Rustic Christmas Balls

Rustic christmas ballsDe natuur in je inrichting terug laten komen vind ik erg leuk. Daardoor kwam ik op het idee om rustieke kerstballen te creëren. Benieuwd naar het resultaat?

Vorige maand maakte ik al een artikel over bedroom inspiration. De rustieke slaapkamers zijn nog steeds mijn favoriet. Laatst kwam ik een aantal rustieke kerst foto’s tegen die ik heel graag met je wil delen.

Rustic christmas 7 Rustic christmas 8 Rustic christmas 9 Rustic christmas 10 Rustic christmas 11 Rustic christmas 1 Rustic christmas 2 Rustic christmas 3 Rustic christmas 4 Rustic christmas 5 Rustic christmas 6

Zulke mooie inspiratiefoto’s! Zo kwam ik op het idee om mijn eigen rustieke kerstballen te maken.

Om rustieke kerstballen te maken heb ik doorzichtige kerstballen gebruikt. Deze heb ik gekocht voor €7,95 bij een tuincentrum maar volgens mij kun je ze ook kopen bij de Action
Om rustieke kerstballen te maken heb ik doorzichtige kerstballen gebruikt. Deze heb ik gekocht voor €7,95 bij een tuincentrum maar volgens mij kun je ze ook kopen bij de Action.

De ballen kun je heel makkelijk openmaken door de bovenkant er voorzichtig af te trekken
De ballen kun je heel makkelijk openmaken door de bovenkant er voorzichtig af te trekken

Ball met dennentak
Ball met dennentak

 

Ba met dennennaalden
Bal met dennennaalden

 

Bal met eucalyptus blaadje
Bal met eucalyptus blaadje

 

Christmas ball 6

Bal met hulstblaadje
Bal met hulstblaadje

 

Christmas ball 8

Bal met touw
Bal met touw

 

Christmas ball 10

Bal met vlas
Bal met vlas

 

Christmas ball 12

Bal met mos
Bal met mos

 

Christmas ball 15

Christmas ball 16Het eindresultaat vind ik erg leuk. Natuurlijk kun je ook veertjes, takjes, boomschors.

Wat vind jij van de inspiratiefoto’s en de ballen?

See you soon!

Isabel Cristina

11 responses to “Rustic Christmas Balls

  1. Oh, supermooi!! Echt helemaal mijn stijl. Neem ik mee naar volgend jaar, want heb net nieuwe kerstversiering gemaakt dit jaar :)
    De inspiratiefoto’s zijn ook volledig mijn stijl!!

♡ E-mail adres wil not shown in comment

