Blog Moments 2013

Blog momentsIsabel Cristiana’s bestaat nu 3 maanden en 6 dagen. Nog niet heel lang, maar in die 3 maanden heb ik 75 artikelen geschreven, bezoekers uit 52 verschillende landen gehad en 998 comments. Tijd voor een kleine terugblik van de afgelopen maanden! /Isabel Cristina’s is now 3 months and 6 days old. Not that long, but in those 3 months I’ve wrote 75 articles, had visitors from 52 different country’s and 998 comments. Time to look back at those months!

Zoals sommige van jullie weten ben ik mijn blog gestart voor mijn oudste biologische zus in Colombia. Door middel van mijn blog wil ik haar laten zien hoe haar geadopteerde zusje in Nederland leeft. Bij “My Story” kun je er meer over lezen. /Like some of you may know, I’ve started my blog for my biological sister in Colombia. I want to show how her little adopted sister lives in the Netherlands. You can read more about this in ‘My story‘.

world map

Bezoekers / Visitors
Doordat ik ben gaan bloggen voor mijn zus in Colombia had ik totaal geen verwachtingen. Ik had het leuk gevonden als mijn Colombiaanse zus tijd had om mijn blog te lezen, maar ik had niet verwacht dat ik bezoekers uit 52 verschillende landen zou hebben! De meeste bezoekers komen uit #1 Nederland, #2 België en #3 Amerika. /Before I started with blogging for my Colombian sister, I had no expectations. I would have liked if my Colombian sister would read my blog but I never expect visitors from 52 different country’s! The most visitors come from #1 the Netherlands. #2 Belgium and #3 USA

Berichtjes / Comments
Afgelopen maanden heb ik ontzettend veel lieve en leuke berichtjes gehad, 998! Ik lees ze allemaal met plezier! Heel erg bedankt! /The last few months i’ve had so many sweet and kind comments! 998 comments! I read them all! Thank you very much for all those comments!

Volgers / Followers
Volgers, voor mijn blog? Superleuk natuurlijk, maar net als die bezoekers uit verschillende landen had ik het totaal niet verwacht. Ondertussen heb ik 39 Bloglovin volgers en 58 WordPress volgers… Wauw!! Hoe en waarom? Ik heb geen idee! Vertel het mij maar! /Followers, for my blog? Nice ofcourse, but I did not expect any followers for my blog just like those visitors. Now I have 39 Bloglovin followers and 58 WordPress followrs… Wow!! How and why? I have no idea! You tell me!

Follow buttonkopie

Zoektermen / Search terms
Ik vind het altijd leuk om te zien hoe mensen op mijn blog komen. De meeste komen via Bloglovin/Wordpress en via andere blogs. Er zijn ook een hoop mensen die op mijn blog komen via zoekmachines. De meest gezochte zoektermen zijn  tot nu toe “Advent kalender”, “Style Maxima”, “Breiraam”, “Pop-up 3D kaart” en “celebrity halloween costumes 2013”. Ook zitten er een aantal hele grappige tussen zoals “veulen namen”, “ik wens merry christmas”, “horse quote sinterklaas” en  “grappige sinterklaas teksten”. /I like to see how people find my blog. Most visitors are from Bloglovin/Wordpress and other blogs. There are also a lot of people who find my blog via searchsites. The most search terms are “Advent calendar”, “Style Maxima”, “loom window”, “Pop-up 3D card” and “celebrity halloween costumes 2013”. There are also a lot funny search terms like “foal names”, “I wish merry christmas”, “horse quote sinterklaas” en  “funny sinterklaas text”.

Meest gelezen artikel / Most read article.
Het meest gelezen artikel is… “Win, win, win! Advent Calenders!” met maar liefst 257 views! Dit komt mede door de zoekmachines. Ik denk dat mensen het gewoon heel leuk vinden om iets te winnen haha. Binnenkort maar een winactie doen? ;-) /The most read article is… “Win, win, win! Advent Calenders!” with 257 views! This is because of al those searchterms. I think, people like to win stuff haha. So.. a giveaway on my blog? ;-)

Zo, dit waren een aantal kleine feitjes. Ik vond het heel leuk om terug te lezen. /So, these were some facts about my blog. I really enjoy it to read all those things.

Wat was jouw mooiste (blog)moment van 2013? /What was your most beautiful (blog)moment of 2013?

Alvast een gelukkig, gezond en liefdevol nieuwjaar! /I wish you a happy, healthy and loving new year!

Isabel Cristina

28 responses to “Blog Moments 2013

  1. Leuk dat je zoveel volgers hebt:) Ik heb zelf ook heel veel bezoekers uit andere landen, wel grappig toch?;) Ik zeg alvast gelukkig nieuwjaar!

  2. leuk al die feitjes. Wel grappig dat mensen je vinden met van die gekke zoektermen..”horse quote sinterklaas”??? .. haha! Als ze daarna maar blijven en dan volger worden, toch?! ;p Volgend jaar gewoon lekker door bloggen dan blijf ik je gezellige blog volgen.Ik wens je veel volgers en een fantastisch 2014 toe!!! :)

  3. Wat een prachtig mooi overzicht na 3 maanden bloggen, SUPER! En vooral gefeliciteerd ;-) Je maak gewoon mooie artikelen en ik lees ze altijd graag. Super goed ook dat je in 2 talen schrijft!

    De advent kalender blog heb ik ook netjes gelezen en vrolijk meegedaan, helaas geen über mooie spullen mogen winnen, wel mooie nieuwe ideeën hierdoor opgedaan.

    Ik wens je een fijne jaarwisseling toe en een heel mooi (blog) nieuw jaar! Liefs!

♡ E-mail adres wil not shown in comment

