The Best Of Week #51

best of week 51Deze week stond in het teken van kerstinkopen, poging tot cadeautjes inpakken, kerst vastleggen op foto’s en quality time met m´n moeder.

Deze swarovski ster staat symbool voor mijn oma. Mijn oma kocht elk jaar de swarovski ster van het jaar. 4 jaar geleden overleed zij vlak voor kerst. Dat jaar hebben wij zelf de swarovski ster gekocht als herinnering aan mijn oma. De ster hangt nu boven de kerststal voor het raam. Elke keer als ik er naar kijk moet ik denken aan mijn oma, zo is ze er toch een beetje bij..
Deze swarovski ster staat symbool voor mijn oma. Mijn oma kocht elk jaar de swarovski ster van het jaar. 4 jaar geleden overleed zij vlak voor kerst. Dat jaar hebben wij zelf de swarovski ster gekocht als herinnering aan mijn oma. De ster hangt nu boven de kerststal voor het raam. Elke keer als ik er naar kijk moet ik denken aan mijn oma, zo is ze er toch een beetje bij..
Voor de header van mijn blog wilde ik een kerstthema, deze foto´s paste niet in de header maar vond ik persoonlijk wel erg mooi.
Voor de header van mijn blog wilde ik een kerstthema, deze foto´s paste niet in de header maar vond ik persoonlijk wel erg mooi.

Decoration inspiration christmas

Afgelopen week hebben mijn moeder en ik al wat cadeautjes gekocht. Wat zijn ze mooi ingepakt hè! Heeft m’n moeder gedaan. 3x raden waar mijn ingepakte cadeautje staat… achter dat grote vierkante cadeautje!
Afgelopen week hebben mijn moeder en ik al wat cadeautjes gekocht. Wat zijn ze mooi ingepakt hè! Heeft m’n moeder gedaan. 3x raden waar mijn ingepakte cadeautje staat… achter dat grote vierkante cadeautje!
Dit was namelijk mijn poging tot inpakken. Het cadeautje is heel bol en rond, sowieso lastig om in te pakken. Het papier maakte het niet makkelijker want door de glitters bleef de plakband niet zitten en liet het telkens los! Toen de bovenkant niet wilde plakken bedacht ik een andere oplossing. Namelijk een strik eromheen! Geen gedoe met loslatende plakband, tijdens het aantrekken van de strik scheurde het papier.. Het zat me niet mee haha!
Dit was namelijk mijn poging tot inpakken. Het cadeautje is heel bol en rond, sowieso lastig om in te pakken. Het papier maakte het niet makkelijker want door de glitters bleef de plakband niet zitten en liet het telkens los! Toen de bovenkant niet wilde plakken bedacht ik een andere oplossing. Namelijk een strik eromheen! Geen gedoe met loslatende plakband. Tijdens het aantrekken van de strik scheurde het papier.. Het zat me echt niet mee haha!
Ik stuurde beide foto’s naar een goede vriend van me, maar heel veel support had ik niet haha.
Ik stuurde beide foto’s naar een goede vriend van me, maar heel veel support had ik niet haha.
Afgelopen week kreeg ik alle pakketjes binnen! Ik was zo blij als een klein kind. Zoals je in het E-bay artikel hebt kunnen lezen, had ik niet verwacht dat de pakketjes al zo snel al zou komen.
Afgelopen week kreeg ik alle pakketjes binnen! Ik was zo blij als een klein kind. Zoals je in het E-bay artikel hebt kunnen lezen, had ik niet verwacht dat de pakketjes al zo snel zou komen.
Een voordeel van een laptop in de winter… je handen warmen en een warme schoot!
Een voordeel van een laptop in de winter… je handen warmen en een warme schoot!
Quality time with mama!
Quality time with mama!
Deze Hemnes van Ikea heb ik mezelf cadeau gedaan, helemaal blij mee!
Deze Hemneskast van Ikea heb ik mezelf cadeau gegeven voor kerst, helemaal blij mee!
Ik was niet zo goed in het omschrijven van mijn nieuwe behang...
Ik was niet zo goed in het omschrijven van mijn nieuwe behang… haha Foto van het behang komt nog, dan kun je zien dat het écht wit met een witte streep is! ;-)
Kleuren met mijn oppaskindje! :-)
Kleuren met mijn oppaskindje! :-)

En als laatst een video. Kennen jullie nog de video “Jimmy Kimmel, I Told My Kids I Ate All Their Halloween Candy”? Er bestaat ook een andere variant namelijk “Hey Jimmy Kimmel, I gave my kids a TERRIBLE present!”. Ouders mogen aan aantal weken voor kerst één cadeautje aan hun kinderen geven, maar dan een vreslijk kerstcadeau.. Zoals een nagelknipper of een half gegeten sandwich.. Benieuwd naar de reactie van deze kinderen, kijk dan de video!

Hoe was jullie week? Hebben jullie al alle kerstinkopen gedaan?

See you soon!

Isabel Cristina

13 responses to “The Best Of Week #51

  1. Mooi die kerst ster van je oma(slik).Moest erg lachen om je inpakkunst, je bent altijd zo handig met DIY’s en dan de reactie van je vriend. Haha. Het filmpje is ook erg leuk. :)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

