The Best Of Week #4

The best of week 4kopieDeze week begon goed, vorig weekend kreeg ik te horen dat ik een héél leuk DM pakket had gewonnen op Littlewonderworld. Ook heb ik sinds deze week een nieuwe liefde! Kijk je mee?

Niet Blue Monday maar Gray Tuesday...
Niet Blue Monday maar Gray Tuesday… Regen, mist en wind.. bah!
Mijn opa had een DVD-box gewonnen bij de postcodeloterij. Vorige week mocht ik helpen met het uitzoeken van een DVD-box, het werd Egypte! Toen hij afgelopen week werd bezorgd
Mijn opa had een DVD-box gewonnen bij de postcodeloterij. Vorige week mocht ik helpen met het uitzoeken van een DVD-box, het werd Egypte! Bij een box had ik iets anders in gedahten, maar ik ga niet klagen! We hebben 300 minuten over Egypte! :D
Toen ik dinsdag thuis kwam was het pakket van Littlewonderworld al bezorgd. Ziet het er niet heel schattig uit? :D
Toen ik dinsdag thuis kwam was het pakket van Littlewonderworld al bezorgd. Ziet het er niet heel schattig uit!! :D Kennen jullie hun blog al?
Alle DM producten zaten in dit kleine zacht roze doosje, volgens mij is het doosje van Glossybox, maar dat weet ik niet zeker.
Alle DM producten zaten in dit kleine zacht roze doosje.
Een schattig kaartje met een lief berichtje.
Een schattig kaartje met een lief berichtje.
Bodylotion, douchegel, babylips, haarmasker, nagellak, badzout, ampullen en een gezichtsmasker.
Bodylotion, douchegel, babylips, haarmasker, nagellak, badzout, ampullen en een gezichtsmasker.

DSC_0888

Mooi vrolijk kleurtje!
Mooi vrolijk kleurtje!
Dit is m'n nieuwe liefde! Ik had er al veel over gehoord, maar was er tot nu toe
Dit is m’n nieuwe liefde! Ik had er al veel over gehoord, maar ik had hem tot nu toe nog niet getest. Ik vind hem hééél fijn! Mijn lippen voelen zacht aan, zonder plak!
Youtube werkte niet mee, Ik wilde het liedje "Love on top" luisteren maar ik kreeg "All the single ladies" te horen..
Youtube werkte niet mee, Ik wilde het liedje “Love on top” luisteren maar ik kreeg “All the single ladies” te horen..
Mentos kauwgom is mijn favoriete kauwgom. Toen mijn moede ze zag liggen wilde ze een potje voor mij meenemen maar wist niet meer welke smaak ik wilde. Ze stuurde deze foto met de vraag welke ik wilde.
Mentos kauwgom is mijn favoriete kauwgom. Toen mijn moede ze zag liggen wilde ze een potje voor mij meenemen maar wist niet meer welke smaak ik wilde. Ze stuurde deze foto met de vraag welke ik wilde. Mijn antwoord was “Die met 100 erop” Ik denk dat ik nog niet helemaal wakker was.. haha
Het irritante aan als je met je vinger de verkeerde letter aantikt en het niet doorhebt.. Dan krijg je hele rare zinnen..
Het irritante aan als je met je vinger de verkeerde letter aantikt en het niet doorhebt.. Dan krijg je hele rare zinnen..
Fijne zondag allemaal!
Fijne zondag allemaal!

Hoe was jullie week?

See you soon!

Isabel Cristina

 

16 responses to “The Best Of Week #4

  1. Leuk weekoverzichtje :-) Volgens mij ga je veel plezier beleven aan die DVD box! I love Egypt. Ik denk dat ik in een vorig leven een Egyptenaar was, die cultuur boeit mij zo erg.

  2. Hihi, weer zo’n leuk weekje voorbij. Veel plezier met het likken van je kamer lomende week…hahahahaha! Nice sunday :)

♡ E-mail adres wil not shown in comment

