjes droogde mat op en beschadigde best snel maar met een laagje gelnagellak van essence (Gel nails at home) blijft het goed zitten! Happy! :D /At Annesolveig’s blog I saw you can use the OPI Crackle nail polish without a basecoat. I bought a few OPI nail polishes and tried it. It was a mat finish but it damaged very quickly :-( With a layer of gel nails at home they didn’t damage anymore! Happy! :D
Broken watch
Online had ik een horloge met de wereldkaart gevonden. Vraag me niet waarom, maar ik heb iets met wereldkaarten en globes! Bij aankomst was het glas al stuk, waarschijnlijk door de verzending. Als het goed is krijg ik komende week een nieuwe opgestuurd, dus ik ben erg benieuwd! /I bought a watch on the internet with a worldmap in it. I love worldmaps and globes, don’t ask me why! At arrival the glass was broken already. Next week I will receive a new watch!
Comments
Hier word ik heel blij van! Ik heb zo veel lieve berichtjes op deze post gehad! Echt lief, dank jullie wel! <3 /This makes me happy! So many sweet messages on this post! Very sweet! Thank you very much!
Ear studs
Yeahh! De oorbelletjes die ik via Ebay had gekocht zijn binnengekomen! Ik zal er een artikel over maken als de ketting ook binnen is! De oorbellen zijn in ieder geval heel Pretty! /Yeahh! I’ve received the earrings I bought on Ebay. I will make a post of it when I receive the necklaces too. The earrings are very pretty! 

Als laatst de grappigste opmerking van de week;
/The funniest comments of the week;

Mama: “Weet je wat zo grappig is?!”
Ik: “Nee?”
Mama: “Ik kan gewoon door de thee heen kijken!”
Ik: “Huh?”
Ik: “Ha – ha”
( Twee dagen daarvoor ging ik thee zetten maar was ik vergeten om het zakje eruit te halen. Resultaat, een pikzwartte thee!)
Hahah, nu ik het zo lees, klinkt het misschien een beetje lame. Maar het was zo’n moment “Je had erbij moeten zijn”.

/Mama:”Do you know what is funny?!”
Me:”No?
Mama:”I can look trough the thea!”
Me: “Huh?”
Me:”Ha – ha”
(Last week I made some tea for my mom and I. But I forgot to pull out the tea-bag. So the tea went sooo dark!)
Hahah, Maybe it sounds a bit lame, but it’s was a very funny moment.

Wat waren jouw beste momenten van de week? :D
/What were your best moments of last week? :D

Have a nice weekend,
Isabel Cristina

19 responses to “The best of week #45

  1. Haha wat een week! Er zitten heerlijke momentjes tussen ;-)
    Op naar een week met iets minder ongelukjes hihi
    En ben benieuwd naar je oorbellen!

    Liefs,
    Linda

  2. Ik vind het altijd interessant om te zien hoe anderen leven, haha. Heel leuke foto’s. Die tea-light holder had je echt prachtig gemaakt, dus de reacties zijn het zeker waard :)

  3. Wat een super leuk blogje!! Mijn beste moment was toch wel vandaag, lekker shoppen met mijn vent bij Ikea, voor ons huisje :)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

