Christmas outfits

Christmas outfitsKerstoutfits, weet jij al wat je gaat aandoen? Ik heb een aantal outfit-setjes gemaakt, benieuwd welke type je bent? Lees snel verder. /Christmas outfits, do you know what you are gonna wear? I’ve made a few outfit. curious about what type you are? Keep reading.

Kerst, ik hou ervan! Het leuke aan kerst is dat we in Nederland 2 kerstdagen hebben. 2 keer opdoffen of niet? /Christmas, I love it! The best thing in the Netherlands is, we have 2 Christmas-days! Are you gonna dress up 2 times?

Touch of gold

Touch of gold.

Een zwart coctail jurkje met een randje goud. Ik vind dit het ideale jurkje als je niet een hele glitterjurk wilt maar wel een beetje glitter. Het goud van het strikje op de pump, de sluiting van de tas en de gouden armband maken de outfit helemaal af. /A black coctaildress with a touch of gold. This dress is for you if you don’t want to have a glitter dress. The gold bow on the heel, gold on the bag and gold  bracelet completes the outfit.
Dress Paris 2 day – €39,99
Panty H&M 2x €7,95
Bracelet Swarovski €99,95
Clutch Boohoo €16,-
Heels Zalando €154,95

 

 Red like Santa Ik hou van de kleur rood.

Red like Santa

Ik hou van de kleur rood. De meeste mensen dragen vrij donkere kleuren tijdens de feestdagen, daarom hou ik van rood. Net even anders dan de rest. /I like the colour red. Most people wear dark colours during the holidays, that’s why I like red. It’s something different.
Dress Boohoo €38,-
Lipstick ELF €5,-
Necklace H&M €9,95
Bag Asos €75,34
Heels Zalando €49,95

 

Pretty Peplum Een broek

Pretty Peplum

Niet iedereen houdt van jurkjes. Ik draag wel jurkjes, maar voornamelijk broeken. Deze peplum heeft iets heel schattigs maar door de laarsjes en de clutch heeft het ook wel weer iets stoers. /Not everyone likes dresses. I do wear dresses but most of the time I wear jeans. Peplum is very cute but the ankleboots and clutchs makes it very sturdy.
Top Paris2Day €24,95
Ring Swarovski €119,-
Tregging H&M €14,95
Clutch Asos €102,94
Ankleboots Omoda €119,-

 

Comfy Christmas Dit is misschien wel mijn favoriete oufit

Comfy Christmas

Dit is één van mijn favoriete outfits. (Vooral door de tekst op de trui!) Een comfortabele trui met een legging en lekker warme Ugg Australian laarzen eronder. Erg fijn tijdens of na het (familie)kerstdiner! /This is one of my favourite outfits. (I like the text on the jumper!) A Comfy jumper with legging and warm Ugg Australian boots. A comfy outfit during or after (family)christmasdinner!
Jumper Boohoo €22,-
Bag Asos €43,84
Socks H&M €4,95
Legging H&M €19,95
Boots Dicapolavori €229,95

 

Ondanks dat ik de laatste oufit heel leuk vind ga ik toch voor de Pretty Peplum outfit. /I like the last outfit but my favourite is the Pretty Peplum.

Welke type ben jij? Weet je al wat je gaat aandoen?
/What type are you? Do you know what you are gonna wear with Christmas?

See you soon!

16 responses to “Christmas outfits

  1. Ik start kerst met de ‘ Red like Santa’ outfit en eindig in ‘ Comfy christmas’ outfit. Leuk artikel weer! :)

  2. De eerste en derde vind ik wel heel leuk. Heb een tijd terug een zwarte jurk gekocht met wat langer aan de achterkant zeg maar. Ik denk dat ik die aandoe, moet nog eventjes kijken hihi.

  3. Wat een prachtige outfits! Vooral 1&3 springen eruit voor mij en dan outfit 2 om de kerst af te sluiten :) wij vieren kerst avond ook, dat worden dus 3 mooie outfits!

  4. Touch of gold, ik vind dat toch het leukst. Ik vind dat je eigenlijk met kerst in een mooi jurkje of rokje moet lopen. Een jeans maakt het weer een beetje alledaags. Een jurkje vind ik meer voor speciale gelegenheden en de outfit vond ik heel leuk! Fijne kerst!

♡ E-mail adres wil not shown in comment

