Celebrating my adoption day!

cc4nsbgqHet is feest! Morgen, 23 Januari ben ik 23 jaar geleden geadopteerd! 23 jaar, wat gaat de tijd snel. Tijd om even stil te staan om te waarderen wat mijn ouders allemaal voor mij hebben gedaan! /It’s a celabration! Tomorrow januari 23th, I am adopted 23 years ago. 23 years, time flies! Time to think and appriciate the things my parents did for me!

23 jaar geleden, als kleine baby van 8 maanden zag ik voor de eerste keer mijn ouders. Helaas kan ik mij er niks van herinneren, maar heb ik natuurlijk wel héél veel leuke foto’s én hoop leuke, mooie en grappige herinneringen van de afgelopen 23 jaar! /23 years ago, as a  little baby of 8 months I saw my parents for the first time. Unfortunately I can’t remember anything of that day but I have a lot lovely pictures and great, beautiful and funny moments of the past 23 years!

Some moments I appreciate

* Toen mijn ouders mee Moesten huppelen als we in de stad liepen. Vond ik leuk en gezellig! (Lees: Halve stad!)
/When my parents had to skip hop with me when we walked in the city. I liked to skip hop! (skip hop half way trough the city!)

* Wanneer mijn moeder op hete zomerdagen het zwembadje in de tuin al klaar had staan als ik uit school kwam.
/Those times when my mom already put up the little swimming pool in the yard when I came home from school. On hot summerdays!

* Wanneer mijn vader mij altijd ophaalde wanneer ik naar een (school) disco’s was geweest.
/When my dad always picked me up from (school) disco’s.

* Al die jaren dat mijn moeder verkleedkleren maakte.
/All those dress-up clothes my mom made.

* Die ene keer dat mijn vader 30 km voor me reed omdat de schoenen die ik wilde alleen in die winkel waren.
/That time my dad drove 30 km to get the shoes I wanted. The shoes were only for sale in that store.

* Al die keren dat mijn moeder mij zo vertroetelde als ik weer ziek was.
/ All those times my mom lovingly took care of me when I was sick again.

* Die keren dat mijn vader voorlas, hij dat met grappige stemmetjes deed omdat mijn zus en ik die verschillende stemmen zo leuk vonden.
/ Those times when my dad was reading  bedtimestories with funny voices, because my sister and me liked those funny, different voices.

Partypic from me... Behind the balloons! ;-)

Partypic of me… ;-)

Wat is jouw leukste herinnering aan jouw ouders? /What is your best memory of your parents?

See you soon,

Isabel Cristina

20 responses to “Celebrating my adoption day!

  1. Awh super leuk om te lezen :D, ik wens je alvast een hele fijne verjaardag en sweet 23!!, ik heb helaas niet zoveel herinnering met me ouders ze waren allebei nog tieners toen ze mij kregen haha, dus was bij me oma opgevoed, maar de leukste is toch paar jaar gelden dat ik wezen stappen was met hun ze zijn nu ouder en heb nog zusje en broertjes nu :P

  2. Gefeliciteerd!
    Ik lees er steeds meer over via jou blog, maar ik blijf een adoptie nog steeds zoo bijzonder vinden! Ik ben heel erg blij voor jou dat je zulke fijne, lieve ouders hebt getroffen ;-)

    Maak er een mooi feestje van!

  3. ahhh, wat een lieve post! Gefeliciteerd met 23 jaar een gezin zijn! Ik hoop dat er nog heeeeeeel veel jaren bij komen! :)

  4. Mijn leukste herinneringen zijn aan watergevechten in de tuin als het heet was, met emmers, supersoakers, de tuinslang. Uiteindelijk gingen we altijd allemaal op mijn vader die dan in de schuur ging verstoppen. Good times :)

  5. Wat een ontzettend lieve post is dit zeg! Ik waardeer alles wat mijn ouders voor me doen en kan ze daar nooit genoeg voor bedanken denk ik.

♡ E-mail adres wil not shown in comment

