Merry Christmas Everyone!

Merry ChristmasLieve lezers, ik wens jullie allemaal een fijne kerst! Gister, op kerstavond hebben wij al cadeautjes uitgepakt onder het genot van een hapje en een drankje. Het zijn kleine cadeautjes, maar ik ben er erg blij mee. Kijk je mee?

Wij vieren kerst eigenlijk altijd al op kerstavond omdat mijn vader vaak op eerste kerstdag moet werken. Met kerst kopen wij, mijn vader, moeder en ik altijd cadeautjes voor elkaar. De meeste cadeautjes zijn vaak geen verassing omdat we samen kerstinkopen doen haha. Maar elk jaar zit er toch een kleine verassing bij, zo ook dit jaar!

De meeste cadeautjes zijn heel praktisch. Niet echt zoals de meeste cadeautjes zijn, maar ik ben er heel blij mee!

Als eerste Make-up remover. Haha, echt een praktisch cadeau maar ik gebruik het elke dag.
Als eerste Make-up remover. Deze remover gebruik ik elke dag, dit is de enige remover waarvan ik geen prikogen krijg.
Dit is een
Dit is een waterfles met filter. De filter houdt alle kalk en mineralen tegen. Erg handig, want ik drink op een dag héél veel water.
Het brandertje en het stapeltje soyscents (rechts) horen bij het doosje.
Het brandertje en het stapeltje soyscents (rechts) horen bij het doosje. Verkrijgbaar bij de action. De 4 dikkere soyscents (één daarvan met het engeltje), zijn van Pearl Mania. Het zijn onwijs lekkere geuren! 2 ervan zijn kerstgeurtjes, x-mas kisses en white christmas. Ik ben van plan om er ééntje op te steken na het gourmetten op 2e kerstdag. Ik hoop dat de geur een beetje verdwijnt! ^^
Deze colsjaal was één van de verassingen.
Deze colsjaal was één van de verassingen.
Bordeaux beanie en handschoenen met fleece binnenkant. Heerlijk warm!
Bordeaux beanie en handschoenen met fleece binnenkant. Heerlijk warm!
Dit was de laatste verassing! Dit is een kistje vermomd als boek. Maar dat was niet het enige. In het kistje  zat een bijdrage voor de paxkast
Dit was de laatste verassing! Dit is een kistje vermomd als boek (met wereldkaart (!)). Maar dat was niet het enige. In het kistje zat een bijdrage voor een Ikea paxkast die ik al heel lang wil. Echt heel erg lief van mijn ouders!

Zo, dit waren de cadeautjes tot nu toe.  Vanmiddag ga ik naar mijn opa en vieren we daar kerst met de familie. (met nog een aantal cadeautjes! :D )

Wat gaan jullie vandaag allemaal doen?

See you soon!

Isabel Cristina

11 responses to “Merry Christmas Everyone!

  1. Leuke dingetjes hoor! Ik vier het ook met de hele familie en morgen lekker thuis met spelletjes en gourmetten. Veel plezier de komende dagen! :)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

