The best of week #2

The best of week 2De tweede week van 2014 is alweer bijna om, wat gaat de tijd snel! Deze week stond in het teken van Sale shoppen, leuke items scoren, en het afmaken van mijn project!

Deze kaarsjes kwam ik tegen bij de Big Bazaar voor maar €0,49! Superleuk prijsje! Ik koos voor de geur Soft Vanilla. Ik ben gek op vanille en...
Deze kaarsjes kwam ik tegen bij de Big Bazaar voor maar €0,49! Superleuk prijsje! Ik koos voor de geur Soft Vanilla. Ik ben gek op vanille en…

....ze paste heel goed bij de Bolsius kaarsen die ik voor de kerst kreeg.
….ze paste heel goed bij de Bolsius kaarsen die ik voor de kerst kreeg. :D Mocht je geinteresseerd zijn in deze kleine kaarsjes, er zijn ook andere geurtjes en kleurtjes!

De H&M gids viel op de mat! Ik had mij eigenlijk voorgenomen om de komende maanden niets te kopen, want ik wil namelijk een beetje sparen!
De H&M gids viel op de mat! Ik had mij eigenlijk voorgenomen om de komende maanden niets te kopen, want ik wil namelijk weer een beetje sparen!

Ik ben geen zomerliefhebber, maar ik kreeg best wel zin in de zomer na het zien van deze foto!
Ik ben geen zomerliefhebber, maar ik kreeg best wel zin in de zomer na het zien van deze foto!

Deze gympjes, je moet er van houden. Ik vind ze echt leuk! Gewoon leuk voor erbij.
Deze gympjes, je moet er van houden. Ik vind ze echt leuk! Gewoon leuk voor erbij.
Basics, ik hou echt van shirts. Meestal combineer ik basic shirts met grote of lange kettingen, sjaaltjes of een broche. Deze basics zijn helemaal mijn ding, vooral die prijsjes vind ik erg fijn! :D

Basics, ik hou echt van shirts. Meestal combineer ik basic shirts met grote of lange kettingen, sjaaltjes of een broche. Deze basics zijn helemaal mijn ding, vooral die prijsjes vind ik erg fijn! :D

Een nieuwe kolsjaal, gekregen van mijn moeder. Ik ben er echt verliefd op, de kleur vind ik heel mooi én hijs SUPERzacht! €2,50 bij de Primark.
Een nieuwe kolsjaal, gekregen van mijn moeder. Ik ben er echt verliefd op, de kleur vind ik heel mooi én hijs SUPERzacht! €2,50 bij de Primark.

Super, super, super ZACHT!
Super, super, super ZACHT!

Deze foto kwam ik tegen op het internet... Je moet even letten op de vrouw met het paarse hemdje aan... ;-)
Deze foto kwam ik tegen op het internet…  haha

Afgelopen week werd het opeens heel slecht weer. Mijn goede camera lag natuurlijk weer boven, maar toch een foto van deze mooie lucht!
Afgelopen week werd het opeens heel slecht weer. Mijn goede camera lag natuurlijk weer in een andere kamer, maar ik heb er toch een foto van kunnen maken! 10 tellen later was het weg, best mazzel dus!
Afgelopen week moest de auto van mijn opa naar de garage, omdat ze geen vervangende auto hadden zou hij een fiets krijgen. Mijn moeder en ik zagen dat niet helemaal zitten en besloten we hem op te halen en zijn we naar een winkelcentrum in de buurt gegaan. Omdat het best lang duurde, namen we maar nog een koffie..
Afgelopen week moest de auto van mijn opa naar de garage, omdat ze geen vervangende auto hadden zou hij een fiets krijgen. Mijn moeder en ik zagen dat niet helemaal zitten en besloten we hem op te halen en zijn we naar een winkelcentrum in de buurt gegaan. Omdat het best lang duurde, namen we maar nog een koffie..
In het winkelcentrum met mijn opa zag ik bij de AMBW winkel deze laarzen staan. Ik vind ze leuk en ze zijn echt héél erg comfortabel! Het zijn eigenlijk net slofjes! Omdat ik niet kon kiezen heb ik ze uiteindelijk niet genomen. Mocht ik mij nog bedenken, dan hoop ik dat maat 37 er volgende keer nog is haha... Tja en anders, zijn ze niet voor mij bestemd!
In het winkelcentrum met mijn moeder en opa zag ik bij de AMBW winkel deze laarzen staan. Ik vind ze leuk en ze zijn echt héél erg comfortabel! Het zijn eigenlijk buiten slofjes! Omdat ik niet kon kiezen heb ik ze uiteindelijk niet genomen. Mocht ik mij nog bedenken, dan hoop ik dat maat 37 er volgende keer nog is haha… Tja en anders, zijn ze niet voor mij bestemd!

Leukste uitspraak van de week:
Opa: “Kijk daar kan je donker kebab kopen!” (döner)

Deze ONLY trui kocht ik wel. De trui was afgeprijsd voor €10,-, kon ik niet laten liggen!

Deze ONLY trui kocht ik wel. De trui was afgeprijsd voor €10,-, kon ik niet laten liggen!

Het leukste nieuws van de week!
Het leukste nieuws van deze week! Zaterdag kreeg ik een mailtje van Saskia van I Live For My Dreams, ik had de Printic winactie gewonnen! Echt superleuk! Ik mag 8 foto’s uitkiezen die op Polaroids worden geprint, hoe leuk is dat! Ik ben van plan om hiervoor de foto’s van de ontmoeting met mijn familie in Colombia te gebruiken. In totaal heb ik meer dan 4.000 foto’s van mijn reis naar Colombia. Dat wordt dus lekker herinneringen ophalen en de leukste foto’s selecteren. Heel erg bedankt Saskia! (Zodra ik de Poaroids binnen heb maak ik er een mooi artikel van!)

 

Vandaag ga ik lekker relaxen in mijn "Kleefbroek"!

Haha, vandaag ga ik niet relaxen in mijn legging maar in mijn “Kleefbroek”! :D

 

Hoe was jullie week, gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?

Happy sunday!

Isabel Cristina

 

19 responses to “The best of week #2

  1. Erg leuke foto’s! Vooral die meme van Robert Buckley, zou ook wel mijn reactie zijn als ik hem zo zou tegenkomen ;)
    x

  2. Heerlijk relaxen in je kleefbroek! haha
    Gefeliciteerd met je winactie en je scoorde leuke items.
    Ik heb de H&M inmiddels ook al doorgebladerd en ik werd er heel vrolijk van, fijne nieuwe shirtjes, rokken, truien, blazers! :)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

