The best of week #52 & #1

The best of
Wat waren de laatste weken van 2013 druk! De feestdagen, quality time met de familie, eten, eten, eten, appelflappen, cadeautjes geven en uitpakken maar helaas ook ziek zijn. Kijk je mee?

Afgelopen week was ik ziek en heb ik geen The best of week #52 gepost, vandaag dus een extra grote post! Enjoy! :-)

Afgelopen week 52 begon met het beginnen van een project, maar door de drukte kwam ik eigenlijk niet verder dan de spullen bij elkaar zoeken en mijn idee uitwerken.
Afgelopen week 52 begon met het beginnen van een project, maar door de drukte kwam ik eigenlijk niet verder dan de spullen bij elkaar zoeken en mijn idee uit te werken.
Superschattig pop-up kerstkaartje ontvangen! We hebben alleen geen idee wie wij mogen bedanken voor dit kaartje want er staat geen naam op...
Superschattig pop-up kerstkaartje ontvangen! We hebben alleen geen idee wie wij mogen bedanken voor dit kaartje want er staat geen naam op…
Kerstavond vierde ik met mijn ouders. We hebben met z'n 3en cadeautjes uitgepakt en genoten van al dit lekkers! Nom nom nom...
Kerstavond vierde ik met mijn ouders. We hebben met z’n 3en cadeautjes uitgepakt en genoten van al dit lekkers! Nom nom nom…
Mijn moeder maakte deze piggs in a blanket krans om mee te nemen naar opa. Ze waren heel lekker én heel makkelijk om te maken.
Mijn moeder maakte deze piggs in a blanket krans om mee te nemen naar opa op eerste kerstdag. Ze waren heel lekker én heel makkelijk om te maken.
Mijn moeder maakte deze poncho voor mijn nichtje. Die week ervoor had ze het koud en gaven wij onze fleece poncho. Hetzelfde model maar dan in het zwart. Ze vond de poncho zo leuk dat we er eentje hebben nagemaakt van een fleece dekentje. Dit was het resultaat.
Mijn moeder maakte deze fleece poncho voor mijn nichtje. Die week ervoor was ze op visite en had ze het koud. Wij gaven een fleece poncho. Hetzelfde model maar dan in het zwart. Ze vond de poncho zo leuk dat we er eentje hebben nagemaakt van een fleece dekentje. Dit is het resultaat.
Om het af te maken, maakte ik met mijn hotfix applicator een hartje van diamantjes.
Om het af te maken, maakte ik met mijn hotfix applicator een hartje van diamantjes. M’n nichtje was er héééél blij me en heeft de poncho nu elke avond aan. Altijd leuk om te horen! :D
Met kerstavond genieten van een lekker warme chocolademelk!
Met kerstavond genieten van een lekker warme chocolademelk!
All You Need is Love, dit kijk ik elk jaar! Ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe mensen verrast worden en blij zijn. Ik zou het aan de ene kant wel leuk vinden om mijn familie via deze weg weer te zien, maar.. dan kom ik op televisie. Dat is nou net wat ik niet zie zitten... moeilijk!
All You Need is Love, dit kijk ik elk jaar! Ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe mensen verrast worden en blij zijn. Ik zou het aan de ene kant wel leuk vinden om mijn familie via dit programma weer te zien, maar.. dan kom ik op televisie. Dat is nou net wat ik niet zie zitten… hahaha
Door die drukke avond was ik de Victoria Secret show vergeten, jammer want ik had dit ook wel willen zien...
Door die drukke avond was ik de Victoria Secret show vergeten, jammer want ik had dit graag wel willen zien…
Dit is een foto met een verhaal! Ik woon in een gebied waar ook veel buizerds wonen. (dat zijn roofvogels) Ik zie ze regelmatig boven weilanden zweven op zoek naar eten, of zitten op paaltjes langs de weg. Het zijn prachtige dieren en ik wil al heel lang een mooie foto maken, maar ik heb of mijn goede camera niet bij mij of hij is al weg voordat ik mijn telefoon heb gepakt. Deze buizerd zat op de lantarenpaal, op het moment dat mijn iPhone klik zei, vloog hij weg.... pestkop
Dit is een foto met een verhaal! Ik woon in een gebied waar ook veel buizerds wonen. (dat zijn roofvogels) Ik zie ze regelmatig boven weilanden zweven op zoek naar eten, of zitten op paaltjes langs de weg. Het zijn prachtige dieren en ik wil al heel lang een mooie foto maken, maar ik heb of mijn goede camera niet bij mij of hij is al weg voordat ik mijn camera heb gepakt. Toen mijn moeder en ik op eerste kerstdag onderweg waren naar opa zagen wij deze buizerd zitten op de lantarenpaal, een seconde voordat mijn camera klik deed, vloog hij weg…. pestkop
Mini gehakttaartjes, heerlijk!
Mini gehakttaartjes, heerlijk!
Dit zijn mijn nichtjes uit Colombia, links de dochter van mijn oudste zus en rechts de dochter van mijn oudste broer. Best grappig dat zij kerst in een korte broek en een ijsje vieren.
Dit zijn mijn nichtjes uit Colombia, links de dochter van mijn oudste zus en rechts de dochter van mijn oudste broer, oh ja en de kerstman. Best grappig dat zij kerst in een korte broek en een ijsje vieren. :D
Tijdens het diner van de tweede kerstdag werd ik steeds zieker. Ik kreeg last van mijn buik en was heel erg misselijk. 3e kerstdag was ik nog steeds niet lekker en heb ik de hele dag op de bank gezeten en naar de notenkraker gekeken. Ik kan het zelf absoluut niet, maar ik vind het zo mooi om te zien!
Tijdens het diner van de tweede kerstdag werd ik steeds zieker. Ik kreeg last van mijn buik en was heel erg misselijk. 3e kerstdag was ik nog steeds niet lekker en heb ik de hele dag op de bank gezeten en naar de notenkraker gekeken. Ik kan het zelf absoluut niet, maar ik vind het zo mooi om te zien!
Gelukkig ging het steeds beter. Dit nootjes-chocolade pakket zag er zo lekker uit! (dat was het ook! ;-) )
Gelukkig ging het steeds beter met me! Dit nootjes-chocolade pakket zagen mijn moeder en ik bij de Lidl liggen. Het zag er zo lekker uit! (dat was het ook! ;-) )
Oudejaarsdag maakte mijn moeder appelflapjes, ze roken en waren heerlijk! Alweer voelde ik mij niet lekker, ik was  kennelijk nog steeds niet opgeknapt. :-(
Oudejaarsdag maakte mijn moeder appelflapjes, ze roken en waren heerlijk! Helaas voelde ik mij alweer niet lekker, ik was kennelijk nog steeds niet opgeknapt. :-(
Overdag op oudejaarsdag had ik afgesproken met een vriend. Hij was jarig en zouden het samen vieren. We hebben het helaas moeten uitstellen omdat ook hij ziek was. Nu vraagt hij al een week wat er in het cadeautje zit. :D
Overdag op oudejaarsdag had ik afgesproken met een vriend. Hij was jarig en we zouden het samen vieren. We hebben het helaas moeten uitstellen omdat niet alleen ik nog ziek was maar  ook hij ziek was. Deze foto stuurde ik via de whatsapp, hij vraagt nu al een week wat erin zit haha.
Met oud en nieuw bleef ik thuis en probeerde ik foto's te maken van het vuurwerk... maar dat viel niet mee haha Doordat ik de foto's binnen maakte had ik veel last van de weerkaatsing van het verlichting in huis.
Met oud en nieuw bleef ik thuis en probeerde ik foto’s te maken van het vuurwerk… maar dat viel niet mee haha. Doordat ik de foto’s binnen maakte had ik veel last van de weerkaatsing van het verlichting in huis.
Dit lieve berichtje stuurde mijn oudste zus uit Colombia. "Mijn kleine zus", "Je bent mijn beste vriendin" Zo lief!
Dit lieve berichtje stuurde mijn oudste zus uit Colombia. “Mijn kleine zus”, “Je bent mijn beste vriendin” Zo lief!
De eerste aflevering van wie is de mol! Spannend, tot nu toe heb ik het altijd mis gehad haha. Wie denk jij dat de mol is?
De eerste aflevering van wie is de mol! Spannend, tot nu toe heb ik het altijd mis gehad haha. Wie denk jij dat de mol is?
De laatste keer genieten van de kerstboom..
De laatste keer genieten van de kerstboom..
Jeeej mijn bestelling kwam binnen. Altijd leuk om te shoppen met de sale. Gelukkig paste alles én vond ik alles leuk! :D
Jeeej mijn bestelling kwam binnen. Altijd leuk om te shoppen met de sale. Gelukkig paste alles én vond ik alles leuk! :D
Kunnen jullie nog herinneren dat ik via de Glamour een mini lipstick kon aanvragen?
Kunnen jullie nog herinneren dat ik via de Glamour een mini lipstick kon aanvragen? Dit is hem!
Prachtige kleuren, ik kan niet wachten om ze te proberen!
Prachtige kleuren, ik kan niet wachten om ze te proberen!
Gister ontving mijn moeder haar bestelling die ze online had gedaan. We hebben samen ontzettend hard moeten lachen om de "Tips voor extra uitpakpret".
Gister ontving mijn moeder haar bestelling die ze online had gedaan. We hebben samen ontzettend hard moeten lachen om de “Tips voor extra uitpakpret”. Hahaha
Gister ontving ik een mailtje met het goede bericht dat mijn foto's zijn goedgekeurd! Yeahh, nu kan ik mijn eigen galerie inrichten. Klik hier om het artikel te lezen.
Gister ontving ik een mailtje met het goede bericht dat mijn foto’s zijn goedgekeurd! Yeahh, nu kan ik mijn eigen galerie inrichten. Klik hier om het artikel te lezen.
Vandaag zie ik er denk ik net zo uit, de laatste dag van de eerste week van 2014. :D Straks  kom die jarige vriend, krijgt hij eindelijk zijn cadeautje en gaan we lekker films kijken.
Vandaag zie ik er net zo uit, de laatste dag van de eerste week van 2014. :D Straks komt die jarige vriend, krijgt hij eindelijk zijn cadeautje en gaan we samen lekker films kijken.

Alvast een fijne zondag! Wat ga jij vandaag allemaal doen?

See you soon,

Isabel Cristina

14 responses to “The best of week #52 & #1

  1. Hele leuke foto’s! En bedankt voor je blog over dekunstenaar.nl. ik heb me ook aangemeld en ben ook toegelaten !

  2. Ondanks dat je ziek was heb je best een leuke week gehad! Wat een mooie nichtjes heb je en wat lief dat berichtje van je zus! Die poncho ziet er heerlijk comfortabel uit en … wat zit er nou in het pakje voor je vriend? :)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

