Liebster Award nomination 2,3 & 4

Liebster awardAfgelopen weken ben ik genomineerd voor een Liebster Award, niet één, niet twee maar 3 keer! Superlief! In dit artikel geef ik antwoord op alle vragen die ik heb gekregen.

Een tijdje geleden ontving ik al de Liebster award die je hier kunt teruglezen, inmiddels zijn er 3 bijgekomen.

2e Liebster Award van Eline

1. Wat is het idee/verhaal (waarom je bent begonnen met bloggen) achter je blog?
Mijn blog ben ik begonnen voor mijn oudste zus in Colombia, door mijn blog wilde ik laten zien hoe haar geadopteerde zusje in Nederland leeft. Door de verschillende tijdzones is het af en toe lastig om contact te hebben, door mijn blog kunnen zij altijd lezen wat mij bezig houdt, wat mijn interesses zijn en waar ik van hou.
2. Wat doe je als je blog heel bekend word over heel Nederland?
Ik denk eigenlijk hetzelfde als nu… Gewoon doorgaan met waarmee ik bezig ben.
3. Wat is jouw muziek smaak?
Uhm, een lastige vraag! Ik vind veel muziek genres goed. Zo hou ik bijvoorbeeld van house, pop en dance maar ook van klassiek.
4. Wat doe je als je niet aan het bloggen bent?
Als ik niet bezig ben met mijn blog dan ben ik bezig met mijn andere hobby’s, knutselen, tekenen, etc.
5. Wat wil je nog bereiken in je leven?
Ik zou heel graag een eigen kleding of accessoires lijn willen hebben.
6. Naar welke 2 plekken in de wereld wil je sowieso nog een keer naar toe?
Colombia & New York. Beide plekken ben ik al een keer geweest, maar ik zou graag nog meer tijd willen doorbrengen in Colombia en New York.

@ Time Squares

@ Time Squares

7. Noem 3 dingen waar je je mateloos aan kan irriteren!
Dat je moet plassen als je net lekker in je bed ligt. Wanneer ik 3x de trap op en af moet lopen omdat ik elke keer iets vergeet.
8. Wat voor soort blogs vind je leuk?
Ik heb eigenlijk geen favoriet haha. Ik hou van Fashion, beauty maar ook van persoonlijke blogs zoals LifeByRosie.
9. Make-up loos maar met onwijs fashionable kleding aan OF de make-up look van een celeb maar in joggingbroek?
Lastig! Maar ik zou kiezen voor make-up loos maar met fashionable kleding. Met een joggingbroek ga ik niet de deur uit!
10. Van welk product heb je spijt dat je het hebt gekocht?
M’n Timberlands die ik inmiddels al heb verkocht. Ik vond ze héél leuk, nu nog steeds maar ze zitten gewoon niet lekker bij mij. Uiteindelijk heb ik 2 verschillende maten besteld en beide weer verkocht op marktplaats. Ik kreeg echt ontzettend pijn aan m’n voeten. Het was niet echt een product waar ik spijt van heb gehad maar wel een hoop gedoe opleverde.
11. Wat is je grootste blunder?
Ik kan er even zo snel niet opkomen..

3e Liebster Award van Jess

1. What’s your favorite fairytale?
Belle en het beest, die film wilde ik vroeger altijd kijken.

Verkleed als Belle tijdens de Koninginnedag optocht. (3 jr)

Verkleed als Belle tijdens de Koninginnedag optocht. (3 jr)

2. If you could live anywhere in the world, where would you live?
New York, supermooie stad! Aan de andere kant zou het niet goed zijn voor mijn  portemonnee haha.
3. What do you want to accomplish in 2014?
Een droombaan vinden!
4. What’s your favorite (type of) restaurant?
Japans (sushi!!) of Italiaans.
5. Feel-good song or music album?
Happy van Pharell

Het nummer Happy doet mij altijd denken aan Minions, daar word je toch Happy van!

Het nummer Happy doet mij altijd denken aan Minions, daar word je toch Happy van!

6. What is one thing you miss about being a kid?
Eigenlijk niets.
7. What is the best piece of advice you ever received?
Blijf altijd jezelf!
8. Tell me about something that made you laugh this week.
Haha toen mijn moeder en ik gingen bedenken in welke sport ik Olympisch goud zou kunnen halen…. We kwamen uit op ritmisch gymnastiek, maar dan alleen het onderdeel zwaaien met het lintje.. Ik ben echt geen atletisch persoon haha
9. If you could send a message to the whole world, what would it be?
Geniet en waardeer wat je hebt, sta stil bij de kleine momenten!
10. What is something you would like to become better at?
Plannen!
11. If you could have any super power, what would it be?
Dezelfde superkrachten Elastigirl van the Incredibles.

4e Liebster Award van Hilde

1. Wat voor soort vakanties vind je leuk?
Ik hou van vakantie met uitstapjes. Ik hou ervan om de omgeving, de cultuur en de mensen te leren kennen. Dagen aan het strand liggen, daar ben ik niet van.
2. Hou je van enge films?
Ja, maar die kijk ik liever niet alleen.
3. Ben je een georganiseerd persoon of een rommelkont?
Haha ik ben een georganiseerde rommelkont. Over het algemeen ben ik netjes, maar als het een troep is dan weet ik wel precies waar alles ligt.
4. Hoe lang ben je ‘s ochtends bezig voor je klaar bent voor de dag?
Volgens mijn ouders te lang! Ik kan best snel klaar zijn, maar ik neem er liever de tijd voor. Ik denk dat ik er ongeveer 20 min over doe.
5. Ooit op een zeilboot gevaren?
Nee, nog nooit.
6. Is het glas half vol of half leeg?
Dat ligt heel erg aan mijn bui haha
7. Heb je ooit een liefdesbrief geschreven?
Nee.
8. Wat is het laatste dat je hebt gegeten?
Een stukje chocolade met hazelnoten.
9. Ben je ooit op een roadtrip geweest?
Nee nog nooit, maar ik zou heel graag een roadtrip door Amerika willen maken.
10. Vind je achtbanen leuk of verschrikkelijk?
Leuk! Vroeger vond ik ze verschrikkelijk haha.
11. Favoriete parfum?
Gucci Guilty

Als je genomineerd bent voor de Liebster Award moet je zelf ook 11 bloggers nomineren, omdat de meeste bloggers die ik ken al meerdere malen de Liebster Award hebben mogen ontvangen leek het mij een leuk idee om een aantal van mijn favoriete blogs te delen, minder dan 200 bloglovin volgers, maar ook meer dan 200 bloglovin volgers. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje op hun blog neemt!

Linda van Linda's Lifestyle schrijft over alles wat ze leuk vind en maakt daarbij prachtige foto's!
Linda van Linda’s Lifestyle schrijft over alles wat ze leuk vind en maakt daarbij prachtige foto’s! Ze schrijft o.a. reviews over producten, schrijft ze over reizen en over haar ziekte ME-CVS, een ziekte waarbij je chronisch vermoeid bent.
Melissa van Kiss & Make-up BeautyBlog is een Belgische beautyblogger met
Melissa van Kiss & Make-up BeautyBlog is een Belgische beautyblogger wonend in Zwitserland. Melissa’s artikelen zijn tweetalig, Engels en Nederlands. Ze schrijft mooie en eerlijke reviews en maakt prachtige ooglooks!
Monique van Writing Monique heeft een persoonlijke blog, ze schrijft over alles wat ze leuk vind. Haar DIY artikelen vind ik het leukst!
Monique van Writing Monique heeft een persoonlijke blog, ze schrijft over alles wat ze leuk vind. Ook  Monique schrijft in twee talen, Nederlands én Engels. Haar DIY artikelen vind ik het leukst!
Josie van Mary Josie schrijft over beauty en fashion. Vooral haar outfitpost vind ik erg leuk. Ze maakt kledingcombinaties die ik erg leuk vind!
Josie van Mary Josie schrijft over beauty en fashion. Vooral haar outfitposts vind ik erg leuk. Ze maakt kledingcombinaties die ik erg leuk vind!
Eline van FSHN Forward schrijft over Fahsion, beauty en lifestyle. Haar fashion posts vind ik het leukst, zo plaatst ze artikelen over stijliconen maar ook over het het Five Piece French Wardrobe systeem
Eline van FSHN Forward schrijft over Fahsion, beauty en lifestyle. Haar fashion posts vind ik het leukst, zo plaatst ze artikelen over stijliconen en trends maar schreef ze afgelopen week  ook over het  “Five Piece French Wardrobe systeem” wat ik erg leuk vond om te lezen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, kende jullie bovenstaande bloggers al?

See you soon!

Isabel Cristina

14 responses to “Liebster Award nomination 2,3 & 4

  1. Gefekiciteerd met je awards! Leuk om je antwoorden te lezen, wie weet zien we je over 4 jaar terug op de olympische spelen met ‘lintwapperen’, haha en ik ga zeker even bij de andere bloggers kijken. :)

  2. Ik zit heel enthousiast jou stukje te lezen en jou leuke foto’s te bekijken (echt leuk dat je steeds vaker foto’s van jezelf plaatst!) kom ik mijn blog ineens tegen haha Jeetje wat leuk dat je de mijne in dit mooie rijtje van bloggers hebt genoemd, lief van je!

    En.. Gefeliciteerd met ál je nominaties! Dik verdiend ;-)

  3. Wat gaaf dat je zo vaak genomineerd bent! Leuke antwoorden heb je ook gegeven. Dat van net lekker in bed liggen en naar de wc moeten herken ik ook, vind dat zo irritant!

♡ E-mail adres wil not shown in comment

