Tag: A Thankful Project

A Thankful Project
Misschien ken je deze tag al. A Thankful Project. Mij leek het ook leuk om hem over te nemen, omdat ik altijd erg blij ben geweest met mijn adoptie. Nieuwsgierig wat mijn antwoorden zijn? Lees snel verder! /Maybe you’ve seen this Tag before. A Thankful Project. I wanted to do this tag because I’ve always been happy about my adoption. Are you curious about my adoption? Keep reading!

Ik kwam deze Tag voor het eerst tegen op Iliveformydreams.Deze Tag is anders dan de meeste Tags die ik voorbij zie komen. Deze Tag gaat over de dingen waar je dankbaar voor bent. Ik denk dat iedereen wel eens stil zou moeten staan om te waarderen wat ze hebben. /I saw this tag for the first time at Iliveformydreams. This Tag is different than most Tags. This Tag is about the things you are thankful for. I think everyone should take a moment to think about their life and appriciate the things they have.

Ok, Let’s start!

#1: A Person
Mijn ouders. Ik weet dat ik maar één persoon mag kiezen, maar mijn ouders staan allebei op een gedeelde eerste plaats. Zij zijn de enige die onvoorwaardelijk van mij houden, mij altijd weer vrolijk kunnen maken, gerust kunnen stellen en altijd voor mij klaar staan. /My parents. I konw, I have to choose 1 person. But my parents are the only one who love me unconditionally, can reassure me, and always will be there for me.

#2: A Role You’ve Played
Informatie geven over adoptie? /Giving information about adoption?

3#: A Place
Thuis, bij mijn ouders. There’s no place like home. Ik ben ervan overtuigd dat je overal je thuis van kan maken, als je maar de juiste personen om je heen hebt. /At home, with my parents. There’s no place like home. But I’m convinced, you can make a home everywhere, if you have the right person(s) around you.

#4: An Experience
Communiceren met mijn Colombiaanse familie. Ik ben heel slecht in talen, voordat ik naar Colombia ging om mijn familie te ontmoeten had ik gehoopt dat zij een beetje Engels spraken, want ik ben  niet goed in de spaanse taal maar dat had ik mis. Ik heb 3 weken lang met een Nederlands-Spaans boekje onder m’n arm gelopen. Het communiceren ging uiteindelijk beter dan ik had verwacht. Als je wil kan je alles, zelfs in een vreemde taal je verstaanbaar maken. Ja, ze begrepen mij ook haha. /Communicating with my Colombian family. I’m not good with languages. Before I went to Colombia I hoped they would talk English, because I can’t speak Spanish. But they didn’t. I’ve walked arround with a Dutch-Spanish translating-book for 3 weeks. If you want to, you can do anything. Even speak in a different language. Yes, they did understand me haha.

#5: A Talent You Have
Creativiteit, ontwerpen en uitvoeren. Als je mijn blog wat langer volgt ben je al een aantal DIY(Do It Yourself) projecten tegengekomen. Naast DIY’s maak ik in mijn vrije tijd ook sleutelhangers, (leren) tasjes, mobiel hoesjes, kledingstukken maar ook het aanpassen ervan. Ontwerpen en spullen te creëren vind ik erg leuk. Dat doe ik al van jongs af aan. Ik denk dat hier mijn talent ligt. /Creativity and designing. If you follow my blog, you may have seen the DIY projects I’ve post. In my free time I make keychains, (leather) bags, mobile sleeves, clothes or customize them. I love to design en create stuff. I’ve been doing it all my life. I think this is my talent.

Best leuk resultaat toch?

#6: A Failure
Wat een naar woord, een mislukking. Iedereen maakt fouten, maar van fouten leer je. /I don’t like this word, failure. Everyone makes mistakes, but you learn from mistakes.

#7: A Job
Zoals je misschien hebt kunnen lezen in Liebster awards, ben ik werkloos. Binnenkort kom ik vast mijn droombaan tegen! /Maybe you’ve read it in Liebster awards, but I’m work less. I hope I will find my dream job soon!

#8: Words
Lieve berichten van mijn ouders, familie, vrienden en alle lieve berichtjes op mijn blog! /Sweet messages from my parents, family, friends and all sweet messages on my blog!

#9: A Photo
Deze foto is niet één van de mooiste of scherpste foto’s. Maar het is een foto met een verhaal. Deze foto is gemaakt bij het vertrek van mij familie in Colombia. Zwaaiend achter in de auto. Met de gedachten, de volgende ontmoeting zal pas over een aantal jaren zijn… :-(

Deze foto is niet één van de mooiste of scherpste foto’s. Maar het is een foto met een verhaal. Deze foto is gemaakt bij het vertrek van mijn familie in Colombia. Zwaaiend achter in de auto. Met de gedachten, de volgende ontmoeting zal pas over een aantal jaren zijn… :-( /This photo is not the sharpest or prettiest picture. But it’s a picture with a story. This photo is taken at the last day I saw my Colombian family. Waving in the car. I thought, “the next time I will see them, will be in a few years… :-( )

#10: A Memory
De ontmoeting met mijn biologische familie. De datum staat in mijn geheugen gegraveerd! /The meeting with my biological family!

 Bedankt voor het lezen, /Thank you for reading!

Wat is jouw mooiste moment? /What was your most beautiful moment?

See you soon!

Isabel Cristina

14 responses to “Tag: A Thankful Project

  1. Ik vind het leuk om steeds meer DIY blogs te ontdekken, jij bent daar een van:) Ik vind het wel bijzonder dat je je biologische familie hebt ontmoet. Voor iemand die niet geadopteerd is, zoals ik, ook moeilijk te bevatten hoe dat dan is voor jou. Liefs

  2. Leuke tag is dit! Ik vind die foto van jou zwaaiend in de auto echt heel erg mooi, je ziet gewoon aan de foto dat er een verhaal aan vast zit; echt heel sprekend.

  3. Hele leuke tag; ben het er helemaal mee eens dat het belangrijk is om zo nu en dan hierbij stil te staan; count your blessings ^^

  4. Wauw, mooi verhaal / invulling van deze tag. Met name heftig dat je zo lang je familie in Colombia niet gaat zien, kan me voorstellen dat zo’n foto dan veel meer is dan het er misschien voor ons uit ziet!

♡ E-mail adres wil not shown in comment

