Christmas Table Inspiration

Christmas table decorationVandaag over een week is het al eerste kerstdag!  Wat gaat de tijd snel! M’n kerstoutfit hangt in de kast en de meeste kerstinkopen zijn gedaan! Over de tafel decoratie tijdens het diner had ik nog niet nagedacht. Tot gister, ik kwam een aantal hele leuke inspiratiefoto’s tegen, kijk je mee?

Over het algemeen dekken wij de tafel niet uitgebreid, maar met kerst doen we wel ons best om het extra gezellig te maken!

 

Stoelen

Het versieren van stoelen is simpel èn gezellig! Als je niet veel ruimte hebt op tafel kun je altijd je stoel in kerstsfeer maken.
Christmas chairs 4 Christmas chairsChristmas chairs 3

Ok, dit is niet echt mijn smaak, maar ik vind hem wel erg schattig en grappig!
Ok, dit is niet echt mijn smaak, maar ik vind hem wel erg schattig en grappig!

 

Bestek

Natuurlijk kun je het bestek neerleggen zoals het hoort volgens de etiketten, maar persoonlijk vind ik het erg leuk om wat kerst de dingen anders te doen.
Christmas Cutlery 4 Christmas Cutlery Christmas Cutlery 2 Christmas Cutlery 3

Eten

Je kunt je hapjes/snacks serveren in een kom of op een serveerschaal. Ik vond een paar hele leuke ideetjes om het in kerstsfeer op te serveren.
Christmas Food 2 Christmas Food 3 Christmas Food 4 Christmas Food

 

Verlichting

De meeste tafels tijdens het kerstdiner zullen vol staan met schaaltjes, glazen en borden. Heel veel ruimte voor een sfeerlichtje zal er niet zijn, maar ik vond een paar hele leuke en simpele ideetjes!
Christmas Table tea light holders 4 Christmas Table tea light holders Christmas Table tea light holders 2 Christmas Table tea light holders 3

Ik ben er nog niet helemaal over uit, maar ik heb wel heel veel leuke inspiratie opgedaan!

Gaan jullie de eettafel decoreren?

See you soon!

Isabel Cristina

26 responses to “Christmas Table Inspiration

  1. Wat een leuke en mooie foto’s! Ik vind een prachtig gedekte tafel zo rond de feestdagen zoiets speciaals hebben!
    Mijn moeder heeft een nieuw rood tafelkleed gekocht voor de feestdagen en nu opzoek naar mooie decoratie en een mooie opmaak :) misschien wel iets met hulsttakjes uit eigen tuin!

  2. Mooie inspiraties voor de feest tafel! ga er zeker een paar dingen van gebruiken. Die huisjes zijn TE cute!!

  3. Wauw, wat heb je leuke en mooie ideeën verzameld! :) Eigenlijk vind ik bijna alles wat je hebt uitgezocht super leuk, dus dat word nog moeilijk kiezen! :p

  4. Heel leuk! Op Pinterest heb je zo veel van dat soort fijne inspiratie! :-) Die stoelen zijn heel tof, en de waxinelichtjes in wijnglazen zijn ook mooi! Ik ben dan alleen zo bang dat het glas knapt..

    Fijne feestdagen alvast!
    ♥ Saskia

♡ E-mail adres wil not shown in comment

