The best of week #49

best of week 49
Ahh we zitten alweer bijna in week 50! Wat gaat de tijd toch snel. Deze week was voornamelijk perpernoten eten, storm overleven, en verder werken aan mijn secret project! Kijk je mee?

Afgelopen zaterdag mocht ik mijn schoen zetten, Klaas was mij niet vergeten. Wat ben ik toch een bofkont! ;-)
Vorige week zaterdag mocht ik mijn schoen zetten, Klaas was mij niet vergeten. Wat ben ik toch een bofkont! ;-)
Vroeger vond ik mijn eerste letter van mijn naam de "I" altijd een heel stom "stokje". Het voordel was dan wel weer dat ik 2 letters had! Haha good old memories!
Vroeger vond ik de eerste letter van mijn naam de “I” altijd een heel stom “stokje”. Het voordel was dan wel weer dat ik 2 letters had! Ik ben er nu wel overeen, Haha good old memories!
Zo grappig, oud en nieuw. Hij was wel aan vernieuwing toe he?
Zo grappig, oud en nieuw. Hij was wel aan vernieuwing toe he?
Deze vleugels kwam ik in een klein winkeltje tegen, vergelijkbaar met de Big Bazaat. Ik heb geen idee wat je er mee moet maar ik moest ze gewoon op de foto zetten.
Deze vleugels kwam ik in een klein winkeltje tegen, vergelijkbaar met de Big Bazaar. Ik heb geen idee wat je er mee moet maar ik moest ze gewoon op de foto zetten. Je eigen Victoria Secret wings ^^
Woensdag begon als een hele mooie dag met hele schattige cakejes.
Woensdag begon als een hele mooie dag met hele schattige sint en piet cakejes.
Helaas eindigde de dag in storm, wind, regen, hagel en zelfs sneeuw... bah
Helaas eindigde de dag in storm, wind, regen, hagel en zelfs sneeuw… bah
Gelukkig heeft hij z'n laarsjes al aan :D
Gelukkig heeft hij z’n laarsjes al aan :D
Iemand enig idee hoe je deze soep zonder te knoeien in de pan krijgt? Sommige zien er erg lekker uit maar ik durf het niet aan...
Iemand enig idee hoe je deze soep zonder te knoeien in de pan krijgt? Sommige zien er erg lekker uit maar ik durf het niet aan…
Secret project. Ja, ik ben er nog steeds mee bezig. Ik heb er steeds minder tijd voor, maar ik wil hem vóór 2014 af hebben. Al enig idee wat het wordt?
Secret project. Ja, ik ben er nog steeds mee bezig. Ik heb er steeds niet veel tijd voor, maar ik wil hem vóór 2014 af hebben. Al enig idee wat het wordt?
De glamour met een héééél leuk extra-tje! Als Glamour abonnee kreeg ik een brief waarop stond dat ik een Chanel mini lipstick kon aanvragen op de site! Hoe leuk!! Ik ben geen beauty-blogger maar mijn hart sloeg ook een keertje over! :D
De glamour met een héééél leuk extra-tje! Als Glamour abonnee kreeg ik een brief waarop stond dat ik een Chanel mini lipstick kon aanvragen op de site! Hoe leuk!! Ik ben geen beauty-blogger maar mijn hart sloeg ook een keertje over! :D
Heel erg blij dat eindelijk mijn ketting bezorgd werd!
Heel erg blij dat eindelijk mijn ketting bezorgd werd!
Zaterdag ochtend werd ik wakker met een heel lief berichtje. Mijn nichtje, de dochter van mijn oudste Colombiaanse zus zat waarschijnlijk op de whatsapp. Tia Isa betekent "Tante Isa". Kleine lichtpuntjes zijn het leukst! (Ja, ik ben ook lid van de glamour winter weggeefmaand alert haha. Doe je mee? Vandaag een heel leuk setje van Revlon!
Zaterdag ochtend werd ik wakker met een heel lief berichtje. Mijn nichtje, de dochter van mijn oudste Colombiaanse zus zat waarschijnlijk op de whatsapp. Tia Isa betekent “Tante Isa”. Kleine lichtpuntjes zijn het leukst! (Ja, ik ben ook lid van de glamour winter weggeefmaand alert haha. Doe je mee? Vandaag een heel leuk setje van Revlon!)

Zometeen ga ik een artikel schrijven, foto’s aanpassen en vanmiddag naar het theater. Druk schema!

Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?

Fijne zondag!!

See you soon,

Isabel Cristina

14 responses to “The best of week #49

  1. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je hart een sprongetje maakte bij die poster! Super leuk :D. Gefeliciteerd ermee ;). Leuke week heb je gehad. Liefs, Anne.

  2. Met die storm viel het bij ons gelukkig wel mee.
    Ik denk dat je die ‘soepworst’ best in een hoge kookpot houdt en dan ergens onderin een snee maakt met een scherp mes en dan zo alles eruit laat lopen. :-)

  3. Je DIY project wordt heel erg leuk denk ik!! Ik heb een beetje dezelfde drukke planning als jij haha;) Die vleugels kun je misschien op de muur hangen ofzo? haha. Fijne zondag!

  4. Die soep, hoe vreemd is die verpakt. Heb ik nog nooit gezien. Maar zonder morsenin een pot krijgen? Ik zou hem in een grote pot leggen en er dan in de pot een gat in prikken. Kan je niet morsen toch?
    Fijne foto’s trouwens! Ik vind dit soort overzichten altijd fijn!

  5. misschien die soep al in een hele grote pot leggen en dan de bovenkant eraf knippen? dan is het plastic wel vies en je handen ook maar niet de hele keuken haha

  6. Die soepding ziet er best eng uit zo, nog nooit gezien haha! Ik denk wel dat je handen inderdaad vies kunnen worden ervan. Ik denk dat je secret project een tas is?? :D

  7. Uhm.. De soepzak schoon maken, in de pan zetten en onderin erin prikken met een mes? Hihi
    Wel grappig, heb het nooit eerder gezien zo ;-)

    En ik ben erg benieuwd naar je secret project! Word het een tas? :)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

