5 Lovely DIY Flowers

frontBloemen fleuren je kamer op, helaas zijn gaan echte bloemen niet lang mee en zijn mooie kunstbloemen vrij duur. In dit artikel laat ik je een aantal ideetjes zien hoe je je eigen bloemen kunt maken.

Bloemen maken mij vrolijk, helaas heb ik geen groene vingers en krijg ik van de meeste bloemen hoofdpijn door allergiën. Toen ik van de week bij de action was zag ik hele leuke kunstbloemen, maar er lagen nog maar 2 bloemetjes. Een boeketje zou ik er niet van kunnen maken. Helaas!

Ik kon die bloemen niet uit mijn hoofd zetten en begon naar andere kunstbloemen te zoeken. Het is alweer februari en de lente met bloemen komen er weer aan, dus ook in mijn huis decoratie. Yay! Op het internet kwam ik héél veel leuke Bloemen DIY’s tegen die ik graag met je wil delen!

Voor uitleg van de DIY, klik op de foto’s! Enjoy!

Rose DIY

Deze Roos vind ik écht mooi. Ik zou deze roos iets kleiner maken en ongeveer 10 stuks, zodat je er een boeketje van kunt maken.
Deze Roos vind ik écht mooi, hij lijkt bijna echt! Ik zou deze roos iets kleiner maken en ongeveer 10 stuks, zodat je er een boeketje van kunt maken.

.

Met deze DIY kun verschillende bloemetjes maken. Het idee om één bloemetje in een klein vaasje te zetten vind ik ook een leuk idee!
Met deze DIY kun verschillende bloemetjes maken. Het idee om één bloemetje in een klein vaasje te zetten vind ik ook een erg leuk idee!

.

Craftberry bush

Net als de eerste DIY is dit een roosje, maar op een hele andere manier gemaakt.
Net als de eerste DIY is dit een roosje, maar op een hele andere manier gemaakt. Wel iets meer werk, maar heel mooi!

.

corn husk flower

Deze bloem is gemaakt van Corn husk, bladeren van een mais kolf.
Deze bloem is gemaakt van Corn husk, bladeren van een mais kolf. Ik heb zelf geen mais kolf bladeren maar wel papier, het patroontje van de bloem kun je natuurlijk ook met (crepe) papier maken.

.

Paper flower DIY

Deze bloem is gemaakt van patroonpapier. Patroonpapier is erg dun en best duur, dus ik zou hiervoor een krant gebruiken. Ik vind het een leuk effect.
Deze bloem is gemaakt van patroonpapier. Patroonpapier is erg dun en best duur, dus ik zou hiervoor een krant gebruiken. Ik vind het een leuk effect.

Mijn favoriete bloemetjes zijn 1 en 3, maar het zijn allemaal erg leuke ideetjes en ook best makkelijk te maken. toch?

Wat vind jij van kunstbloemen?

See you soon,

Isabel Cristina

20 responses to “5 Lovely DIY Flowers

  1. Wat superleuk! Ik denk dat nepbloemen voor ons wel een oplossing zijn; we vergeten vaak om echte bloemen water te geven, zo slecht!

  2. Jaaaa!

    Voor iemand die genadeloos alle levende planten vernietigt is dit perfect!
    Binnenkort eens een knutselmiddagje doen en de huiskamer ermee opfleuren!

  3. Jeee wat een gave bloemen! Heel erg mooi en je kan sommige haast niet van echt onderscheiden. En een voordeel is inderdaad dat ze erg lang mooi blijven!

    Ik ben in twee paars,roze achtige smalle hoge vaasjes twee nep bloemen staan, wel van goede kwaliteit. Na lang zoeken kom je soms echt wat moois tegen :)

  4. Dit vind ik echt geweldig :D Ik weet nu al wat ik ga doen op de eerstvolgende regenachtige zondag ^^ Bedankt voor de inspiratie! ^^

  5. Wat een leuke ideetjes!
    En hele mooie foto’s! Deze projecten zijn perfect voor een regenachtige zaterdag middag ;)

    Groetjes,
    Julia

♡ E-mail adres wil not shown in comment

