Drawing #1 Cara’s sister

Drawings faceAfgelopen zondag liet ik al zien dat ik bezig was met tekenen. Deze week heb ik nog een paar tekeningen gemaakt, één daarvan was Cara Delevinge, maar die leek niet zo op Cara.. haha

Deze potloodsetjes vond ik bij de Action, elk doosje kostte €0,99
Deze potloodsetjes vond ik bij de Action, elk doosje kostte €0,99. Geen geld voor Aquarel potloden en HB potloden… Helaas vielen de aquarelpotloden een beetje tegen. Bij aquarel potloden kun je water toevoegen waardoor je getekende stukje op waterverf lijkt, maar dat was niet het geval.
De HB potloden werkte wél goed! HB potloden
De HB potloden werkte wél goed! HB potloden zijn verkrijgbaar in verschillende soorten. 5H is hard en zie je niet goed op je papier in tegenstelling tot 5B die is heel zacht en héél goed zichtbaar op je papier.
Mocht je ook geinteresseerd zijn in tekenen dan beveel ik zeker dat HB potlodensetje van de Action aan.
Mocht je ook geïnteresseerd zijn in tekenen dan beveel ik zeker dat HB potlodensetje van de Action aan. Voor deze tekening heb ik ook een wattenstaafje gebruikt om de potloodstrepen te vervagen en uit te vegen.
Dit was mijn tweede tekening.. De bedoeling was om hier een fashion drawing van te maken. De lippen wilde alleen niet lukken, na een aantal aanpassingen werd het alleen maar erger.. Dus nu... heeft ze een snor hahaha
Dit was mijn tweede tekening.. De bedoeling was om hier een fashion drawing van te maken. De lippen wilde alleen niet lukken, na een aantal aanpassingen werd het alleen maar erger.. Dus nu… heeft ze een snor haha
Mijn tweede tekening ging al iets beter..
Mijn tweede tekening werd een ander soort tekening, ik ging een foto natekenen van Cara Delevinge…
Tja..
Tja.. Dat was best lastig.. Ik vind hem niet op Cara lijken, een aantal dingen wel maar het is meer een zusje van Cara geworden haha.. Wat ook wel grappig is, als je je hand over het rechterdeel van haar gezicht houdt dan zie je dat de linkerhelft van de tekening meer op Cara lijkt dan de rechterhelft.
De vergelijking.. Hier kun je goed zien dat mijn tekening niet lijkt op Cara, maar ik ben er inmiddels wel achter wat ik fout heb gedaan. Mijn kin moet breder de ogen moeten kleiner en het haar
De vergelijking.. Hier kun je goed zien dat mijn tekening niet lijkt op Cara, maar ik ben er inmiddels wel achter wat ik fout heb gedaan. Mijn kin moet breder de ogen moeten véél kleiner, de neus heeft meer schaduw nodig en het haar tja.. dat was gewoon lastig.. Ach ja, volgende keer beter!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien, ik heb in ieder geval een leuk creatief avondje gehad! ;-)

See you soon,

Isabel Cristina

15 responses to “Drawing #1 Cara’s sister

  1. Pff ik zou het niet kunnen hoor. De ogen moeten inderdaad kleiner en ze is bekend om haar wenkbrauwen.

  2. Ik vind de tekening van Cara best wel goed gelukt! Ik krijg ieder geval gelijk zin om weer te gaan tekenen! Ik vind zelf de potloden van de action helemaal niet fijn!

♡ E-mail adres wil not shown in comment

