My Printic photo’s!

Van links naar rechts: -
Een aantal weken geleden kreeg ik te horen dat ik de Printic winactie had gewonnen bij Iliveformydreams, superleuk! Vorige week maakte ik een selectie van 8 foto’s uit 4.000 foto’s van Colombia en gister vielen ze op de mat, kijk je mee?

Dit envelopje lag gistermiddag op de deurmat, helemaal vanuit Parijs!

Dit envelopje lag gistermiddag op de deurmat, helemaal vanuit Parijs!

...en daar zat dit kleine oranje envelopje in! Superschattig!

…en daar zat dit kleine oranje envelopje in! Superschattig!

Eerste foto.. Dit is mijn nichtje, de dochter van mijn oudste zus.

Eerste foto.. Dit is mijn nichtje, de dochter van mijn oudste zus.

Mijn nichtjes.

Mijn nichtjes.

Ik had geen betere plek kunnen bedenken dan mijn foto standaard van Riviera Maison, want het zijn de beste memories!

Ik had geen betere plek kunnen bedenken dan mijn foto standaard van Riviera Maison, want deze foto’s zijn mijn mooiste memories!

DSC_0937

Van links naar rechts: -

Van links naar rechts:1. Mijn 4 broers op leeftijd naast elkaar.
2. Mijn biologische moeder en ik, wat een lengteverschil hè! Ze is 1,44 m, stuk kleiner dan ik. :-)
3. Mijn nichtje en ik.
4. Mijn nichtje op de dag van haar doop.
5. Links de dochter van mijn oudste broer en rechts de dochter van mijn oudste zus.
6. Mijn gecensureerde vader en ik
7. Mijn oudste zus en ik
8. De 4 zussen op leeftijd naast elkaar. Op deze foto ben ik in het zwart, ook hier kun je goed zien dat ik de langste ben. Ik heb mij nog nooit zo lang gevoeld als hier, haha. In Nederland ben ik met mijn 1.63 m. altijd één van de kleinste.

De service van Printic vind ik erg fijn. Op donderdag 16 Januari bestelde ik mijn 8 foto’s, dezelfde dag kreeg ik meteen een mail terug dat ze mijn foto’s aan het printen waren. Op maandag 20 januari kreeg ik een mailtje dat mijn foto’s waren verzonden, en gister kreeg ik ze binnen, jeej! Dat allemaal in een week vanuit Parijs, vind ik dat best snel, want er zit ook een weekend tussen. Mocht je ook geinteresseerd zijn, dan kun je de app downloaden en beginnen met foto’s selecteren, good luck!

Ik vind de foto’s echt heel leuk en wil hierbij Saskia van Iliveformydreams nog een keer bedanken!

See you soon!

Isabel Cristina

17 responses to “My Printic photo’s!

  1. Wat een leuk blogje en super fijn dat je er zo blij mee bent. Je hebt mooie foto’s uitgekozen. En graag gedaan ;)

    Fijn weekend!

  2. Mooie foto’s! En leuk dat je je mooiste foto’s met herinneringen gekozen hebt en ik herken het om je altijd klein te voelen, ik ben maar 1.58, ik heb me nog nooit groot gevoeld haha!

    • Haha, dat moet je zeker eens naar een werelddeel te gaan waar het bevolking veel kleiner is. Best grappig om mee te maken, omdat je altijd het tegenovergestelde gewend bent haha.

♡ E-mail adres wil not shown in comment

