SoyScents Pearl Mania

SoyScents pearl maniaVorige week kreeg ik als cadeautje een aantal SoyScent, maar ik had nog geen oliebrandertje. Gelukkig kreeg ik voor kerst een oliebrandertje. Ik was erg benieuwd en kon niet wachten om ze uit te proberen!

Voor degene die niet weten wat SoyScents zijn; Soycents zijn kleine geurige blokjes sojawas, die gesmolten worden in het kommetje van een oliebrandertje. Nadat het blokje is gesmolten komt er een heerlijke geur vrij die je hele kamer vult.

De SoyScents die ik als cadeautje kreeg zijn van Pearl Mania. Deze SoyScents worden gemaakt door Rita Verbon, de moeder van Serena van BeautyLab en Larissa & Tara van Kittehscupcakes. Omdat ik mijn oliebrandertje van de Action pas met kerst kreeg, heb ik niet heel veel vergelijkingsmateriaal dan de Wax Moods die bij het oliebrandertje zat.

Het brandertje en het stapeltje soyscents (rechts) horen bij het doosje.
Het brandertje en het stapeltje wax moods (rechts) horen bij het doosje.

De Wax Moods van de Action zijn best lekker, maar de SoyScents van Pearl Mania zijn zoooo veel lekkerder! Bij de Wax Moods van de Action ruik je naast de geur van parfum ook een soort van chemische geur, ik denk dat de kwaliteit van de parfum niet zo goed is als die van SoyScents. Sommige van die Action Wax moods ruiken een beetje naar toiletverfrisser, niet echt de geur die ik in mijn huiskamer wil hebben. Het setje van de Action koste volgens mij rond de €3,-. Ze hebben ook een ander brandertje, maar die had niet zo’n schattig hartje als deze, dus daarom heb ik gekozen voor dit setje. De Wax Moods.. niet helemaal mijn geur, misschien leuk voor in het toilet. ;-)

Terug naar de SoyScents van Pearl Mania. Ze ruiken heerlijk! Zoals ik al eerder verteld heb worden ze gemaakt door Rita Verbon. Als je benieuwd bent hoe zij deze SoyScents maakt, kun je dat in dit artikel lezen.

SoyScents pearl mania 2Dit zijn de SoyScents die ik als cadeautje kreeg. Van Links naar rechts: White Christmas, X-Mas Kisses, Birds of Paradise en Cranberry Sause. Het liefst had ik je een omschrijving willen geven van de geuren, maar ik ben totaal niet goed in het omschrijven van een geur. Op de site staan alleen Birds of Paradise en Cranberry Sause, dus ik kan alleen die omschrijvingen gebruiken. Birds of Paradise: “lekker fruitig met aardbeien en granaatappel” en Cranberry Sause: “fruitig, kruidig en tart, precies zoals cranberry saus moet ruiken“. White Christmas is op dit moment mijn favoriet. Hij ruikt heel fris, mijn moeder vind White Christmas ruiken naar schone was. Klinkt goed toch? ;-)

Dit is X-Mas Kisses die ik door het midden wilde snijden, het werden er per ongeluk 3!
Dit is X-Mas Kisses die ik door het midden wilde snijden, maar het werden er per ongeluk 3!  De SoyScent geven heel veel geur, dus een klein stukje is eigenlijk voldoende.
Omdat het al 10 uur in de avond was besloten mijn moeder en ik het kleinste stukje in het brandertje te leggen,
Omdat het al 10 uur in de avond was besloten mijn moeder en ik te beginnen met het kleinste stukje in het brandertje te leggen. De geur was na een paar minuten al heel goed te ruiken, maar heerlijk! Na ongeveer 1,5 uur hebben we het kaarsje uitgeblazen en bleef de geur nog lekker in de huiskamer hangen.

X-Mas Kisses heb ik nu een aantal keer gebruikt en heb nog steeds de helft over! Als je ze net net als ik de SoyScent in een paar stukken snijdt, kun je er zeker een aantal dagen mee doen.

Ik ben echt heel enthousiast over deze SoyScents en ga zeker een bestelling plaatsen. Op de site heb ik al Vanilla, Butterscotch en Amaretto Nog gezien, die ik heel graag een keer wil proberen. Ook vind ik dat ze er heel schattig uitzien. Het is dus niet alleen leuk als cadeautje voor jezelf, maar ook voor iemand anders.

SoyScents pearl mania 5

De Soyscents geven minstens 8 uur geur af en de prijzen van de Pearl Mania SoyScents liggen tussen de €0,50 – €0,90, heel erg betaalbaar dus! Mocht je geïnteresseerd zijn in de SoyScents van Pearl Mania, dan kun je ze op deze site bestellen.

Gebruik jij wel eens SoyScents en ben je bekend met de SoyScents van Pearl Mania?

See you soon!

Isabel Cristina

16 responses to “SoyScents Pearl Mania

  1. Klinkt goed. ik heb ook die van de Action geroken maar die zijn inderdaad erg ‘chemisch’. Deze ga ik ook proberen! :)

  2. Jammer dat ze van de Action niet zo lekker waren.. dat vind ik ook van de geurstokjes etc, het is het nét niet. De brander zelf vind ik wel erg leuk! En heerlijke geurtjes, hmmm, ik ben ook dol op geurkaarsen en deze Tarts wil ik ook zeker nog eens heel graag uitproberen! Lijkt me heerlijk om de geur nog lang te ruiken. Mooi artikel!

  3. Hallo,
    Pearl Mania heb ik nog niet geprobeerd, maar al wel vele andere merken. Neem gerust eens een kijkje op mijn blog, die gaat volledig over wax melts. Maar pas op, want ze kunnen zéér verslavend zijn ;o)

  4. Hé, wat leuk!
    Wat fijn ook dat je tevreden bent over de geuren van de soyscents. Ik vind het nog steeds een sport om nieuwe geuren uit te proberen en de soyscents dan passend te kleuren en te decoreren.
    Dankjewel voor het artikel,
    Rita :)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

