How to: Text on mirrors (without sticker)

Text on mirrorsTekst op spiegels vind ik echt leuk! Vaak worden er stickers gebruikt, ik heb een simpele én budget manier gevonden zónder stickers. Kijk je mee?

Al een tijdje ben ik op zoek naar een manier om kleine berichtjes op te schrijven en op te hangen. Zoals een krijtbord, whiteboard, prikbord, magneetbord of een sticker zoals op de foto hierboven.

De sticker hierboven met de tekst “Hello Beautiful” is hartstikke leuk, alleen is het een sticker en kun je hem niet aanpassen. Deze sticker is dus heel erg leuk maar niet waar ik naar op zoek ben. Mocht je hem wel leuk vinden kun je hem hier bestellen.

Landelijke-decoratie-krijtbord-24818633Een krijtbord. Een krijtbord is heel erg leuk, het nadeel ervan is dat het nogal stoffig wordt. Niet heel erg handig als je astma hebt en je er dagelijks berichtjes op wilt zetten. Ook het krijtbord valt af. Dit krijtbord kun je hier bestellen.

whiteboard, magnet and glass boardWhiteboard, magneetbord en glas-board. Je kunt er berichtjes op schrijven, dat is een pluspunt! Ik vind hem alleen niet zo mooi bij mijn interieur staan, dat is dan weer een minpunt.

.

Eigenlijk bleef er niet zo veel keuze over. Totdat ik op het idee kwam om met een whiteboardstift op een spiegel te schrijven. Of het zou werken, dat wist ik niet. Spiegels hebben een glasplaat en een whiteboard glasplaat is hetzelfde idee, dus er was een grote kans dat het zou kunnen. 

Action whiteboard markersDeze whiteboardmarkers kocht ik bij de action voor €0,98.
Omdat ik niet wist of het zou werken heb ik het eerst geprobeerd op een klein make-up spiegeltje. Als het er dan niet af zou gaan, dan was mijn grote spiegel in ieder geval niet verpest! ;-)

.
.

Whiteboardmaker on mirrorHet werkte! Yeahh! Ja, ik kreeg het er ook heel makkelijk vanaf. Net als een whiteboard!
Mocht je het ook willen proberen, adviseer ik om het eerst in een hoekje van een spiegel het uit te proberen.
In principe zijn alle spiegels hetzelfde, maar het zou zonde zijn als je het er niet af krijgt!

whiteboardmarker on mirror 2whiteboardmarker on mirror
Je kunt van alles op je spiegel schrijven, berichtjes naar familieleden, als memobord, of als boodschappenlijstje. N.b. In het echt is de tekst veel zwarter, maar het is heel lastig om een spiegel te fotograferen.

Wat vind je van deze manier? Kende je deze manier al?

See you soon!

Isabel Cristina

16 responses to “How to: Text on mirrors (without sticker)

  1. Leuk, leuk, leuk!!! Ga ik ook doen. De spiegel hangt er al dus straks even langs de Action voor de white board markers. Thanks :)

  2. Leuk gedaan, al ben ik zelf meer een fan van stickers. Natuurlijk ook mede doordat mijn moeder zelf een stickerstudio heeft, dus voor mij zijn ze gratis. :)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

