E-bay Stuff Arrived #2

e-Bay stuff arrivedYeahh! De spulletjes die ik op 28 en 29 november had besteld zijn allemaal binnen!
/Yeahh! All the stuff I ordered on 28th and 29th of november on e-bay are all arrived!

De uiterste datum van de spulletjes lagen in de eerste week van januari. Aangezien ik die ketting in het laatste e-bay artikel 3 weken later kreeg, hield ik in mijn achterhoofd dat de pakketjes in de eerste week van januari zouden komen. Ik kan mij voorstellen dat het tijdens de kerstperiode nog drukker is en er vertragingen zijn. Lucky me, ze arriveerde allemaal binnen 3(!!) weken. /The latest delivery time of the stuff was the first week of januari. The necklace of the last e-bay article arrived 3 weeks later than the estimated delivery date. So I was counting on the first week of januari. The delivery time may be delayed because of the busy christmastime. Lucky me, all stuff arrived in 3(!!) weeks after ordered.

De meest gekochte spullen zijn spullen voor craft projecten, die gewoon handig en véél goedkoper zijn en een klein beetje beauty! /Most stuff I bought are stuff for craft projects, very handy stuff I can use, stuff which are much cheaper and beauty stuff!

Deze kwasten zijn echt héé'l zacht.
Deze kwasten zijn echt héél zacht. Op Make-up Savvy las ik een review over deze kwasten en ik was meteen enthousiast. Vooral door de prijs, namelijk $4,80. Voor de review kun je hier klikken en voor de link naar e-bay kun je hier klikken. /These brushes are soo soft! On Make-up Savvy was a review about these brushes, I was so excited about the brushes I decide to buy them! They were only $4,80. For the review about the brushes click here and for the e-bay link here.
Deze make-up spons zat ook bij mijn bestelling. Ik kon mij niet herinneren dat ik deze had besteld..
Deze make-up spons zat ook bij mijn bestelling. Ik kon mij niet herinneren dat ik deze had besteld.. /This sponge was delivered with my brushes, but I couldn’t remember I bought this sponge… 
Toen ik de spons omdraaide, zag ik dat het een cadeautje was, wat lief! /When I turned the sponge I saw it was a gift, how sweet!
Toen ik de spons omdraaide, zag ik dat het een cadeautje was, wat lief! /When I turned the sponge I saw it was a gift, how sweet!
Ik ben al tijden op zoek naar schroef studs, met een platte bovenkant voor een betaalbare prijs. Deze zat in een zakje van 30 stuks voor $10,99
Ik ben al tijden op zoek naar schroef studs, met een platte bovenkant voor een betaalbare prijs. Deze zat in een zakje van 30 stuks voor $10,99. Klik hier voor de e-bay link. /I’ve been looking for screw mushroom studs for every! They are hard to find for a good price. This stud was in a bag with 30 studs for $10,99. Click here for the ebay link.
Het is een handnaaimachine, hoe leuk is dat! Nog niet uitgetest, maar als het werkt is het heel handig voor als je op vakantie bent en een naadje los zit.
Het is een handnaaimachine, hoe leuk is dat! Nog niet uitgetest, maar als het werkt is het heel handig voor als je op vakantie bent en een naadje los zit. /It’s a hand sewingmachine, isn’t it cute! I haven’t tried it jet but if it works it would be very handy for  sewing a loose stitch on holliday!
Druk knoop set. Heel erg handig om zelf een drukknoop ergens aan te zetten. Ik heb overigens bij dezelfde verkoper een extra set drukkertjes gekocht.
Druk knoop set. Heel erg handig om zelf een drukknoop ergens aan te zetten. Ik heb overigens bij dezelfde verkoper een extra set drukkertjes gekocht. Ik had al een drukknoop bevestig setje in het plastic, maar deze kwaliteit is veel beter en deze was véél goedkoper. De tools met 20 drukkertjes waren $8,99, hier te vinden op e-bay. /Button setting tool set. You can attach easy your own buttons. I’ve bought a extra set of buttons from the same seller. I had a button tool in plastic but the quality of this one is much better and de costs much cheaper. The tool with 20  buttons were $8,99, click here for the ebay link.

e-Bay stuff arrived 8

Sleutelhangerklipjes. 10 stuks voor $4,99. Hier te vinden op e-bay.
Sleutelhangerklipjes. 10 stuks voor $4,99. Hier te vinden op e-bay. /Keychain clips, 10 pieces for $4,99. Click here for the -bay link.

Ik ben heel blij met mijn spulletjes! Zeker omdat ik alles al zo snel heb ontvangen. /I’m very happy with my bought items. And the shipping time of course!

Als spullen aan de andere kant van de wereld komen moet je wat langer wachten dan wanneer je iets in je eigen land besteld, dat kan een nadeel zijn. Ik heb er het geduld voor, zeker omdat ik weet dat bijvoorbeeld dat drukkertjes set in NL zeker het dubbele kost. /If you buy stuff on the other half of the word it will take a while before it arrived, it can be disadvantage. I’ve got the patients, because I know some stuff are much cheaper than in NL. The button tool set cost dubble in NL.

Zou je iets op e-bay kopen als het veel goedkoper is? Zouden de levertijd dan nog een issue zijn?
/Would you buy something on e-bay if it would be much cheaper? Would the shipping time still be an issue?

See you soon!

Isabel Cristina

21 responses to “E-bay Stuff Arrived #2

  1. Hele leuke aankoopjes hoor:) Ik ben niet zo bekend met ebay (zit er nu af en toe wel eens op te kijken, helemaal omdat meerdere bloggers het er steeds over hebben hihi). Ik vind het zeker wel een voordeel dat dingen goedkoper zijn:)

  2. Ik vind het ook niet ergom iets langer te moeten wachten, dat weet je immers van te voren op EBay. Pas wanneer ik iets echt heel snel moet hebben zal ik er niet zo snel voor kiezen om het op deze manier te bestellen.

    Leuke items kocht je, mooie studs en kwasten!

  3. Handige spulletjes! E-bay duurt wel langer maar is een stuk voordeliger. Volgend jaar ga ik gewoon al in september mijn kerst kadootjes bestellen. :)

  4. leuk om te horen dat je tevreden bent over de kwasten, een week of 2 geleden heb ik ook eens zitten rondneuzen op ebay op zoek naar een set goedkope kwasten, maar durfde me er toch niet aan wagen :) bij deze ben ik dus al weer een stuk meer overtuigd :)

  5. Ebay is echt fantastisch! Echt ongelooflijk wat je daar allemaal kan kopen, zo veel leuke en handige dingetjes voor vrij weinig geld! Leuk artikel :) Vind het altijd leuk om nieuwe verkopers op ebay op dit soort manieren te ontdekken.

  6. Ebay is geweldig! Ik vind het erg fijn om goedkope spulletjes te bestellen op ebay. En de verzendtijd maakt mij dan niet meer zoveel uit.

♡ E-mail adres wil not shown in comment

