The best of week #6

The best of week 4kopieDeze week ben ik naar een verjaardag geweest, ben ik zoek geweest naar een nieuwe telefoon, is die poging van het zoeken naar een telefoon mislukt en heb ik geknuffeld met Lucky!

Afgelopen week begon met de verjaardag van m'n tante. Heerlijke citroen thee met chocolade pinda's!
Afgelopen week begon met de verjaardag van m’n tante. Heerlijke citroen thee met chocolade pinda’s!
Geknuffeld met Lucky, de hond van m'n tante. Ze is best wel hyper, maar wel een schatje!
Geknuffeld met Lucky, de hond van m’n tante. Ze is best wel hyper, maar wel een schatje!
Dinsdag kwamen mijn tante, neefje en nichtje op visite. We gingen mijn tante helpen zoeken naar een telefoon voor mijn neefje. Mijn nichtje en ik waren op E-bay aan het kijken naar Hello Kitty spullen,
Dinsdag kwamen mijn tante, neefje en nichtje op visite. We gingen mijn tante helpen zoeken naar een telefoon voor mijn neefje. Mijn nichtje en ik waren ondertussen op E-bay aan het kijken naar Hello Kitty spullen.
M'n nichtje is in mei jarig dus ik ben van plan om een kleine goodiebag met Hello Kitty te maken. Gelukkig heb ik nog genoeg tijd om te bestellen, heb je nog een leuk idee? Ze wordt 10 jaar.
M’n nichtje is in mei jarig dus ik ben van plan om een kleine goodiebag met Hello Kitty te maken. Gelukkig heb ik nog genoeg tijd om te bestellen, heb je nog een leuk idee? Ze wordt 10 jaar.
Dit is niet het mobieltje dat we hebben uitgezocht voor mijn neefje haha, mijn nichtje wilde deze wel hebben "als ze later groot was" haha. Omdat we nog steeds geen geschikt
Dit is niet het mobieltje dat we hebben uitgezocht voor mijn neefje haha, mijn nichtje wilde deze wel hebben “als ze later groot was” haha. Omdat we nog steeds geen geschikte telefoon hebben gevonden in het budget van mijn tante is mijn vraag aan jullie of je nog een goed mobieltje weet. Het telefoontje is voor mijn neefje van bijna 13, het budget is ongeveer €75,- en moet wifi hebben. Iemand?
Superschattige maar ook lekkere hartjes! Volgens mij van
Superschattige maar ook lekkere hartjes! Volgens mij kocht mijn moeder deze bij de Lidl. Ze staan ook erg leuk in een glazen potje!
Antibacterieel hangel, ik gebruik het overal voor. Sinds ik dit artikel heb gelezen maak ik mijn telefoon en toetsenbord regelmatig schoon met dit spul. Een klein beetje gel op een tissue en dan de voorwerp schoonmaken, natuurlijk niet te veel gel! Wist jij dat er op je telefoon en
Antibacterieel hangel, ik gebruik het overal voor. Sinds ik dit artikel heb gelezen maak ik mijn telefoon en toetsenbord regelmatig schoon met dit spul. Een klein beetje gel op een tissue en dan de voorwerp schoonmaken, natuurlijk niet te veel gel! Wist jij dat er op je telefoon en toetsenbord meer bacteriΓ«n zitten dan op een WC-bril? Hoe vaak jij maak jij je telefoon schoon?
Nieuwe workout, 15 min.. is best te doen toch?
Nieuwe workout, 15 min.. is best te doen toch?
Deze foto werd gepost door de Vogue facebook, het is Doutzen kroes op schaatsen. Ik vind het een hele leuke foto
Deze foto werd gepost door de Vogue facebook, het is Doutzen kroes op schaatsen, winterspelen! Ik vind het een hele leuke foto, vooral het jurkje!
De film Free Birds gekeken, best een leuke film, kennen jullie die al?
De film Free Birds gekeken, best een leuke film, kennen jullie die al?
All you need is love, de vrienden van de jongen op het karton vonden het tijd dat hij ook een vriendin moest hebben. Hij was namelijk de enige die geen vriendin had. Robbert ging de stad in met een karton, uiteindelijk waren er zeker wel 30 meiden in de studio voor hem!
All you need is love, de vrienden van de jongen op het karton vonden het tijd dat hij ook een vriendin moest hebben. Hij was namelijk de enige die geen vriendin had. Robbert ging de stad in met een stuk karton met zijn foto erop, uiteindelijk waren er zeker wel 30 meiden in de studio voor hem! Ik weet niet of hij het kon waarderen wat zijn vrienden voor hem hadden gedaan, ik had wel met hem te doen!
Haha deze foto past best wel bij mij, in de winter heb ik het namelijk altijd koud!
Haha deze foto past best wel bij mij, in de winter heb ik het namelijk altijd koud!

Dit was mijn week, hoe was jullie week?

See you soon,

Isabel Cristina

16 responses to “The best of week #6

  1. Wat een schat is Lucky! Die workout ga ik zeker gebruiken zodat ik van de zomer benen heb voor onder zo,n jurkje als van Doutzen. Gezellig weekje! :)

  2. Die arme jongen op dat kartonnen bord.. Wel leuk dat ‘ie er uiteindelijk een date aan overhield ;) En wat leuk, zo’n Hello Kitty goodie bag, daar is ze vast heel blij mee :)

β™‘ E-mail adres wil not shown in comment

