The best of week #46

best of week 46
Er zijn altijd leuke momenten, graag laat ik je mijn mooiste, grappigste en leukste momenten zien van afgelopen week! Enjoy! /There are always nice moments, I would like to show my best, funniest, and nicest moments of the week! Enjoy!

Hot Chocolate
Hot Chocolate, niet zo goed voor me, maar oh zo lekker!! /Not healthy, but soooo delicious!!
Foto's maken, leuke sjaal he! ;-) /Taking pictures, nice scarf? ;-)
Foto’s maken, leuke sjaal he! ;-) /Taking pictures, nice scarf? ;-)
Echt een heel lief berichtje! /Very sweet comment!
Echt een heel lief berichtje! /Very sweet comment!
Christmaslight USB
Kerstverlichting met USB, om je computer ook in kerstsfeer te brengen. Heel grappig, helemaal voor €2,59 :D /Christmas lights with USB, for a christmas atmosphere. Only for €2,59
Disney Party & co sully
Oppassen, Disney party en co spelen. Ik schijn alleen Sully niet zo goed te kunnen tekenen. Siem (10) “Hij lijkt er helemaal niet op… Maar je hebt wel je best gedaan!” Hahaha
Hahaha. /Babysitting, playing Disney party & co. I can’t draw Sully.. Siem (10) “It doesn’t look like Sully…But you have done your best!” Hahaha
Earth watch
Donderdag viel een nieuw horloge op de mat, dit keer zonder gebroken glas! :D /Thursday arrived my new watch, this time whitout broken glass! :D
Deze britse korthaar is Lewis, de kat van mijn oppasadresje. Één van de weinige katten waar ik niet allergish voor ben! Het is echt een schatje! /This British shorhair is Lewis, my babysit address cat. One of the few cats I’m not allergic to! It’s a sweety!
De man met de hamer aflevering 10
En dan het leukste nieuws! Mijn mama is vanavond in de uitzending van De man met de hamer. In april kreeg ze een telefoontje, of ze een figuranten rol wilde in De man met de hamer. Leuk! Stoer!Ze vertelde dat alleen haar achterkant in beeld kwam en haar haren grijs gemaakt zouden worden….hahaha. Desondanks heeft ze een hele leuke dag gehad samen met de Krabbe’s! Ga jij vanavond om 21.00 uur op RTL 4 kijken naar de laatste aflevering? /The best news of this week! My mom is in the final episode of De man met de hamer. In april they called my mother, if she wanted to play a figuration role. Yes of course! Wow, Amazing! They told her, they would only film her from behind and make her hair gray….hahaha. But, she had a wonderful day on the set with the Krabbe’s. Are you gonna watch last episode on 21.00 hr on RTL4?

Leukste opmerkingen van de week. /Best comment of this week.

Ik: “Mam, hoe schrijf je favorite?”
Mama:”F-a-v-o-r-i-t-e”
Ik:”Met of zonder “u”?”
Mama:”Wat?”
Ik:”Favorite of FavoUrite?”
Mama:”Zonder “U” of bedoel je soms Fabolous? :D “
Ik: “heel grappig!”

Me: “Mom, how do you write favorite?”
Mom: “F-a-v-o-r-i-t-e”
Me: “With or without U?”
Mom: “what?”
Me: “Favorite or FavoUrite?”
Mama: “Without “U” or do you meen Fabolous? :D ”
Me: “Very funny!”

Ik heb het  even opgezocht, en dit is wat Grammarist.com zegt: /I’ve searched on google, and I found this om Grammarist.com

Favorite and favourite are different spellings of the same word. Favorite is the preferred spelling in the U.S., while favourite is preferred in all the other main varieties of English. These preferences extend to all derivatives, including favorites/favourites, favoritism/favouritism, and favorited/favourited.

Het kan dus beide, wisten jullie dat? /It’s both correct, did you know this?

Wat waren jouw beste momenten van de week? :D
/What were your best moments of last week? :D

Have a nice weekend,
Isabel Cristina

12 responses to “The best of week #46

  1. Wat een leuke week! Chocolademelk, leuke kerst items, mooie tekening gemaakt, je mams op tv, geweldig nieuw horloge en… wat staat die sjaal je goed! xx :)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

