The best of week #50

best of week 50Kerstbomen, kerstongelukjes, kers-Stuk inspiratie, lieve berichtjes en e-bay bestellingen. Kijk je mee naar het beste van week 50?

Haha ik heb zelfs een bezoeker uit Aruba! Hebben jullie wel eens bezoekers uit het buitenland?
Haha ik heb zelfs een bezoeker uit Aruba! Hebben jullie wel eens bezoekers uit het buitenland?
Weer hele lief berichtje van m'n kleine Colombiaanse nichtje.
Weer hele lief berichtje van m’n kleine Colombiaanse nichtje.
Superschattig!
Superschattig!
Haha, heel herkenbaar!! Ik gebruik héél vaak uitroeptekens. Mocht je dit irritant vinden, sorry ik ben gewoon heel enthousiast!! ;-)
Haha, heel herkenbaar!! Ik gebruik héél vaak uitroeptekens. Mocht je dit irritant vinden, sorry ik ben gewoon heel enthousiast!! ;-)
Oh nee! Al mijn wordpress volgers zijn verdwenen?  Ik heb echt geen flauw idee waardoor dit is gekomen maar ik weet ook niet of mijn artikels nog te volgen zijn. Mijn blog is ook te volgen via Bloglovin, daar zijn ze niet verdwenen! Heeft iemand dit ook (gehad)?
Oh nee! Al mijn wordpress volgers zijn verdwenen!? Ik heb echt geen flauw idee waardoor dit is gekomen en ik weet ook niet of mijn artikels nog te volgen zijn. Heeft iemand anders dit ook (gehad)? Wat kan ik er aan doen? Je kan mij overigens ook volgen via Bloglovin, daar zijn ze niet verdwenen.
Jeej! Mijn leerbewerkings tools zijn binnen. 14 dagen vanuit China, best snel he?
Jeej! Mijn leerbewerkings tools zijn binnen. 14 dagen vanuit China, best snel he?
Ciao kerstbal... Scherven brengen geluk toch?
Ciao kerstbal… Scherven brengen geluk toch?
Het is weer ugg time! Ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld, want erg charmant vind ik ze niet. Maar ze zitten ó zo heerlijk! Heb ze nu zelfs in huis aan als pantoffel! :D
Het is weer ugg time! Ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld, want erg charmant vind ik ze niet. Maar ze zitten ó zo heerlijk! Heb ze nu zelfs in huis aan als pantoffel! :D
Sinds ik mijn blog heb zie ik overal een foto moment in. Zoals hier, een kopje koffie en cakeje met slagroom op de voorgrond en de lichtjes van de kerstboom op de achtergrond.
Sinds ik mijn blog heb zie ik overal een foto moment in. Zoals hier, een kopje koffie en cakeje met slagroom op de voorgrond en de lichtjes van de kerstboom op de achtergrond.
Verschrikkelijke ikke met m'n oppaskindje. Dit keer in het Nederlands, ik vind de orginele versie leuker. Hebben jullie dat ook met films?
Verschrikkelijke ikke met m’n oppaskindje kijken. Dit keer in het Nederlands, ik vind de orginele versie leuker. Hebben jullie dat ook met films?
Het betoverde doolhof spelen met een ander oppaskindje. (én ook een keer gewonnen! ;-) )
Het betoverde doolhof spelen met een ander oppaskindje. (én ook een keer gewonnen! ;-) )
Was ik op google aan het zoeken naar kerststuk inspiratie, krijg ik dit... een kerst-Stuk..
Was ik op google aan het zoeken naar “kerststuk inspiratie”, krijg ik dit… een kerst-Stuk.. Letterlijk…
Dit vond ik zo schattig!
Ahh gossie!


Deze video is echt een feel-good video, als je 5 minuten de tijd hebt raad ik het je echt aan om het te bekijken. Alle passagiers van een vliegtuig worden niet alleen door de komst van Santa verrast..

Hoe was jouw week?

See you soon!

Isabel Cristina

24 responses to “The best of week #50

  1. Ik heb geen probleem gehad met volgers die verdwenen ofzo. En ik volg je via wordpress en krijg nog steeds al je posts te zien. Dus waarschijnlijk gewoon een foutje!

  2. Prima weekje weer!!!! Ja ik gebruik er ook heel veel!!!!!!! Haha. Dat filmpje is geweldig, wat zal die man van de ‘sokken en ondergoed’ een spijt hebben endan de reactie van dat jongetje: onbetaalbaar. Leuk! :)
    Oh enneh… ik volg je nog steeds hoor ook al zie je dat niet! Hihi

  3. He wat raar dat jij je WordPress volgers ineen kwijt bent! Op Bloglovin’ stond je gelukkig nog in mijn overzicht :)
    En ik ben blij dat uitroepteken gebruik nu verantwoord is hahahaha

  4. Haha zalig dat van dat kerst-stuk :p Maar wel vervelend dat je ineens al je wordpress volgers kwijt bent, hopelijk komt die gauw terug goed!

  5. Aww, die foto met dat katje is superschattig! WordPress kan je wel helpen met je volgers denk ik, want dat kan alleen maar een foutje zijn! Het betoverde doolhof hadden wij vroeger ook thuis en die vond ik altijd zo leuk :D ik gebruik trouwens ook te veel uitroeptekens, haha, maar ik ben gewoon zo enthousiast! Ik snap wat je bedoelt ;)

  6. Dat van die uitroeptekens herken ik heel erg! Zelf probeer ik me altijd in te houden, maar soms ben ik te enthousiast en let ik er niet op haha.

  7. Leuk gedaan zeg! Ook super lief van je nichtje! Mooie foto’s ook, ik heb dat nu ook, dat ik in elk moment een foto zie :D. Heel leuk, maar soms ook vermoeiend… :D.
    Xjes Femke

♡ E-mail adres wil not shown in comment

