Handgloves, Scarfs & Hats

Handgloves,-Hats-and-scarfs
Het begint weer steeds kouder te worden buiten, brrr! Ik hou niet van de kou, maar gelukkig is er dit jaar ontzettend veel keuze uit leuke handschoenen, sjaals en mutsen!
/It’s getting cold outside, brrr! I don’t like the cold, but there is so much nice gloves, scarfs and hats to choose from!

De winter is een prachtig seizoen, je kunt zoveel mooie foto’s maken! Helaas brengt de winter ook de kou mee. Dat is dan weer wat minder leuk, zeker voor een koukleum als ik. Maar er zijn ontzettend veel accessoires waarmee je de kou kunt bestrijden. /The winter is a beautiful season, you can take so many beautiful pictures. But the winter is also cold, I don’t like that part.

Klik op de afbeelding om naar de webshop te gaan. (m.a.v. Primark) /Click on the image to go to the webshop (excl. Primark)

Mutsen/ Hats

Boohoo - Annie Stud Turn Up Bobble Beanie €12,00
Boohoo – Annie Stud Turn Up Bobble Beanie €12,00

 

Boohoo - Lana Studded Front Beanie €12,00
Boohoo – Lana Studded Front Beanie €12,00

 

De Bijenkorf - Barts  Pink €24,95
De Bijenkorf – Barts Pink €24,95

 

H&M - Gebreide muts €7,95
H&M – Gebreide muts €7,95

 

H&M - Gebreide muts €29,95
H&M – Gebreide muts €29,95

 

Asos - Alice Hannah Twinkle Beanie €18,25
Asos – Alice Hannah Twinkle Beanie €18,25

 

Mutsen met dierenoren en dierenhoofdjes vind ik heel schattig, maar ik weet niet of het echt iets voor mij is. Ik zou eerder voor die donkerblauwe muts gaan met studs. /I like hats with animal ears but I don’t know if it’s something for me. I would go for the blue hat with studs.

Handschoenen /Gloves

Laimbock - bikerlook €64,95
Laimbock – bikerlook €64,95

 

Primark - Handschoenen rood suede €10,-
Primark – Handschoenen rood suede €10,-

 

HEMA donkerrood fleece handschoenen met strik €8,25
HEMA – donkerrood fleece handschoenen met strik €8,25

 

De Bijenkorf - Ugg Australia €149,95
De Bijenkorf – Ugg Australia €149,95

 

Asos - reindeer gloves €13,52
Asos – reindeer gloves €13,52

 

H&M - Leren wanten 24,95
H&M – Leren wanten 24,95

 

HEMA - Suede handschoenen €12,95
HEMA – Suede handschoenen €12,50

 

Primark - Handschoenen met boog met parels € 3,00
Primark – Handschoenen met boog met parels € 3,00

 

Asos - Leather Moustache gloves €18,25
Asos – Leather Moustache gloves €18,25

 

De Bijenkorf €64,95
De Bijenkorf – €64,95

 

Misschien heb je het al gemerkt, ik hou van leren handschoenen. Nu ze voor maar €10,- bij de Primark zijn en €12,50 bij de Hema zijn, ga ik zeker nog een paar halen. /Maybe you have noticed, I love leather gloves. They are only €10,- at Primark and €12,50 at Hema, So I am gonna buy a new pair.

Sjaals /Scarfs

Boohoo - Annie Aztec Shawl Scarf €22,00
Boohoo – Annie Aztec Shawl Scarf €22,00

 

Boohoo - Livvy Tartan Scarf €15,00
Boohoo – Livvy Tartan Scarf €15,00

 

H&M - Gebreide sjaal  €14,95
H&M – Gebreide sjaal €14,95

 

H&M - Gebreide colsjaal €3,95
H&M – Gebreide colsjaal €3,95

 

In het begin moest ik heel erg aan printjes wennen, maar ik begin ze steeds leuker te vinden. De linksboven van Boohoo vind ik het leukst! De gebreide colsjaal linksonder is in meerdere kleuren verkrijgbaar. /I had to get used to prints, but now I like it. The left scarf from Boohoo I like the most. The last H&M is available in more colours.

Sets

Primark - Handschoenen en hoofdband beer € 4,00
Primark – Handschoenen en hoofdband beer € 4,00

 

H&M Set. Muts+colsjaal €14,95
H&M – Set. Muts+colsjaal €14,95

 

H&M Set. Muts+wanten  €14,95
H&M – Set. Muts+wanten €14,95

 

Primark - Handschoenen en muts kat € 4,00
Primark – Handschoenen en muts kat € 4,00

 

Je moet er van houden, maar ik hou echt van matching items! ^^ /You have to like it, but I like matching items! ^^

Er liggen dit jaar echt leuke dingen in de winkels, maar ik heb ook nog veel sjaals,mutsen en handschoenen van vorig jaar die ik gewoon weer aantrek. Ik denk dat ik die handschoenen van Primark ga halen, voor dat geld kan ik een paar leren handschoenen toch niet laten liggen? :D/There is so much nice items in the stores! I have a lot scarfs, hats and gloves from last year I still wear. But I think I am gonna buy the handgloves from Primark. They are very cheap for leather gloves, I can’t leave them! :D

Koop jij elk jaar nieuwe handschoenen, mutsen of sjaals? /Do you buy every year new handgloves, hats or scarfs?

See you soon!

Isabel Cristina

15 responses to “Handgloves, Scarfs & Hats

♡ E-mail adres wil not shown in comment

