Colombia in pictures #1 Paradise

Colombia1560kopie
Witte bountystranden, flamingo’s langs het zwembad, clownvisjes in de zee, helder blauw water en pelikanen op het strand. Wist jij dat Colombia zo mooi kon zijn? Ik laat het je graag zien!

Colombia is een prachtig land! Veel mensen weten niet dat Colombia zo mooi is, daarom laat ik het je graag zien in dit artikel.

In dit artikel laat ik je de stranden van Cartagena zien. Cartagena ligt in het noorden van Colombia aan de Caribische zee. Dit is één van de plaatsen die ik heb bezocht in mijn rootsreis.

Cartagena map

Op het strand van Cartagena stonden heel veel bootjes met vissers. Zij verkochten hun vers gevangen vis aan de lokale bevolking.
Op het strand van Cartagena stonden heel veel bootjes met vissers. Zij verkochten hun vers gevangen vis aan de lokale bevolking.

Cartagena Pelicans

Met een bootje werden wij naar het eilandje Islas de Rosaria gebracht. We kregen ook allemaal een zwemvest aan met mijn naam erop, hoe leuk is dat!
Met een bootje werden wij naar verschillende eilandjes gebracht genaamd Islas de Rosaria. We kregen ook allemaal een zwemvest aan met mijn naam erop, hoe leuk is dat!
Op het eerste eilandje liepen de flamingo's langs het zwembad
Op het eerste eilandje liepen de flamingo’s langs het zwembad, prachtige beesten en zo dichtbij! Ook had je de mogelijkheid om te snorkelen tussen de clownvisjes maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan omdat ik al heel erg was verbrand en geen t-shirt meehad.

Afbeelding 2546
Best wel grappig, de eerste keer dat ik verbrandde was in Colombia (19 jaar). Ik was nog nooit in mijn leven verbrand en wist ik dus in eerste instantie niet waarom ik zo’n pijn had. Ik wist niet hoe verbrand zijn voelde haha. Helaas heb ik daardoor wel het snorkelen moeten missen.

Onderweg naar het tweede vanuit de boot
Onderweg naar het tweede eilandje vanuit de boot, inclusief spetter op mijn lens ;-)
Het verschil tussen arm en rijk is erg groot.
Het verschil tussen arm en rijk is erg groot.
Colombiaanse vlag

Colombiaanse vlag

Visser

Visser

Prachtig huis! Hier zou ik wel willen wonen... Toch ben ik erg ben benieuwd hoe ze al die spullen daar hebben gekregen...
Prachtig huis! Hier zou ik wel willen wonen! 
....en toen kwamen we met dat bootje aan op een bounty eiland
….en toen kwamen we met dit bootje aan op het bounty eiland
Prachtig dit! <3
Prachtig dit! <3
Aan het eind van de middag gingen we eten op het strandje
Aan het eind van de middag gingen we eten op het strandje. Je kon kiezen uit vis of kip, mijn keus was snel gemaakt, het werd kip!

Ik hoop dat je het leuk vond, binnenkort komt er een nieuw artikel met foto’s uit Colombia.

Wisten jullie dat Colombia zulke mooie stranden heeft?

See you soon!

Isabel Cristina

26 responses to “Colombia in pictures #1 Paradise

  1. Oohh wat prachtig daar! Die vis… ik was ook voor de kip gegaan, haha. Als jij nou op dat ene eilandje gaat wonen komen wij als volgers gezellig bij je logeren, hoe leuk ik dat!?! ;)

  2. Ik heb nooit echt nagedacht over hoe Colombia eruit zag, maar het is zeker een mooi land! Lekker warm ook denk ik.

  3. Prachtige foto’s, het ziet er echt tof uit! Ik had er nooit zoveel over gehoord en niet verwacht dat het er zo uit zou zien, haha.

    Xjes Femke

  4. Wauw, wat een prachtige foto’s! Ik zou nog zoveel van de wereld willen zien, en zoveel landen willen bezoeken! Zo ook als ik deze foto’s zie, dan zou ik graag naar Colombia willen gaan :-)

  5. Prachtige foto’s, ik had wel verwacht dat Colombia mooi moest zijn, maar ik had geen idee dat het bounty eiland gevoel zo hoog was :)

    • De stad Cartagena in Colombia, is een veel bezochte vakantiebestemming door Amerikanen. Het is niet verstandig om in de avond met sieraden om op straat te lopen, maar dat heb je wel in meer steden op de wereld, toch? ;-) Ik heb het echt heel leuk gehad en mij geen enkel moment onveilig gevoeld.

♡ E-mail adres wil not shown in comment

