Ebay Jewelry, Finally Arrived!

Ebay Jewelry finally Arrived
Een tijdje geleden postte ik een item over Ebay Jewelry onder de $5,-. Ik had toen een ketting en oorbellen besteld, ze zijn eindelijk binnen! Yeahh!

Op 19/10/2013 bestelde ik deze oorbellen en kettingen. (1 ketting voor mijn moeder en de andere voor mij)
Op 19/10/2013 bestelde ik deze oorbellen en kettingen. (1 ketting voor mijn moeder en de andere voor mij) Superleuk en ook wel spannend want het waren mijn eerste aankoopjes op E-Bay. Je weet niet of het tegenvalt of überhaupt aankomt. Ook was ik erg benieuwd naar de ketting, de kwaliteit van de foto had beter gekund. Ik kan mij zo voorstellen dat de verkoper meer kettingen zou verkopen als de foto’s wat scherper zouden zijn. Maar dat is mijn mening! ;-)

Het nadeel aan deze bestelling was dat ze beide uit China kwamen (verschillende verkopers)
Dus ik zou de oorbellen tussen 4 november en 22 november en de kettingen tussen 31 oktober en 20 november ontvangen.

19/11/2013 lag er een klein envelopje op de deurmat. Alleen het envelopje vind ik al schattig. Het envelopje is niet groter dan mijn handpalm met allemaal Chinese tekens erop.
19/11/2013 lag er een klein envelopje op de deurmat. Alleen het envelopje vind ik al schattig. Het envelopje is niet groter dan mijn handpalm met allemaal Chinese tekens erop.
Het kon ook niet anders dan dat de oorbellen erin zaten.  en ze zijn heel erg leuk!
Het kon ook niet anders dan dat de oorbellen erin zaten. en ze zijn heel erg leuk!
De kleur van de oorbellen zijn hetzelfde als op Ebay, dus dat vond ik wel erg fijn!
De kleur van de oorbellen zijn hetzelfde als op Ebay, dus dat vond ik wel erg fijn!
Ze waren wel wat groter dan we (de oorbellen had ik voor mijn moeder besteld) hadden verwacht. Mijn moeder houdt van kleinere oorbellen.
Ze waren wel wat groter dan we (de oorbellen had ik voor mijn moeder besteld) hadden verwacht. Mijn moeder houdt van kleinere oorbellen. Het zijn hele leuke oorbellen maar we gaan er toch iets anders meedoen. Dus kom snel terug om het resultaat te zien.
De ketting kwam niet tussen 31 Oktober en 22  November, maar gister op 6 December. Beter laat dan nooit, maar je zit er toch op te wachten.
De ketting kwam niet tussen 31 Oktober en 22 November, maar gister op 6 December. Beter laat dan nooit, maar je zit er toch op te wachten wat best wel vervelend is. De verkoper heeft geen invloed op de verzendtijd. Als er in China bij de verzending  al een vertraging oploopt kan het item later aankomen dan de berekende tijd. Vervelend, maar kan gebeuren.
Vertraging of niet, de ketting vind ik heel mooi!  Het is een gouden ketting met een muntje in het midden.
Vertraging of niet, de ketting vind ik heel mooi! Het is een gouden ketting met een muntje in het midden. De ketting ziet er misschien zwaar uit maar is heel licht! (hol vanbinnen)
In tegenstelling tot de oorbellen kwam de kleur niet echt overeen met de kleur die ik op Ebay had gezien. Op Ebay was de kleur echt goud en deze kleur zit tussen rosé en goud in.
De kleur kwam niet echt overeen met de kleur die ik op Ebay had gezien. Op Ebay was de kleur echt goud en deze kleur zit tussen rosé en goud in. Ondanks het kleurverschil vind ik de ketting wel erg leuk, en de kleur heeft ook wel wat! ;-)
Ik ben echt blij met mijn aankoopjes via E-Bay!  De ketting was omgerekend €2,18 en hier nog steeds te koop en de oorbellen waren omgerekend €1,58.
Ik ben echt blij met mijn aankoopjes via E-Bay! De ketting was omgerekend €2,18 en hier nog steeds te koop en de oorbellen was omgerekend €1,58 helaas niet bij dezelfde koper meer te koop. Ik vraag mij echt af hoe ze deze spulletjes voor gratis verzenden kunnen verkopen, ik denk niet dat ze veel overhouden…

Afgelopen week heb ik nog meer aankoopjes gedaan,  ben erg benieuwd wanneer dat allemaal aankomt! Natuurlijk laat ik het jullie mijn aankoopjes weer zien. Ik kan niet wachten tot ze komen!!

Heb jij wel eens met smart op een gekocht item zitten wachten?

See you soon!

Isabel Cristina

21 responses to “Ebay Jewelry, Finally Arrived!

  1. Dat is echt goedkoop voor sieraden inderdaad! Leuk:) Ik denk dat ze heel goedkoop grote partijen inslaan. Zo blijven de prijzen/verzendkosten laag denk ik.

  2. Gave sieraden! Ik ben erg ongeduldig dus voor mij is dat met smart wachten alleen niet van toepassing als het de volgende dag al geleverd word, best erg eigenlijk.

  3. Die data op Ebay kloppen vrijwel nooit! Soms is het veel sneller, maar vaak ook later. Ach, geen enkel probleem als je ziet wat je ervoor betaald! Leuke sieraden! Die oorbellen zijn té cute!

  4. Bij pakketjes uit China heb je pas echt het idee datzelfde een enorme wereldreis moeten maken hihi
    Vind het wel fijn dat je kan zien waar je pakketje s en waar hij zo lang blijft hangen.

    Jammer dat de oorlellen zo groot uitvallen, de ketting vind ik ook erg gaaf!

    Fijn weekend! :)

  5. Mooie sieraden en al moet je wat lang wachten het is wel lekker goedkoop. Ik vind jouw foto’s prachtig!!!!

  6. Leuke sieraden, wel jammer dat je er zolang op moet wachten maar aangezien ze zo in de smaak vallen en uniek zijn is het het wachten waard! :)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

