Buy & Sell (your own) art!

Logo
Kunstenaars, kunstschilders en fotografeer liefhebbers opgelet! Altijd al van gedroomd om je eigen kunst te verkopen én aan de muur van iemand anders te zien? Dat kan! Benieuwd hoe? Blijf dan snel verder lezen!

Een aantal jaar geleden kocht ik mijn eerste spiegelreflex camera, sindsdien is mijn liefde voor fotograferen begonnen. Vooral close-ups zijn mijn favoriet! Het delen van mijn foto’s leek mij daarom een leuk idee.

Afgelopen week kwam mijn moeder met een hele leuke website. Namelijk, deKunstenaar.com. Via deze site kun je je eigen kunstwerkenverkopen, hoe leuk is dat! Omdat ik weet dat een hoop van mijn volgers prachtige foto’s maken leek het mij een leuk idee om de tip van mijn moeder met jullie te delen!

De Kunstenaar.com verkoopt kunstwerken van Nederlandse kunstenaars op canvas, tuinposter, plexiglas en nog veel meer. Wat nog leuker is, ze zijn op zoek naar nieuwe kunstenaars! Zij willen Nederlandse kunst stimuleren en talent ontdekken.

Naamloos-1

Verkoop jouw kunstschilderijen of kunstfoto’s via deKunstenaars.com

  1. Registreer jezelf gratis hier

  2. Richt je eigen galerie in

  3. Upload je afbeeldingen en laat ons ze beoordelen op geschiktheid

  4. Wij voegen de prijzen en materialen toe

  5. Promoot samen met ons je galerie

  6. Zie je verkopen stijgen

  7. No cure, no pay!

Donderdag avond heb ik mijn account aangemaakt en het gaat als volgt: Via de site maak je een gratis account aan. Als je eenmaal je account aangemaakt hebt maak je een eigen galerie aan. Voor de aanvraag van een eigen galerie moet je 3 van je eigen kunstwerken naar de site sturen. Zij beoordelen je kunstwerken. Als je kunstwerken zijn goedgekeurd dan kun je je eigen galerie openen en je kunstwerken verkopen.

De site geeft aan dat je kunstwerken binnen 24 uur worden beoordeeld, maar ik heb tot op het heden nog geen bericht ontvangen. wellicht duurt het door de feestdagen wat langer dan normaal. Als ik bericht heb ontvangen, dan laat ik het jullie weten.

Iets verkocht heb ik dus niet omdat ik nog geen goedkeuring heb om mijn eigen galerie te openen, maar wat wel leuk is om te zien is dit kleine overzichtje. Dit is een overzichtje wat je kunt verdienen met het verkopen van je kunst.

Klik op de afbeelding voor een groter formaat.

Klik op de afbeelding voor een groter formaat.

Oké de prijs van de kostprijs en de site worden erbij afgetrokken, maar het sowieso leuk om je kunstwerken te delen! Het verdienen met je kunstwerk is dan een leuke bijzaak, toch?

Ik vind het in ieder geval een leuk idee om kunst te delen en wacht in spanning af op de goedkeuring. Mocht je geinteresseerd zijn, dan kun je hier een kijkje nemen op de website en hier een account aanmaken.

Wat vinden jullie van dit concept, kende jullie dit al? Is het iets voor jou?

See you soon,

Isabel Cristina

10 responses to “Buy & Sell (your own) art!

  1. Heel erg leuk dat ze (beginnende) fotograven op deze manier een podium geven! Bedankt voor het delen. Dit lijkt mij echt wat voor mijn moeder, ze maakt prachtige natuurfoto’s.

    Ik ben erg benieuwd wat jij terug zal horen over jou ingestuurde exemplaren!

  2. Heel erg leuk! Je krijgt niet heel veel voor je werk maar toch leuk om mee te beginnen. Ik ga in ieder geval even kijken…

♡ E-mail adres wil not shown in comment

