The best of week #47

Afgelopen week begon met super mooi weer. Dus dat was genieten van het weer en foto´s maken van de natuur. Kijk je mee? /Last week started with super nice weather! I was enjoying the weather and taking pictures of the beautiful nature.

DSC_0963 DSC_0972

Afgelopen week begon met heel mooi weer! Ik ging mijn moeder helpen in de tuin maar maakte voornamelijk foto's!
Afgelopen week begon met heel mooi weer! Ik ging mijn moeder helpen in de tuin maar ik maakte voornamelijk foto’s van de mooie natuur! /Last week started with very nice weather! I was helping my mom in the garden but most of the time I was busy with taking pictures of the nature!
In mijn schoen vond ik de S van Sisabel. Tony chocolade is nu echt mijn  favoriet!
In mijn schoen vond ik de S van Sisabel. Tony’s chocolade is nu echt mijn favoriet! /I found the S from Sisabel in my shoe. Tony’s Chocolate is my favourite chocolate!
Omdat mijn moeder het liedje "Happy" van Pharell leuk vind had ze die als beltoon geïnstalleerd. Elke keer als ik zou bellen zou ze dat nummer horen. We weten niet hoe het kwam maar elke keer als ik een whatsapp stuurde kreeg ze het nummer ook te horen. Op deze foto probeerde ze het te veranderen. Je kunt je misschien wel voorstellen dat m'n moeder niet meer zo "Happy" was! ;-)
Omdat mijn moeder het liedje “Happy” van Pharell leuk vind had ze die als beltoon geïnstalleerd. Elke keer als ik zou bellen zou ze dat nummer horen. We weten niet hoe het kwam maar elke keer als ik een whatsapp stuurde kreeg ze het nummer ook te horen. Op deze foto probeerde ze het te veranderen en moest ik testberichtjes sturen. Het nummer kregen we er uiteindelijk na 20 minuten eruit!  Je kunt je misschien wel voorstellen dat m’n moeder niet meer zo “Happy” was! ;-) /My mom installed the song “Happy” From Pharell as her ringtone. Every time if I would call her, she would hear this song. But something went wrong! With every whatsapp she heard the song too!  She was trying to change it but it didn’t work! I had to send my mom testmessages. After 20 minutes it worked to get rid of the song. Maybe you can imagine she wasn’t that “Happy” anymore! ;-)
foto 1
Dinsdag is opa-dag. Op dinsdag ga ik met mijn moeder altijd naar mijn opa. We gaan dan eigenlijk altijd ergens wat drinken. Die Muffin was nog lekkerder dan hij eruit ziet! /Tuesday is Grandpa-day. Every tuesday my mom and I are going to my grandpa. This muffin taste even better than it looks.
Haha deze tekst van Loesje is echt te grappig!
Haha deze tekst van Loesje is echt te grappig! /Haha very funny  text of Loesje! Translation: Sinterklaas, I imagine the prins on the white horse a bit younger.
Dispicable me 2 kijken, ik heb echt zo hard gelachen! Echt een aanrader!
Dispicable me 2 kijken, ik heb echt zo hard gelachen! Echt een aanrader! /Dispicable me 2, very funny movie! You have to watch this movie!

En als laatst de grappigste opmerking van de week. /Funniest comment of the week.

Al een tijdje ben ik op zoek naar inspiratie voor mijn nieuwe kamer. Ik vond deze boomhut zo schattig dat ik hem mailde naar m'n moeder.
Al een tijdje ben ik op zoek naar inspiratie voor mijn nieuwe kamer. Ik vond deze boomhut zo schattig dat ik hem mailde naar m’n moeder. /I’ve been looking for bedroom inspiration for a while. I found this cute little house so much I e-mail this picture to my mom.

M’n moeders reply op mijn mail: /My mom’s reply to my mail:
“Hahahaha,  ja leuk gaan we maken!!!! Haal jij het hoekje maar vast leeg.  ;) “ /Hahahaha, That’s cute, we are gonna build this thing!!!! Are you gonna tidy up the corner?”
(In mijn kamer heb ik een schuine wand, dus het zou in theorie wel kunnen haha!) /(I have the same sloping wall in my bedroom, so i could have this cute little house haha)

Toen ik mijn moeder een half uur na de mail zag:
Mam: “Wat een leuk hobbit huisje!”
Ik: “Hahah ja hé! zo cute!”
Mam: “Ja, je zou er nog in kunnen passen ook”
Ik: “Haha ja!”
Mam: “Zo leuk! Een hobbit huisje voor mij eigen kleine hobbitje!”

Ik ben 1.63 dus niet al te groot, kennelijk een hobbit-size! ;-) Ik kon er in ieder geval heel erg om lachen. ;-)

/After 30 minutes when I saw my mom for the first time after the email:
Mom: “What a cute hobbit house!”
Me: “Hahaha yes, so cute!”
Mom: “Maybe you’ll fit in”
Me: “Haha yes!”
Mom: “So cute! A hobbit house for my own little hobbit!”

My height is 1.63 so not very tall, apperently a hobbit-size! ;-) I think it’s very funny! ;-)

Superleuke en schattige video! Als je een minuut de tijd hebt moet je zeker kijken! /Very sweet and cute video! It only takes one minute to watch!

Ik ga lekker genieten van mijn lazy sunday in een lekkere comfy outfit! /I am gonna enjoy my lazy sunday in a comfy outfit!
Ik ga lekker genieten van mijn lazy sunday in een lekkere comfy outfit! /I am gonna enjoy my lazy sunday in a comfy outfit!

Hoe was jouw week? /How was your week?

See you soon!

Isabel Cristina

20 responses to “The best of week #47

  1. Leuk verslagje haha die beltoon! En despicable me is ZOOOO leuk :D! Love it!!!

    Als je het leuk vindt ben je bij deze van harte uitgenodigd om mee te doen met mijn linkparty vandaag! Hierin kun je vrij reclame maken voor je blog inclusief een foto én een link naar jouw blog! Zou het tof vinden als je dit super leuke artikel daar onder de aandacht zou brengen!!

    Geniet van je zondag, liefs Rosie!

  2. Wat ‘n leuke foto’s! Ik had vorig jaar ook een chocoladeletter van Tony’s gekregen; heel erg van genoten ^^
    En die quote van Loesje is echt geniaal haha :p

♡ E-mail adres wil not shown in comment

