Sweaters & Shirts With Text Print


470x140 Homies, Celine, Ballin shirts & sweaters I love it!! Ik heb een selectie gemaakt van de leukste, kijk je mee?
/I’ve made a selection of the best shirts & sweaters!

Al een tijdje ben ik fan van de bekende Homies, Celine, Ballin en andere tekst sweaters en shirts. Maar ik heb er nog niet één in mijn bezit. Dus speurde ik het internet af op zoek naar een leuke sweater of shirt! Ik kwam een hoop leuke items tegen, zo veel dat ik niet meer kon kiezen haha! Ik heb er een aantal geselecteerd, kijk je mee? /I’ve been a fan of the Homies, Celine, Ballin and other text sweaters and shirts for a while. But I don’t have one jet! So, I searched on the internet to find a nice sweater or shirt! I found a lot nice items. But I found so much items I couldn’t choose anymore haha! I’ve selected a few sweaters an shirts, are you gonna watch?

Klik op de foto om naar het item op de webshop te gaan. /Click on the photo to go to the item on the webshop.

Follow  Fashion Homies Dark grey €34,95

Follow Fashion, Homies Dark grey €34,95

Lushified Chloe €27,50

Lushified, Chloe €27,50

The musthaves Celine €14,95

The Musthaves, Celine €14,95

Loavies Ballin €29,95

Loavies, Ballin €29,95

The musthaves YSL €29,95

The Musthaves, YSL €29,95

Loavies Homies Amsterdam €39,95

Loavies, Homies Amsterdam €39,95

Twinkeltje Feline gold €24,95

Twinkeltje, Feline gold €24,95

Lovely vintage Jacobs new york €24,95

Lovely Vintage, Jacobs new york €24,95

Lushified it girl €27,50

Lushified, it girl €27,50

Lovely vintage Feline meow €29,95

Lovely Vintage, Feline meow €29,95

Lovies Vogue €22,95

Lovies, Vogue €22,95

The musthaves Celine €24,95

The Musthaves, Celine €24,95

The musthaves Ballin zwart €29,95

The Musthaves, Ballin zwart €29,95

Mode Musthaves Selfie €24,95

Mode Musthaves, Selfie €24,95

The musthaves Homies bordeaux  €24,95

The Musthaves, Homies bordeaux €24,95

Follow Fashion Forever young €28,95

Follow Fashion, Forever young €28,95

Mode Musthaves Fabulous €24,95

Mode Musthaves, Fabulous €24,95

Twinkeltje Homies shirt €21,95

Twinkeltje, Homies shirt €21,95

The musthaves Ballin grijs €24,95

The Musthaves, Ballin grijs €24,95

The musthaves Homies donkergrijs €16,95

The Musthaves, Homies donkergrijs €16,95

Ik ben er nog niet over uit welke ik ga nemen, grijs vind ik heel leuk, maar rood is wat kleuriger!
/I don’t know which item I am gonna buy. I like grey but red is more colorfull!

Wat vinden jullie van shirts & sweaters met tekst print?
/how do you think about shirt & sweaters met text print?

Bedankt voor het langskomen, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
/Thanks for stopping by! Don’t forget to leave a comment!

See  you soon!

Isabel Cristina

17 responses to “Sweaters & Shirts With Text Print

♡ E-mail adres wil not shown in comment

