The best of week #3

The best of week 2De weken vliegen voorbij we zitten alweer bijna in week 4. Deze week bestond uit gezond eten, een hoop foto’s maken en een hoop lieve berichtjes! /Time flies! We’re almost in week 4. This week a healty week, I took a lot of pictures and received a lot of sweet messages.

Als eerste, heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes over dit hoesje! / Thank you for all sweet messages for this phone sleeve!
Als eerste, heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes over het artikel van dit hoesje! / Thank you for all sweet messages for this phone sleeve!
Vorige week zondag was ik 1 van de 4 favorieten bij de Linkparty van Lifebyrosie. Superleuk! Kennen jullie haar blog al? /Last sunday I was one of the 4 favorites from Lifebyrose! Supersweet!
Vorige week zondag was ik 1 van de 4 favorieten bij de Linkparty van Lifebyrosie. Superleuk! Kennen jullie haar blog al? /Last sunday I was one of the 4 favorites from Lifebyrosie! Super! Do you know her blog?
De week begon goed, het was alleen een hélé zure appel.. /Start of a healty week!
De week begon goed, het was alleen een hélé zure appel.. /Start of a healty week!
Met een leernaald weer in mijn vinger gestoken, auw!! /Stabbed with a leatherneedle in my finger.. auw..
Met een leernaald weer in mijn vinger gestoken, auw!! /Stabbed with a leatherneedle in my finger.. auw..
Dinsdag opa dag, ik vond dit in de kast. Iemand enig idee wat het is? /Tuesday grandpa-day. I found this thing, anyone a idea what this is?
Dinsdag opa dag, ik vond dit in de kast. Iemand enig idee wat het is? /Tuesday grandpa-day. I found this thing, does anyone know what this is?
Printic downloaden, op mijn  iPad vond hij hem niet maar wel op mijn iPhone. Gelukkig maar! /
Printic downloaden, op mijn iPad vond hij hem niet maar wel op mijn iPhone. Gelukkig maar! /Couldn’t find printic on my iPad but I did on my iPhone! Yeah!
Favoriete maaltijd! /Favourite meal!
Favoriete maaltijd! /Favourite meal!
Blij met het resultaat van de foto's die ik die dag had gemaakt. /Happy with the photo's I took earlier that day.
Blij met het resultaat van de foto’s die ik die dag had gemaakt. /Happy with the photo’s I took earlier that day.
Deze foto vind ik echt mooi, deze zit in mijn nieuwe banner, maar paste niet helemaal. Dus bij deze helemaal ;-) /
Deze foto vind ik echt mooi, deze zit in mijn nieuwe header, maar paste niet helemaal. Dus bij deze helemaal ;-) /I love this picture. this picture is in my new header but it diddn’t fit.. So this is the full size picture ;-)
Een andere decoratie foto. /Another decoration picture.
Een andere decoratie foto. /Another decoration picture.

# TreatYoself ;-)

# TreatYoself ;-)

Vakantie kwartet met mijn oppaskindjes... Had meteen zin om op vakantie te gaan! /
Vakantie kwartet met mijn oppaskindjes… Had meteen zin om op vakantie te gaan! /Holiday quartets with the children during babysitting.
Gym at home!
Gym at home!
Vandaag ga op zoek naar nieuwe kapsels,
Binnenkort ga ik mijn haar knippen dus zocht wat inspiratie… Dit was niet echt de inspiratie die ik zocht… haha /Soon I will have a new haircut so I was searching for some hair inspiration… But this was not really the inspiration I was looking for… haha

Hoe was jullie week?

See you soon!

Isabel Cristina

22 responses to “The best of week #3

  1. Dat telefoonhoesje blijf ik echt heel mooi vinden! :) En die laatste foto vind ik wel heel grappig, kan me alleen wel voorstellen dat dat niet de inspiratie was die je zocht haha.

  2. Die decoratie foto in het donker is heel mooi. Geen idee wat dat chinese(?) potje uit je opa’s kast is. Leuk weekje wel :)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

