The best of week #48

best of week 48 DIY’s maken, kleding repareren, leuke kerstoutfit en heel veel leuke en lieve berichtjes. Het was geen saaie week! kijk je mee? Deze week vloog voorbij! Nog maar 4 weken en we zitten al in 2014! Time flies when you’re having fun!

Jaszak repareren van mijn opa. Zijn jaszak was stuk gescheurd waardoor het kleingeld dat altijd in daarin zat, naar de onderkant van zijn jas zakte. Niet zo handig.
Ik begon deze week met de jaszak repareren van mijn opa. Zijn jaszak was stuk gescheurd waardoor het kleingeld dat altijd daarin zat, naar de onderkant van zijn jas zakte. Niet zo handig!
Rara, wat is dit? Het is een gedroogde  braam van de bramenstruik in mijn tuin. Wat grappig om te zien he!
Rara, wat is dit? Het is een gedroogde braam van de bramenstruik in mijn tuin. Wat grappig om te zien he!
Mama's advies
Mama’s advies haha
Superschattig vogel-sleutelhanger gemaakt van leer!
Dit vogeltje maakt ik van leer, zouden jullie het leuk vinden om hier een DIY van te zien?
Superveel leuke en lieve berichtjes op dit artikel gekregen.  Had ik echt totaal niet zien aankomen. Momenteel ben Ik bezig met een leuk ander project. Het is een leuk project maar ook heel veel werk. Ik hoop dat ik het project binnenkort af heb.
Superveel leuke en lieve berichtjes op dit artikel gekregen. Had ik echt totaal niet zien aankomen. Momenteel ben ik bezig met een ander leuk project. Het is een leuk project maar ook heel veel werk. Ik hoop dat ik het project binnenkort af heb om het jullie te laten zien!  :D
Donderdag was ik in het scheepvaartmuseum. Niet echt een museum waar mijn interesses liggen maar de kamer vol met globes vond ik wel heel leuk & mooi! (Globes gek!)
Donderdag was ik in het scheepvaartmuseum. Niet echt een museum waar mijn interesses liggen maar de kamer vol met globes vond ik wel heel leuk & mooi! (Globes gek!)
Ook kwam ik deze broek tegen in het scheepsvaartmuseum. Hij is niet mooi, maar zie je de bovenkant? Deze broek is gewoon 1 grote ugg broek, erg handig voor een kou kleum zoals ik hahah!
Ook kwam ik deze broek tegen in het scheepsvaartmuseum. Hij is niet mooi, maar zie je de bovenkant? Deze broek is gewoon 1 grote ugg broek, erg handig voor een kou kleum zoals ik hahah!
M'n kerstoutfit! Haha nee, ik kwam deze tegen tijdens het zoeken naar een kerstoutfit. Ik zou hem niet aantrekken maar ik vind hem wel echt grappig.

M’n kerstoutfit! Haha nee, ik kwam deze tegen tijdens het zoeken naar een kerstoutfit. Ik zou hem niet aantrekken maar ik vind hem wel echt grappig.

Deze foto stuurde mijn moeder, zoooo cute!!
Deze foto stuurde mijn moeder, zoooo cute!!
December, mijn lievelingsmaand! Voor deze maand heb ik heel veel inspiratie en DIY  artikels ingepland, dus als op de hoogte wilt blijven van deze artikels kun je mij volgen via bloglovin!
December, mijn lievelingsmaand! Voor deze maand heb ik heel veel inspiratie en DIY artikels ingepland, dus als op de hoogte wilt blijven van deze artikels kun je mij volgen via bloglovin!

Mijn week was niet heel spectaculair maar wel erg druk. Nu strijken, foto’s en artikels maken.

Wat ga jij vandaag doen?

See you soon!

Isabel Cristina

14 responses to “The best of week #48

  1. Hele leuke diy lijkt mij van dat schattige vogeltje, ik wil dat wel zien. Te grappig die kerst outfit haha… en die uggbroek is idd spuuglelijk maar lijkt me zo heerlijk warm. Leuke week hoor, helemaal niet saai! :)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

