Personal, The Christmas Tag

The Christmas tag
Nog maar twee nachtjes slapen en dan is het eindelijk kerst! Gezelligheid, samen zijn met familie en vrienden. Linda tagde mij voor deze tag, hartstikke lief, bij deze mijn antwoorden.
/Two more night and than it’s finally Christmas!  Together with family and friends. Linda tagged me for the Christmas tag, so sweet! This are my answers.

Christmas songs

Mmmm heel moeilijk, want ik vind er namelijk een aantal leuk. Natuurlijk “All I want for Christmas” van Mariah, “It’s beginning to look a lot like Christmas” en “The most wonderful time of the year” van Any Williams /Mmm it’s hard to choose, I have a few favourite Christmas songs. “All I want for Christmas” van Mariah, “It’s beginning to look a lot like Christmas” and “I’ts the most wonderful time of the year” from Andy Williams.

 Pink Christmastree

When do you put on your Christmas tree and what colours are the decoration?

Zo vroeg mogelijk! :D Elk jaar staat de kerstboom op 6 december, omdat we het dit jaar zo druk hebben gehad werd het een paar dagen later.
Ons kerstboom is voor de eerste keer in het oud-roze. Al onze decoratie hebben dezelfde kleur :-) /As early as we can in the year. We put up Our Christmastree every year on the 6th of december. This year we’ve been very busy so it was a few days later. Our Christmas tree is this year for the first time in old-pink, our decoration has the same colour. :-)

 Pink Decoration

If I was Santa, I would..

Dan zou ik er voor zorgen dat iedereen bij elkaar kon zijn met kerst en dat niemand alleen zou zijn met kerst. /If I was Santa I would make sure everyone was together with Christmas and  that no one was alone at Christmas

 

Ultimate Christmas spirit

Kerstlichtjes op straat en in de stad, vrolijke mensen en kerstliedjes! /Christmaslights in the streets and in the city, happy people and Christmas songs!

 Swarovski star

Christmas outfit

Ik hou er erg van om op te tutten, dit jaar heb ik een zwart jurkje :-) /I like dress up, I have a black dress for this Christmas.

 

Christmashair

Waarschijnlijk los met een slag erin. Zo vind ik het het leukst. /Probobly loose with a wave. That’s how I like it.

 

Make-up

Serena´s Chocolate Brown EyelookDeze look van Serena Verbon van Beautylab vind ik echt prachtig!  Het is de Chocolate Brown Eyelook, waarschijnlijk wordt dit mijn ooglook. De tutorial kun je hier terug lezen. /I love this eyelook from Serena Verbon from Beautylab. It’s the Chocolate Brown Eyelook. I think I am gonna wear this look for Christmas. The tutorial of this eyelook can you find here.

 

Personal Christmaswish

Mijn persoonlijke wens is dat ik ooit een keer kerst kan vieren met mijn Colombiaanse familie. /My personal wish is to celebrate Christmas with my Colombian familie.


What are your social desires for this Christmas?

Wereldvrede & geen honger meer in de wereld. Ik klink nu net een als Miss haha, maar ik meen het wel! /Worldpiece and no more hunger in the world. I sound like I am a Miss haha, but I really mean it!

Eerste kerstdag ga ik naar mijn opa waar de hele familie is. Tweede kerstdag blijf ik thuis, komt een vriend, gaan we spelletjes doen en gourmetten. /First day of Christmas  whole family will be together at my grandpa’s house. Second Christmasday we are celebrate it at home with a friend, playing games and have dinner together.

Wat gaan jullie doen met kerst? /What are your plans for Christmas?

See you soon,

Isabel Cristina

31 responses to “Personal, The Christmas Tag

  1. Jee wat een prachtig versierde boom heb je staan, erg origineel deze kleuren :)
    Erg leuk om je antwoorden te lezen. Prachtige look voor de kerst en zo te horen straal je straks in die zwarte jurk! En ik hoop dat jou kerstwens uit mag gaan komen *een all you need is love, kerst!*

  2. Als je jouw artikel leest krijg je helemaal zin in de kerst. Mooie boom en Serena’s look is prachtig. Alvast fijne dagen allemaal xxx :)

  3. Leuk artikel. En wat heb jij een lievere Christmas wish! Ik weet hoe het is om familie te moeten. Ik koop dat je wens uit mag komen.

  4. Leuke tag, maar zelf ben ik echt totaal niet in kerstsfeer. Ik heb de voorbije dagen zo belachelijk veel moeten werken dat ik een afkeer begin te krijgen van kerst en kerstshoppende mensen en kerstliedjes en al wat er mee gepaard gaat ;-)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

