The best of week #5

DSC_00611Op zoek naar de Catrice blush die uit het assortiment gaat, een poging tot tekenen, mama’s lasagne en via een sms te horen krijgen dat je de UK jackpot van 2.500.000,- pond hebt gewonnen.

Mijn favoriete Blush 06 Rosewood van Catrice gaat uit het assortiment, maar ik kon hem helaas niet vinden
Mijn favoriete Blush 06 Rosewood Forest van Catrice gaat uit het assortiment, maar ik kon hem helaas niet meer in de winkel vinden.. Just my luck..
Deze mono oogschaduws had ik wel gekocht 1 Oops nud did it again en Oh, it's toffeeful voor de helft van de prijs.
Deze mono oogschaduws had ik wel gekocht 1 Oops nud did it again en Oh, it’s toffeeful. Die laatste had ik voor de helft want die gaat ook uit het assortiment!
Op internet zag ik deze video van Zyra Bañez, zij tekent prachtige tekeningen. Ik vond ze zo mooi dat ik er ook één wilde maken.
Op internet zag ik deze video van Zyra Bañez, zij tekent prachtige tekeningen. Ik vond ze zo mooi dat ik er ook één wilde maken. Mijn laatste keer tekenen was ruim 10 jaar geleden op school dus ik was benieuwd…
Mijn eerste poging was in Adobe Ilustrator, maar dat was niet echt een succes... Had ik toch maar naar m'n moeder geluisterd, die zei al dat ik met potlood en papier aan de slag moest gaan... haha
Mijn eerste poging was in Adobe Ilustrator, maar dat was niet echt een succes… Had ik toch maar naar m’n moeder geluisterd, die zei al dat ik met potlood en papier aan de slag moest gaan… haha (Deze schets wilde ik nog aanpassen tijdens het kleuren, met diepte, maar daar ben ik nog niet aan toegekomen)
....Mijn tweede poging ging was wel met potlood en papier en ging een stuk beter. Ok, ze is kaal..
….Mijn tweede poging was wel met potlood en papier en ging een stuk beter. Ok, ze is kaal.. maar het resultaat is wel beter dan de eerste.
Heerlijke koekjes van de Lidl, kennen jullie die al?
Heerlijke koekjes van de Lidl, kennen jullie die al?
Deze schuimende reinigingsgel kocht ik laatst bij de action voor €2,60. Ik vind hem heel fijn, ik gebruik hem in combinatie met mijn nieuwe Babor cleansing borsteltje waar ik laatst over schreef.
Deze schuimende reinigingsgel kocht ik laatst bij de action voor €2,60. Ik vind hem heel fijn, ik gebruik hem in combinatie met mijn nieuwe Babor cleansing borsteltje waar ik laatst over schreef.
Op internet deed ik een IQ test. Ik kwam uit op een IQ van 140 uit, wauw! Benieuwd wat jouw score is? klik dan hier.
Op internet deed ik een IQ test. Ik kwam uit op een IQ van 140, wauw! Benieuwd wat jouw score is? klik dan Hier. (Het zijn maar 20 vragen)
Deze beauty zag ik op de facebookpagina van de Bijenkorf. Ik ben al jaren gek op DKNY, dit is er één van de nieuwe SS14 collectie <3
Deze beauty zag ik op de facebookpagina van de Bijenkorf. Ik ben al jaren gek op DKNY, dit is er één van de nieuwe SS14 collectie <3
Mama's Lasagne! <3
Mama’s Lasagne! <3
Deze foto zag ik op de Vogue facebookpagina, dit is Rihanna in een chanel mantelpakje, how classy! Rihanna kan ook echt alles hebben!
Deze foto zag ik op de Vogue facebookpagina, dit is Rihanna in een chanel mantelpakje, how classy! Rihanna kan ook echt alles hebben!
Stomme spam smsjes! Zou leuk zijn als het echt was, maar helaas!
Stomme spam smsjes! Zou leuk zijn als het echt was, maar helaas!
Afgelopen weekend heb de 50 Bloglovin volgers behaald, superleuk!
Afgelopen weekend heb de 50 Bloglovin volgers behaald, superleuk!

 

Hahahaha
Hahahaha

Vandaag ga ik een persoonlijk cadeautje maken voor mijn tante en veel vitamientjes eten ik begin namelijk een beetje verkouden te worden, bah!

Wat gaan jullie vandaag doen?

See you soon!

Isabel Cristina

 

 

 

19 responses to “The best of week #5

  1. Als dit echt je eerste poging is met tekenen dan heb je volgens mij talent! Die DKNY tas heeft een prachtig model maar zelf zou ik ’em in een donkerder kleur willen. Vandaag ga ik lekker bank-hangen! Nice sunday :)

  2. Je kan mooi tekenen hoor en dat voor je eerste poging? wauw..Ik heb die reinigingsgel ook en vind hem super fijn die tonic en reinigingmelk is ook super fijn. Liefs inspiiredbylife

  3. Wat een mooie tekening!
    Je kan echt goed tekenen!

    Ik heb deze blog net ontdekt en ik denk dat ik in de toekomst nog veel posts van je zal lezen ;)

    Xx Julia

♡ E-mail adres wil not shown in comment

