Window Shopping

WindowshoppenHermes, Louis Vuitton, Tiffany’s & Co I love it! Maar niet voor iedereen te betalen! :(  Gelukkig kunnen we wel window shoppen, goedkoop en in sommige gevallen een hele beleving! /Hermes, Louis Vuitton, Tiffany’s & Co I love it! But not everyone can pay a designer piece! :( But! We can window shoppen, cheap and almost an experiance!

Iedere winkel wil opvallen en klanten trekken, maar hoe doe je dat? De aandacht trekken door middel van je etalage! /Every store wants to stand out and costumers, but how are you gonna that? Because of the store windows!

3 jaar geleden was ik voor het eerst in New York, ik keek mijn ogen uit! Tot die tijd kende ik alleen de etalages van de Bijenkorf in Amsterdam en de etalages van de PC Hooftstraat, maar daar kom ik niet zo vaak ;-) /3 years ago, I went to New York for the first time, I was very amazed by all the store windows! I only know the pretty windows from de Bijenkorf and the stores in de PC Hooftstraat, but I’m not often in Amsterdam ;-)

In de etalages van New York word veel tijd gestoken, heel veel! In sommige gevallen is er in een etalage zó veel te zien dat je na 10 min kijken nog niet alles hebt gezien. Ik hou ervan! Hoe creatiever hoe beter. Het lijkt mij geweldig om al die etalages in te richten! /They put a lot of time in windows at New York, a lot! Sometimes are the windows so beautiful, after 10 minutes watching the window, you still haven’t seen everything! I love it! I love the creative ones!

Ik heb een aantal van de mooiste op een rijtje gezet. Pak wat te drinken en geniet van de foto’s. (Dat ga ik in ieder geval wel doen! ;-) ) /I’ve found a few pretty pictures. Take a seat and enjoy the beautiful windows! (I am! ;-) )

HERMES

Schoen gemaakt van klosjes garen

Schoen gemaakt van klosjes garen /Shoe made of spools of tread

Tas gemaakt van garen! /Bag made of spools of thread.

Tas gemaakt van klosjes garen! /Bag made of spools of thread.

copen1-1200x7982 hermes-paris-spring-window-600x450 Hermes-green-spring-windows-displays-Paris Hermes-green-spring-windows-displays-Paris-02 Hermes-green-spring-windows-displays-Paris-06TIFFANY’S & CO

3D raam/window

3D raam/window

tiffany-blue DSC_0150 TiffanyChristmasWindows Rachel Zoe Unveils Iconic Tiffany & Co. Fifth Avenue Flagship Store Window Collaboration Tiffany-3-e1291826200126 329 6392503 136 best-window-displays_tiffany-and-co_2013_the-great-gatsby_07-1000x583 best-window-displays_tiffany-and-co_2013_the-great-gatsby_10-620x340 6a00d83451e6b169e20105364aedac970b-500wi
LOUIS VUITTON

Insecten gemaakt van tassen en sjaals /Bugs made of bags and scarfs

Insecten gemaakt van tassen en sjaals /Bugs made of bags and scarfs

louis-vuitton-1 Louis-Vuitton-flagship-store-window-Zurich Louis-Vuitton-Ostrich-Windows-Bond-Street-03 Louis-Vuitton-Ostrich-Windows-Bond-Street Louis-Vuitton-Hot-Air-Balloons-windows-New-York 2011-07-LV7 Louis-Vuitton-dinosaurs-windows-at-Bond-street-2013-LondonDIOR
Christian-Dior-giant-lady-handbag Dior-Christmas-windows-Paris Dior-windows-at-Saks-department-store-New-York
DE BIJENKORF

De Bijenkorf & Hermes

De Bijenkorf & Hermes

De Bijenkorf & Hermes

De Bijenkorf & Hermes

De Bijenkorf with Chanel no 5 flacons

De Bijenkorf with Chanel no 5 flacons

994634_10151802776636723_1132412654_n1456603_10151802776716723_1111431439_n
BERGDORF GOODMAN
bergdorf-goodman-christmas-window-paper 200906_d7h00333_bergdorf_w17 bergdorf goodman holiday windows 2012 habituallychic 106 bergdorf goodman holiday windows 2012 habituallychic 113 bergdorf goodman holiday windows 2012 habituallychic 127 bergdorf goodman holiday windows 2012 habituallychic 131 Bergdorf Goodman windows in p.m. (7)MACY’S
Macy´s windows (1) ????????????????????????????????? Macy´s windows (3) Macy´s windows (4) Macy´s windows (5) Macy´s windows (6) Macy´s windows (7) Macy´s windows (8)CARTIER
bae0e8285e7066fc72ebd9e423b65d17 cartier 11  cartier1

Ze zijn allemaal zo mooi! Het is gewoon moeilijk te kiezen, maar als ik zou moeten kiezen vind ik die van Hermes het mooiste. Nu ik al die foto’s weer zie, wil ik echt weer terug naar New York! :D /They are all so beautiful windows! It’s hard to choose a favourite window. But if I have to choose, I’m gonna choose the Hermes windows. Now I’ve seen al those pictures I wish I could go back to New York! :D

Wat vind jij van de etalages? Heb jij een favoriet?
/What do you think about the windows? Do you have a favourite window?

Bedankt voor het langskomen, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
/Thanks for stopping by! Don’t forget to leave a comment!

See  you soon!

Isabel Cristina

 

17 responses to “Window Shopping

  1. Wauw, het zijn de complete campagnes die je in de etalage ziet! Heel erg mooi :)
    Ik ben -nog- niet in NY geweest, maar de etalages doen mij wel een beetje denken aan Parijs en vooral Milaan. Ook daar maken ze er veel werk van, maar nog net geen NY hihi

  2. Ik was ook in New York en heb ook die schitterende etalages gezien! Die van Bergdorf en Tiffany’s vind ik de mooiste. @Linda: als je ooit de kans krijgt moet je zeker een keer naar New York! ;)

  3. Ik kan er zo van genieten om naar etalages te kijken, maar dan inderdaad als ze zó mooi zijn ingericht! In New York zijn ze inderdaad echt heel mooi! Superleuk artikel.

  4. Woow wat veel foto’s! Zitten zeker geweldige in.. Toen ik 3 jaar geleden met kerst in Londen was heb ik ook echt mijn ogen uitgekeken, ZOOO mooi :D!!

    liefs Rosie

♡ E-mail adres wil not shown in comment

